جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش آخر)




 

جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

جالب ترین جاذبه های گردشگری جهان (بخش آخر)

 

 

- تماشای پنگوئن ها در اسکی، دبی

 

همانطور که می دانید دبی شهر شگفتی هاست و در این شهر تقریبا همه چیز می توانید پیدا کنید حتی پنگوئن! گشردشگرانی با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دبی سفر می کنند می توانند با مراجعه به بزرگترین مرکز خرید جهان یعنی امارات مال هم خرید کنند و هم پنگوئن ها را ببینند.

 

برای دیدن پنگوئن ها باید به طبقه زیرین پیست اسکی دبی بروید و بعد از پوشیدن لباس های گرمی که به شما می دهند می توانید وارد محلی که از پنگوئن ها نگهداری می کنند بشوید.

 

 دمای این مکان زیر صفر درجه است و در آنجا می توانید پنگوئن های جنتو و شاه پنگوئن ها را از نزدیک ببینید و شاهد لیز خوردن آن ها روی یخ باشید. شخص راهنمایی که کنار شما حضور دارد شما را با چند پنگوئن آشنا می کند تا بتوانید بیشتر به آن ها نزدیک شوید و حتی لمسشان کنید. زمانی که در این مکان هستید یک فیلم برای شما پخش می شود که در آن شیوه ی حفظ بقای پنگوئن ها در محل زندگی طبیعیشان را نشان می دهد.

 

اگر زمانی به با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دبی سفر کردید دیدن پنگوئن ها را از دست ندهید اگر کمی خوش شانس باشید می توانید شنا کردن آن ها در استخر را نیز از پنجره هایی که در زیر استخر نصب شده مشاهده کنید. برای بازدید از این مجموعه باید نفری 60 یورو بپردازید و حدود 40 دقیقه می توانید در آنجا سرگرم باشید.

 

 

- برج جنگل، کپنهاگ

 

یکی از جاذبه های شگفت انگیزی که ناشناخته باقی مانده است در کپنهاگ قرار دارد و برای دیدن آن کافی است زمانی که با خرید بلیط هواپیما ارزان خارجی یا بلیط ارزان هواپیما داخلی به آنجا سفر کردید با یک ساعت رانندگی خود را به برج جنگل واقع در جنگل گیسیلفیلد کلاستر برسانید. برج رصد گردشگری که به برج جنگل معروف است یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی کپنهاگ است.

 

همه ی بخش های این برج با استفاده از چوب درخت بلوط و فولاد ساخته شده و 140 متر ارتفاع دارد که گردشگران می توانند از پله های این برج 140 متری بالا بروند و خود را به نوک آن برسانند. افرادی که این برج را ساخته اند همه ی تلاش خود را کرده اند تا آسیبی به محیط زیست نرسانند. وقتی به بالای برج جنگل می رسید می توانید منظره ی بزرگی از تپه ها، دریاچه ها، چمنزارها و رودها را ببینید. برای خرید بلیط هواپیما روی لینک https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی کلیک کنید.

 

اگر زمانی با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به دانمارک سفر کردید می توانید از روی برج جنگل پایتخت این کشور را که کپنهاگ است ببینید. برای رفتن روی این برج باید نفری 141 یورو بپردازید و می توانید سه ساعت کامل روی این برج وقت بگذرانید.

 

 

- سکوی رصد گردشگری پانوراماپونت، برلین

 

سریع ترین بالابر و آسانسوری که در قاره ی اروپا وجود دارد و می تواند با سرعت بسیار زیادی شما را در 20 ثانیه به بالای برج کال هاف برسانند سکوی رصد گردشگری پانوراماپونت در برلین است که گردشگران زیادی وقتی با خرید بلیط هواپیما خارجی و خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی به آنجا سفر می کنند به این برج می روند.

 

زمانی که به بالای این برج می روید منظره وسیعی از شهر پیش روی شما قرار می گیرد. در این مکان می توانید از غروب آفتاب لذت ببرید و هم چنین برج تلویزیون برلین را نیز مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات درباره بلیط ارزان هواپیما به آدرس https://samseir.com/1193/Blog/بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر مراجعه کنید.

 

پانوراماپونت جزو بلندترین نقطه های رصد در برلین است که عکاسی در آن برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دیدن آن رفته اند بسیار لذت بخش می باشد. برای بازدید از این جاذبه ی برلین باید نفری 8 یورو پرداخت کنید و یک ساعت زمان دارید که در آنجا باشید.



نظرتان را بنویسید







منو