دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش اول)




 

جاذبه های ناشناخته ی اروپا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

دیدنی ترین جاذبه های ناشناخته ی اروپا را بشناسید. (بخش اول)

 

یکی از قاره هایی که همیشه برای گردشگران جذاب بوده است و همواره دیدنی های شگفت انگیزی دارد که هر علاقه مندی را به سفر مشتاق می کند. در میان این دیدنی ها جاذبه هایی وجود دارد که می توان گفت تقریبا ناشناخته باقی مانده اند. با ما همراه باشید تا با این جاذبه ها آشنا شوید و در صورت تمایل با خریدن بلیط داخلی یا بلیط خارجی از این ماطق دیدن کنید.

 

 

1- دریاچه ایناری (Inari)، فنلاند

 

در مدار شمالگان و حوالی مرز فنلاند و روسیه دریاچه ای وجود دارد که اگر آن را ببینید به بهشت تشبیهش میکنید. دریاچه ایناری در هر چهار فصل سال شگفت انگیز است. در فصل زمستان با رفتن به این دریاچه می توانید از دیدن شفق های قطب شمال در تاریکی و سرمای زمستان لذت ببرید. این دیاچه یک ساحل پر از درخت دارد که در فصل پاییز به رنگ نارنجی تیره درمی آیند و یک فضای رویایی را به تصویر می کشند. اگر قصد گرفتن بلیط داخلی یا بلیط خارجی برای رفتن به این دریاچه در فصل تابستان را دارید باید بگوییم در این فصل می توانید در این ایناری شنا کنید و از خنکی آب آن لذت ببرید. گردشگرانی که به فنلاند سفر می کنند معمولا از وجود چنین مکانی خبر ندارند.

 

 

2- جزایر لوفوتن (Lofoten)، نروژ

 

جزایر لوفوتن که یک مجمع الجزایر که از هفت جزیره تشکیل شده است می باشد یک طبیعت بکر و بی نظیر دارد که حتی عقاب ها نیز بر فراز آسمان آن پرواز می کنند. این جزایر فوق العاده دارای قله های مرتفع، آب دره های عمیق و روستاهای شگفت انگیزی است که از دوردست منظره ی بسیار رویایی دارند. همه ی این جاذبه ها باعث شده تا کسانی که از وجود چنین طبیعتی باخبرند با بلیط داخلی یا بلیط خارجی به این جزایر سفر کنند. جزایر لوفوتن در فصل تابستان گرما یدل انگیزی دارند و به دلیل اینکه در منطقه ی قطبی قرار دارند خورشید هیچوقت غروب نمی کند.

 

 

3- آنست (Unst)، جزایر شتلند (Shetland)، اسکاتلند

 

جزیره ای که شمالی ترین جزیره ی بریتانیا محسوب می شود آنست نام دارد. در این منطقه باستان شناسان توانسته اند گورستان ها و خانه هایی  را کشف کنند که مربوط به دوران وایکینگ ها می باشد و در واقع گذر تاریخ در منطقه ی اسکاندیناوی را مشخص می کند. در جزیره ی آنست موج های دریا به صخره های ماکل فلوگا برخورد کرده و یک صحنه ی رویایی را برای گردشگرانی که با خرید بلیط داخلی یا بلیط خارجی به آنجا رفته اند خلق می کنند. در این منطقه با کمی توجه آشیانه ی مرغان دریایی که برای جفتگیری ساخته شده اند را می بینید. آنست پرنده نگاران زیادی را به وجد می آورد چون آن ها می توانند در این جزیره از دیدن مرغان دریایی و قاپوها لذت بسیار ببرند.

 

 

4- زاگوری (Zagori)، یونان

 

اکثر کسانی که به سفر علاقه مند هستند و دائما با بلیط خارجی و بلیط داخلی در حال گشت و گذار می باشند از زیبایی بی نظیر جزایر کشور یونان باخبرند. اما اکثر گردشگران از زیباترین رشته کوه های اروپا به نام اپیروس که در زاگوری کشور یونان قرار دارد غافل شده اند. گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند برای یک گردش روزانه به گلوگاه ویکوس که شیب تندی دارد می روند و با تماشای قله ی پوشیده شده از برف آستراکا لذت می برند.

 

وقتی به دیدن این رشته کوه ها می روید متوجه می شوید که یونان تنها یک منطقه تابستانی نیست و از چنین طبیعت زمسانی نیز برخوردار است. در نزدیکی روستای کیپی پل های سنگی وجود دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نیست مخصوصا سه طاقی کالیگاریو که چشم نواز است. می توانید برای خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی و رفتن به سفرهای شگفت انگیز به سایت سام سیر مراجعه نمایید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو