معرفی بهترین هواپیماهای ارزان در جهان (بخش دوم)




 

بهترین هواپیماهای ارزان

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

معرفی بهترین هواپیماهای ارزان در جهان (بخش دوم)

 

 

شرکت هواپیمایی یورو وینگز

 

این شرکت هواپیمایی یکی از ایرلاینهایی است که در مجموعه ارزانترین شرکتهای هواپیمایی قرار خواهد گرفت. البته این شرکت از ابتدا به این شکل فعالیت نمیکرده است و بعد از تبدیل از ایرلاین منطقهای به ایرلاین بدون خدمات اضافه در سال 2014 در این مجموعه قرار گرفته است.

 

 فراد زیادی همه ساله با استفاده از خدماتی که توسط این شرکت هواپیمایی ارائه میشود با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی موفق به انجام انواع مختلفی از سفرهای هوایی خواهند شد که با پرداخت مبلغی اندک روی میدهد.

 

 امروزه این شرکت هواپیمایی پروازهایی طولانی که معمولا از بانکوک به مقاصدی چون هاوانا، جمهوری دومینیکن، کنکون و میامی انجام میشود را به لیست پروازهای خود اضافه کرده است و افراد زیادی میتوانند با استفاده از بلیط ارزان هواپیما در این نوع پروازها حضور پیدا کنند و به مقصد مورد نظرشان منتقل شوند.

 

این هواپیما در سال 2017 به عناون ایرلاینی که ارزانترین غذا را در اختیار مسافران قرار میدهد شناخته شد. اولین پروازی که توسط این شرکت هواپیمایی صورت گرفت در سال 1993 بوده است و دفتر مرکزی آن نیز در دسلدورف قرار دارد.

 

در ناوگان هوایی این شرکت هواپیمایی 109 فروند هواپیما وجود دارد که افراد زیادی با استفاده از آنها و خرید بلیط خارجی ارزان و بلیط ارزان هواپیما به مقاصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد. پروازهایی که توسط این ایرلاین انجام میشود به 79 مقصد مختلف بوده است.

 

 

ساوت وست ایرلاینز

 

این شرکت هواپیمایی را میتوان به عنوان بزرگترین شرکت هواپیمایی در نظر گرفت که در این مجموعه قرار گرفته است. همه ساله افراد زیادی با استفده از خدماتی که توسط این شرکت هواپیمایی ارائه میشود و با تهیه بلیط ارزان هواپیما خارجی موفق میشوند با انجام سفری هوایی به مقصد مورد نظرشانم منتقل شوند.

 

در این شرکت هواپیمایی از یک هواپیمای بوئینگ 734 استفاده میشود که برای پیمودن مسافتی تا آمریکای شمالی و منطقه کارائیب مورد استفاده قرار میگیرد. نکته قابل توجهی که در رابطه با این شرکت هواپیمایی وجود دارد آن است که اولین پرواز این ایرلاین به هاوایی چندین ماه است میباشد که در صف انتظار بوده است و هنوز این پرواز انجام نشده است.

 

این شرکت هواپیمایی خدماتی ارزان را به مسافران خود ارائه خواهد کرد و افراد زیادی با استفاده از خدماتی که توسط این ایرلاین ارائه میشود موفق به انجام انواع سفرهای هوایی شدهاند. اولین پروازی که توسط شرکت هواپیمایی ساوت وست انجام شده است در تاریخ 1971 بوده است. دفتر مرکزی این شرکت در دالاس قرار گرفته است و به ارائه انواع خدمات پروازی فعالیت دارد.

 

 تعداد 734 فروند هواپیما در این شرکت هواپیمایی وجود دارد که با استفاده از آنها مسافران را به 99 مقصد مختلف جابجا میکنند. این شرکت هواپیمایی بدلیل داشتن بیشترین ناوگان هوایی در این مجموعه توانسته است لقب بزرگترین شرکت هواپیمایی را به خود اختصاص دهد.

 

 

شرکت هواپیمایی ایدیگو

 

در سال 2005 این شرکت هواپیمایی فعالیت خود را آغاز کرده است و همه ساله چیزی حدود 46 میلیون مسافرا را به مقاصد مورد نظرشان منتقل میکند. این شرمت هواپیمایی دارای 137 فروند هواپیما بوده است که با استفاده از آنها خدمات پروازی را به مشتریان خود ارائه میکند.

 

این شرکت هواپیمایی توانسته با ارائه خدماتی ارزان قیمت به سراغ قشر متوسط جامعه هند برود. این شرکت هواپیمایی در حال حضر تنها سفرهای داخلی را انجام خواهد داد. افراد زیادی از کشور هند با استفاده از خدماتی که توسط این شرکت هواپیمایی ارائه میشود قادر به انجام سفرهای هوایی خواهند بود و در کمترین زمان ممکن به مقاصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد.

 

اولین پرواز این شرکت هواپیمایی در سال 2006 به وقوع پیوست و توسط آن چندین مسافر به مقصد مورد نظرشان منتقل شدند. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی که در گورگان قرار گرفته است در حال ارائه خدمات پروازی به مشتریان خود میباشد.

 

این شرکت هواپیمایی با داشتن 137 فروند هواپیما به 52 مقصد مختلف پرواز انجام میدهد و افراد میتوانند با پرداخت مبلغی اندک از خدمات این شرکت هواپیمایی بهرهمند شوند.

 

البته جدیدا توسط این شرکت هواپیمایی در هند سفرهایی بین المللی به مقاصد محدودی چون کاتماندو، مسقط، دوحه، سنگاپور، کلمبو، بانکوک، دوبی و شارجه انجام خواهد گرفت که مسافران میتوانند با حضور در آن پروازها به این مقاصد سفر کنند.

 

 ارائه خدماتی ارزان سبب شده است که این شرکت هواپیمایی در بین مردم طرفداران زیادی را داشته باشد و افراد زیادی همه ساله برای انجام سفرهای هوایی خود از این شرکت و خدماتی که توسط آن ارائه میشود بهره بگیرند.

 

 داشتن قیمتی مناسب در ارائه خدمات سبب شده تا این شرکت به تقابل با شرکتهای هواپیمایی دیگر بپردازد و با آنها رقابت کند. تعداد ناوگاه فعال در این شرمت هواپیمایی 167 میباشد که از آنها برای ارائه انواع خدمات پروازی در این شرکت استفاده خواهد شد.



نظرتان را بنویسید







منو