اطلاعاتی در مورد شهر مورسیا در کشور اسپانی(بخش دوم)




شهر مورسیا در اسپانیا

پرواز خارجی سام سیر

آشنایی با اطلاعاتی در مورد شهر مورسیا در کشور اسپانی


مورسیا یکی از شهرهای اسپانیا میباشد که هم ساله افراد زیادی با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن نمایند. داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری و همچنین دسترسی آسان به این شهر سبب شده تا افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه ترغیب شوند تا از این منطقه نیز دیدن کنند. در این شهر میتوانید لحظاتی متفاوت و منحصربفردی را سپری کنید و در انتهای روز به خیابانهای نزدیک میدان لاس فلورس برودی در آنجا با استفاده از رستورانهایی که وجودا دارد به خوردن شامی خوشمزه اقدام بفرمایید. با مراجعه به این شهر با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی میتوانید در رستورانهای این منطقه بهترین غذاهای اسپانیایی را سفارش دهید و مطمئن باشید از خوردن آنها شگفتزده خواهید شد.

 

این شهر یکی از توریستیترین شهرهای موجود در کشور اسپانیا میباشد که بدلیل داشتن زیباییهای منحصربفردی که دارد همه ساله گردشگران زیادی را که با استفاده از تور اسپانیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند را به سمت خود جذب خواهد کرد. ویدان لاس فلورس یکی از میدانهای اصلی این شهر میباشد که در اطراف آن رستورانهای متعددی وجود دارند و همین موضوع سبب شده تا این میدان به مکان مناسبی برای صرف وعدههای غذایی در این شهر باشد و گردشگران بسیاری برای خوردن غذا و صرف وعدههای غذایی خود به این میدان مراجعه کنند. اگر به اسپانیا سفر کردید حتما از تمام جاذبه های گردشگری تور اسپانیا دیدن کنید.

 

دسترسی به شهر مورسیا

یکی از مزایایی که این شهر از آن بهره میبرد و به دلیل آن گردشگران بسیاری که با استفاده از تور اسپانیا و انجام پرواز خارجی و یا پرواز داخلی به این منطقه سفر کردهاند به دیدن این شهر میروند سهولت دسترسی به این شهر میباشد. گردشگران میتوانند ازطریق سه شهر مهمی که در کشور اسپانیا وجو دارند به شهر مورسیا دسترسی داشته باشند و وارد آن شوند. در این شهر یکی از فرودگاههای بینالمللی کشور اسپانیا قرار گرفته است ک گردشگران زیادی که با استفاده از تور اسپانیا سام سیر و با انجام پرواز داخلی و پرواز خارجی وارد این کشور میشوند وارد این فرودگاه خواهند شد. همه روزه تعداد زیادی پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه که در شهر مورسیا قرار گرفته است انجام خواهد شد و مسافران با استفاده از آن به مقاصد مورد نظرشان منتقل خواهند شد.

 

در رابطه با این شهر نکتهای وجود دارد و آن این است که از شهر مالاگا به این شهر کوچک هیچ گونه پروازی انجام نخواهد شد. برای این که از این فرودگاه به مرکز شهر منتقل شوید میتوانید از یکی از سه اتوبوسی که برای انتقال مسافران در این فرودگاه در حال فعالیت هستند استفاده نمایید و در کمترین زمان ممکن خودتان را به مرکز شهر برسانید. این اتوبوسها دارای محدودیت زمانی در حرکت میباشند و بهتر است برای استفاده از آنها برنامهریزی درستی انجام داده باشید. در این فرودگاه تاکسی نیز وجود دارد که در صورت خروج از فرودگاه و مشاهده هیچ اتوبوسی بهتر است با استفاده از تاکسی به محل مورد نظرتان منتقل شوید و زمانتان را برای استفاده از اتوبوسها از دست ندهید. برای مشاهده ی قیمت های تور اسپانیا می توانید وارد آدرس تور-اسپانیا/https://samseir.com/net شوید.

 

برای این که با استفاده از تاکسی به مرکز شهر منتقل شوید نیاز است هزینهای بین 30الی 40یورو را پرداخت نمایید. همانطور که گفته شد این شهر از طریق سه شهر مهم اسپانیا به راحتی قابل دسترس میباشد. یکی از این شهرها مادرید میباشد که از آن میتوانید با استفاده از قطار و یا اتوبوسبه این شهر دسترسی داشته باشید. همه روزه در ساعات 3 الی 4 قطاری از مادرید به مقصد مورسیا حرکت خواهد کرد.

 



نظرتان را بنویسید







منو