آشنایی با بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز(بخش دوم)




 

بهترین شهرهای اروپایی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

معرفی بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در پائیز

 


اروپا با داشتن مناظر و جاذبههای  گردشگری فراوان توانسته به یکی از مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شود که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به شهرهای مختلف آن سفر میکنند تا از این جاذبههای گردشگری از نزدیک دیدن بعمل آورند. پائیز یکی از فصلهایی میباشد که میتوانید به مناطقی از اروپا سفر کنید که دارای جاذبهها و چشماندازهای بینظیر و منحصربفردی هستند. در صورتیکه در این فصل با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر کردید میتوانید بدلیل ازدحام کم گردشگر در این مناطق به بهترین شکل ممکن از جاذبههای موجود در این منطقه از جهان دیدن بعمل آورید. در ادامه به معرفی برخی از مناطقی از خواهیم پرداخت که بدلیل داشتن جذابیتهای زیاد در فصل پائیز بسیار مورد توجه قرار گرفتهاند و افراد زیادی همه ساله در این فصل با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن مناطق سفر میکنند.

 

 

بایرین در کشور آلمان

 

بایرین یکی از استانهای کشور آلمان میباشد که در منطقه جنوبی این کشور قرار گرفته است و از جاذبههای گردشگری بسیاری نیز برخوردار میباشد و همه ساله افراد زیادی را به سمت خود جذب میکند. افرادی که با استفاده از تور اروپا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از کشور آلمان سفر میکنند ( برای کسب اطلاعات درباره قیمت تور اروپا وارد سایت سام سیر شوید)میتوانند به چشم اندازی منحصربفرد از رشته کوههای آلپ دسترسی داشته باشند. در سفر به این شهر زیبا و خارقالعاده میتوان زیباترین تلفیق از کوه  جنگل را مشاهده کرد که به نوبه خود چشم اندازی منحصربفرد خواهد بود. برگ درختانی که در این استان قرار گرفتهاند در فصل پائیز به رنگهای چشم نوازی تغییر رنگ خواهند داد که همین موضوع بر افزایش جذابیت این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

 

در این استان در فصل پائیز میتوان انواع فستیوالها را مشاهده کرد و از دیدن آنها لذت برد. در صورتی که قصد دارید در این فصل از سال به یک سفر خارجی بروید پیشنهاد میشود این منطقه از آلمان را برای سفرتان انتخاب کنید و با استفاده از تور اروپا سام سیر و با انجام پرواز داخی و یا پرواز خارجی به  آن سفر کنید. با سفر به این منطقه میتوانید از قدم زدن در بین طبیعت بکر و دست نخورده موجود در آن لذت ببرید و لحظات آرام و دلنشینی را تجربه بفرمایید. در این استان سرگرمیهای بسیاری وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

اسب سواری در دامنه کوه آلپ یکی از تفریحاتی است که در این منطقه میتوان از آن لذت برد. این تفریحی از از محبوبترین تفریحاتی میباشد که در این منطقه وجود دارد و افراد زیادی که به این استان سفر کردهاند از آن استقبال کردهاند. یکی دیگر از جاذبههای طبیعی موجود در این منطقه از کشور آلمان مزارع انبوهی میباشد که در این استان وجود دارند. قدم زدن در بین این مزارع انبوه میتواند بسیار دلنشین و مفرح باشد. این استان یکی از استانهای تاریخی در آلمان میباشد که در آن میتوانید 25 قلعهای را مشاهده کنید که هرکدام از آنها دارای قدمتی تاریخی میباشند. این قلعهها بسیار مورد توجه بودهاند و همه ساله افراد زیادی برای دیدن آنها به این منطقه از کشور آلمان سفر خواهند کرد.

 

در صورت سفر به این استان میتوانید به دیدن قصرهایی بروید که در آن وجود دارند. قصر نوی شوانشتاین یکی از قصرهای مهمی است که در این استان قرار دارد. کاخ لیندرهوف و قلعه نونبرگ از مهمترین جاذبههای موجود در این استان میباشند که همه ساله هزاران گردشگر از آنها دیدن خواهند کرد.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اروپا روی لینک تور اروپا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو