آشنایی با رودخانه‎های کشور چین(بخش اول)




 

رودخانه‎های چین

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با رودخانه‎های کشور چین

 


در کشور چین انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی وجود دارد. در این منطقه از جهان رودخانههای بسیاری وجود دارند که بدلیل داشتن طبیعتی بکر و همچنین داشتن زیباییهای منحصر بفرد بسیار مورد توجه بودهاند و از شهرتی جهانی برخوردار میباشند. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین رودهای موجود در این منطقه خواهیم پرداخت که عنوان جاذبه گردشگری در این کشور شناخته خواهند شد و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکنند.

 

 

رودخانه زرد

 

این رودخانه که در کشور چین قرار گرفته است دومین رودخانه طولانی در این منطقه میباشد. در اطراف این رودخانه انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی وجود دارد که افراد برای دیدن آنها با استفاده از تور چین این منطقه سفر میکنند. این رود هزاران سال است که در این کشور در حال جریان میباشد و در طول تاریخ این رود رونق بسیاری را برای مناطق اطراف خود به ارمغان آورده است. البته در طول این زمان گاها خرابیهایی را نیز به همراه داشته است. امروزه در این رود آب کمی جاری میباشد و گاها در فصول گرم سال کلا خشک میشود. در اطراف این رود میتوان جاذبههای تاریخی ارزشمندی را مشاهده کرد. این جاذبههای تاریخی از نظر باستانی بسیار مورد اهمیت میباشند و در طول سال گردشگرانی با استفاده ار بلیط هواپیما برای دیدن آنها به کشور چین سفر میکنند.

 

در اطراف این رود که در گذشته دارای آب فراوانی بوده است سایتها و شهرهای باستانی مشهوری قرار گرفته است و نکته قابل توجه در رابطه با این رود آن است که در مسیر جاده ابریشم قرار داشته است و این جاده با استفاده از پلی از روی این رود عبور میکرده است. شهرهای باستانی موجود در اطراف این رودخانه که همه ساله مورد بازدید افرادی که با استفاده از بلیط خارجی به این منطقه سفر میکنند قرار میگیرد  یانان، لویانگ، ژنگژو و کایفنگ میباشند. در تمامی این شهرها انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری و تاریخی وجود دارد که ار اهمیت تاریخی بسیاری برخوردار میباشند. در صورتی که تمایل دارید تا از جاذبههای موجود در این مناطق دیدن کنید میتوانید با استفاده از تور چین به این کشور سفر کنید. جاذبه های گردشگری تور چین بسیار زیاد و دیدنی هستند حتما به این کشور جذاب سفر کنید.

 

 

مسیر عبوری رود زرد

 

 

همانطور که گفته شد این رود دومین رود طولانی در این کشور میباشد. رود زرد دارای طولی به اندازه 5464 کیلومتر میباشد که در طول مسیر خود از بسیاری از شهرهای مهم چین که افراد زیادی با استفاده از بلیط هواپیما به آنها سفر میکنند عبور خواهد کرد. این رود از کوههای موجود در فلات تبت سرچشمه خواهد گرفت و بعد از عبئر کردن از صحراها و دشتهای پوشیده شده از چمن ژونگو که از مناطق گردشگری در چین میباشد و با استفاده از بلیط خارجی افراد زیادی به دیدن آن میروند به یینچوآن و اردوس میرسد و آنها را پشت سر میگذارد. در انتها این رود به دریایی در شرق چین که به بوهای شهرت دارد سرازیر خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی قیمت های تور چین وارد سایت تور-چین/https://samseir.com/net شوید.

 

چین یکی از کشورهایی است که در آن میتوان انواع زیادی از جاذبههای گردشگری طبیعی را مشاهده کرد و همین موضوع سبب شده تا تور چین سام سیر یکی از پرفروشترین تورهای جهان باشد.رود زرد یکی از جاذبههای بینظیر در این کشور میباشد که پیشنهاد میشود حتما با استفاده از بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید و از جاذبههای موجود در اطراف این رود دیدن بعمل آورید. درست است که این رود سبب شده تا رونق اقتصادی و گردشکری در این منطقه به شکلی چشمگیر افزایش پیدا کند و جهانگردان از سرتاسر جهان با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر کنند اما گاها سبب شده تا خساراتی سنگین و جبران ناپذیر به شهرهای اطراف آن وارد شود که برای جبران آنها نیاز به پرداخت هزینههای زیادی میباشد.

 



نظرتان را بنویسید







منو