عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش سوم)




 

عجیب ترین موزه های جهان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

عجیب ترین موزه های جهان را بشناسید. (بخش سوم)

 

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که دلتان بخواهد از مکان هایی دیدن کنید و یا برای دیدن مکان های بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما بخرید که کمتر کسی به دیدن آن ها رفته باشد تا حس کنجکاوی درونتان را کاهش دهید. اگر به تاریخ و هنر علاقه مند هستید می توانید به دیدن موزه های عجیبی بروید که افراد کمی از آن ها بازدید می کنند و حتی خیلی ها نمی دانند چنین موزه ای در دنیا وجود دارد.

 

خیلی از اشیایی که در این موزه ها قرار دارند شما را به گذشته های دور می برند تا زندگی در آن دوران را بهتر تصور کنید. با ما همراه باشید تا این موزه ها را بشناسید و در صورت تمایل برای دیدن آن ها سفر کنید.

 

 

- موزه پلاستیناریوم (اجساد پلاستیکی)، گوبن، آلمان

 

یکی از پیشنهاد های ما برای مسافرانی که به آلمان سفر می کنند و برای گشت و گذار در این کشور با در نظر گرفتن قیمت بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما آن را می خرند این است که از موزه پلاستیناریوم دیدن کنند. این موزه بر پایه پلاستینه سازی یعنی حفظ بافت انسان ها با استفاده از پلیمرها ساخته شده است.

 

شما با رفتن به این موزه چیزهای زیادی درباره آناتومی بدن انسان و روند گرافیکی پلاستینه سازی یاد خواهید گرفت. در موزه پلاستیناریوم شما با پیچیدگی های اندام های انسان آشنا می شوید چون بدن های حفظ شده را به طرز خلاقانه ای به نمایش درآورده اند.

 

این نمایشگاه حاصل 39 سال کار و مطالعات گونتر فون هگنز است. کمتر کسی از وجود چنین نمایشگاهی با خبر است به همین علت خیلی از گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به آلمان می روند از دیدن این موزه بی نصیب می مانند. برای خرید انواع بلیط هواپیما روی آدرس https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی کلیک کنید.

 

 

- موزه رامن فوری، موموفوکو آندو، اوزاکا، ژاپن

 

این موزه بخشی از فرهنگ آشپزی در کشور ژاپن را به بازدیدکنندگان نشان می دهد. اگر از دوست داران نودل هستید زمانی که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به ژاپن سفر کردید حتما به دیدن این موزه بروید. اولین نودل فوری در جهان را موموفوکو آندو در سال 1958 و در حیات خانه اش اختراع کرد و نامش را رامن مرغ گذاشت.

 

شما با بازدید از موزه رامن فوری شاهد بسته های نودل فوری از تمام جهان خواهید بود و علاوه بر آن می توانید در کارخانه ی مای کاپ نودلز، بسته بندی نودل خود را طراحی و داشته باشید. زمانی که به این موزه می روید به شما اجاره می دهند از تولیدات محدود هوکایدو و توهوکو نیز بچشید و مزه آن را تست کنید.

 

 

- موزه مومیایی، گوآناخوآتو، مکزیک

 

یکی از عجیب ترین موزه هایی که می توانید با خرید بلیط هواپیما یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به دیدن آن بروید و ترس و وحشت را حس کنید موزه مومیایی در مکزیک است. این موزه در یک شهر کوچک به نام گوآناخوآتو که جزو میراث جهانی یونسکو نیز هست قرار دارد.

 

در قرن نوزدهم بود که در این شهر جسد صدها انسان را در کلیسایی به نام سانتا پائولا پانتون به خاک سپردند و بعد از مدتی اگر خانواده ی این اجساد توانایی دادن مالیات را نداشتند جسدها را بیرون می آوردند. در طی این اتفاق بود که فهمیدند اجساد به دلیل یک سری فرایند های طبیعی تبدیل به مومیایی شده اند که علتش می تواند شرایط و عوامل منحصر به فرو و خاص آن منطقه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک https://samseir.com/1193/Blog/بلیط-ارزان-هواپیما/دانستنی-های-سفر کلیک کنید.

 

یکی از محبوب ترین جاذبه هایی که در مکزیک وجود دارد کودک مومیایی نشسته است که در همین موزه مومیایی در معرض دید عموم قرار دارد. تمامی این اجساد مومیایی شده که اجساد نوزادان نیز در میان آن ها می باشد در موزه مومیایی به نمایش درآمئه است و خیلی از گردشگرانی که با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به مکزیک می روند اگر از وجود چنین موزه ای با خبر باشند حتما از آن دیدن می کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو