سفری یک روزه تور فرانسه در شهر پاریس(بخش اول)




 

سفری به شهر پاریس

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با سفری یک روزه در سفری 

 

پاریس بهترین شهر فرانسه میباشد که بدلیل داشتن انواع مختلف جاذبه گردشگری مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و همه ساله گردشگران بسیاری با استفاده از تور فرانسه به دیدن این شهر زیبا خواهند رفت. مقدار جاذبههای گردشگری که در این شهر وجود به قدری زیاد است که برای دیدن تمامی آنها باید زمان زیادی را صرف کنید.

 

 با این حال در ادامه به ارائه یک برنامه یک روزه خواهیم پرداخت که با استفاده از آن میتوانید یک روز متفاوت را در این شهر سپری کنید و در آن از برخی از مهمترین جاذبههای گردشگری موجود در این شهر نیز دیدن کنید.

 

 

در صورتیکه با استفاده از تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما به تنهایی به این شهر سفر کردهاید بهتر است در این سفر از اپلیکیشنهای مختلف نظیر گوگل مپ استفاده کنید و با استفاده از آنها به دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بروید.

 

بعد از اینکه ناهار خود را در یکی از رستورانهای موجود در خیابان شانزه لیزه صرف کردید وقت آن میرسد که به سمت برج ایفل که یکی از معروفترین و مشهورترین جاذبه گردشگری موجود در این شهر است حرکت کنید.

 

همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی برای دیدن این اثر گردشگری به این شهر سفر میکنند. این برج نمادی از شهر پاریس میباشد که از شهرتی جهانی برخوردار بوده است.

 

در این خیابانها دستفروشان بسیاری را مشاهده خواهید کرد که محصولات متنوعی را ارائه میکنند. این برج مشهور در مکانی پارک شکل قرار گرفته است که برای ورود به آن باید از درب پشتی تعبیه شده در آن استفاده کنید. بعد از اینکه مورد بازرسی قرار گرفتید میتوانید با استفاده از آسانسورهایی که در این برج قرار گرفته است به طبقههای بالا بروید.

 

 این برج همه ساله پذیرای هزاران نقاط گردشگری تور فرانسه است که با خرید بلیط هواپیماو با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

خیابانهایی که در اطراف این اثر گردشگری قرار گرفتهاند از بهترین خیابانهای این شهر میباشند که در سفر خود با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر میتوانید آنها را مشاهده کنید.

 

  خیابانهای چامپ د مارس و آناتولی فرانس از دسته این خیابانها میباشند که در گردشگرانی با تور فرانسه و با خرید بلیط هواپیما از سام سیر به دیدن این شهر رفتهاند میتوانند از قدم زدن در آنها لذت ببرند.

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید سعی کنید خود را برای دیدن این برج در ساعت 7 بعد از ظهر به این منطقه برسانید تا با نورپردازی جالبی که در این برج انجام میشود روبرو شوید و نمایی متفاوت از این اثر گردشگری را مشاهده کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو