آشنایی با نان‌های کشورهای مختلف دنیا (بخش نهم)




نان‌های کشورهای مختلف دنیا

بلیط خارجی سام سیر

معرفی نان‌های کشورهای مختلف دنیا

چنانچه بلیط ارزان هواپیما برای یک پرواز خارجی تهیه کردید و قرار است به یک کشور خارجی سفر کنید بهتر است با خورد و خوراک آن کشور تا حدودی آشنا شوید. یکی از پرمصرف ترین غذای های دنیا نان است، و در همه ی کشورهای دنیا وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با طرز پخت و مواد تشکیل دهنده نان های کشورهای مختلف آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

نان هوبز تال مالتی در مالت

یکی از نان های مالت، نان هوبز تال است. این نان از خمیر ترش مالت تشکیل شده است. ظاهر این نان به این صورت است که رویه ای تیره رنگ و ترد و دررون آن نرم وپفکی است. اگر بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی برای پرواز خارجی به این مقصد را رزرو کردید و قرار است به اینجا سفر کنید حتما یک تکه از این نان را روغن زیتون اعلی این جریز و با یک تکه گوجه امتحان کنید، زیرا که بسیار لذیذ است.

 

این نان مالتی در واقع نمادی از قدرت را در این جزیره مدیترانه ای به نمایش می گذارد.

 

اگر این نان به روش سنتی پخت شود به مدت یک روز طول می کشد تا بپزد. این نان ها در تنور های ذغالی مشترک پخته می شوند که به عنوتن مکان های اجتماعات معروف هستند. امروزه نیز تعداد اندکی نانوا در این جزیره وجود دارد که نان مخصوص خود را میپزند. جالب است بدانید که این نان در ایم جزیرخ نماد قدرت محسوب می شود و مردم این منطقه برای اینکه بتوانند ذات واقعی فردی را تشخیص دهند می پرسند که آن فرد از چه نانی استفاده می کند.

 

اگر روزی بلیط ارزان هواپیما خارجی یا بلیط سیستمی برای پرواز خارجی به مالت را تهیه کردید و قرار شد به این کشور سفر کنید حتما از این نان ها میل کنید تا طعم بی نظیر آن را تحربه کنید.

 

نان ترتیلا در مکزیک

یکی از نان های مکزیک نان ترتیلا است که از خمیر ذرت تشکیل شده است و به شکل گرد و نازک است. این نان در تابه ای سنتی که کومال نام دارد، پخته می شود تا رنگش قهوه ای شود.این تابه کومال جزو ظروف سنتی محسوب می شود و در مکزیک حداقل از 700 سال پیش از میلاد مورد استفاده قرار میگرفت.

 

این نان را چه به شکل تا کرده و چه پهن شده، بسیار خوش طعم است و جزو نان های محبوب در سطح جهان است. بنابراین گر بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی برای پرواز خارجی به این مقصد را رزرو کردید و قرار است به اینجا سفر کنید، حتما زا این نان خوش طعم امتحان کنید.

 

شما می توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما وارد آدرس بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر/https://samseir.com/1193/Blog شوید.

 

طرز تهیه و پخت این نان مکزیکی بسیار ساده و راحت است و با موادی مختصر تهیه می شوند، به همین دلیل این نان جزو نبوغ آشپزی محسوب می شود. پیش از اینکه بخواهند ذرت را آسیاب کنند برای اینکه نان مغزی تر شود و هضم آسان تری داشته باشد آن را با ماده ای قلیایی مثل آهک مخلوط می کنند. اگر روزی بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیتمی برای پرواز خارجی بی خطر به مکزیک را رزرو کردید و به اینجا سفر کردید، فراموش نکنید که حتما از این نان امتحان کنید.

 

نان خوبز کرسا در مراکش

یکی از نان های پر مصف مراکش نان خوبز کرسا است که طرز پخت راحتی دارد. اگر در کوچه های مراکش عطر نان تازه را دنبال کنید به یک تنور مشترک برای همگان به اسم  (فران) می رسید. این نان به دست مرددم محله چخت می شودبه این صورت که مردم خمیر گندم را به صورت گرد گرد در این تنور میپزند. این نان رویه ی ترد و بافتی پفک دارد که باعث شده بسیار خوش زعم و خوش خوراک باشد، به گئنع ای که سر میز ناهار و شام مراکشی این نان وجود دارد.

 

اگر روزی بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیتمی برای پرواز خارجی به مکزیک را رزرو کردید و به اینجا سفر کردید، حتما از این نان برای خوردن سس بی نظیر طاجین، که ترکیبی خوش طعم استت امتحان کنید. 

 



نظرتان را بنویسید







منو