با معروف ترین اقامتگاه هایی که در دل طبیعت هستند، آشنا شوید (بخش دوم)




 

اقامتگاه هایی در دل طبیعت

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با معروف ترین اقامتگاه هایی  که در دل طبیعت هستند

 

افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی را دارند و قرار است به مقصدی سفر کنند، بایستی اقامتگاهی که قرار است دران بمانند را در نظر بگیرند. برخی از این افراد ترجیح می‌دهند به‌جای رزرو یک اتاق در هتلی در سطح شهر، در اقامتگاه‌هایی در دل طبیعت اقامت کنند. در ادامه ما شمارا با برخی از این اقامتگاه‌ها که در دل طبیعت هستند و همین‌طور سازگاری با محیط‌زیست دارند و به آن‌ها آسیب وارد نمی‌کنند، آشنا خواهیم کرد.

 

 

اقامتگاه محافظت از طبیعت بوشمنز کلوف در آفریقای جنوبی   (Bushmans Kloof)

 

یکی از اقامتگاه‌های جذاب و دیدنی آفریقای جنوبی که در منطقه‌ای بین دو کوه قرارگرفته است  که قدمت آن قرن است، اقامتگاه بوشنز کلوف می‌باشد که با اقامت دران تجربه‌ای جادویی و بی‌نظیری را کسب خواهید کرد. این اقامتگاه دارای 16 اتاق می‌باشد که در بین طبیعت خاص ساخته‌شده است. طبیعتی که برای این اقامتگاه خاص و سازگاربامحیط‌زیست وجود دارد شامل 150 گونه‌ی پرنده، 750 گونه گل و گیاه و بیشتر از 35 مدل پستاندار است.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به آفریقای جنوبی را تهیه کردید و قرار شد به این مقصد سفر کنید حتماً در این هتل اقامت کنید تا تجربه‌ی بی‌نظیری را کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلیط هواپیما وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

 

 

 جزیره خصوصی سانگ سا در کامبوج   (Song Saa Private Island)

 

اقامتگاه تفریحی سانگ سا یک اقامتگاه خاص و منحصربه‌فرد است. این اقامتگاه شامل 27 ویلای لوکس و جذاب در دل طبیعت بر پایه‌ی حفاظت از محیط‌زیست در کامبوج است. این اقامتگاه برای حفظ حیات دریایی و حفظ جنگل‌های بارانی با روستاهای اطراف مثل دولت کامبوج، کمک‌کنندگان و ... در ارتباط است. یکی از ویژگی‌های این ویلاهای لوکس و جذاب موجود در این اقامتگاه این است که هرکدام از آن‌ها یک استخر با آب شیرین و گرم در دل طبیعت  دارد که علاوه بر زیبای منحصربه‌فرد خواص درمانی نیز دارد.

بنابراین اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به کامبوج را تهیه کردید حتماً در این اقامتگاه بمانید تا نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

حواس ششگانه کن دائو در ویتنام (Six Senses Con Dao)

 

یکی از مکان‌های موجود در ویتنام کن دائو است که فضایی کاملاً رؤیایی و نفس‌گیر است که چندین دهه می‌باشد که از آن به‌عنوان پارک ملی و دریایی حفاظت‌شده می‌شناسند. یکی دیگر از مکان‌هایی که در این منطقه وجود دارد و بسیار حیرت‌انگیز است، اقامتگاه حواس ششگانه است که دران غذاهای ارگانیک و محلی سرو می‌شود. نکته جالب دیگری در رابطه با این اقامتگاه وجود دارد این است که استفاده از بطری پلاستیکی آب و مواد شیمیایی دران ممنوع است. زیرا این مواد جزو مواد تخریب‌کننده محیط‌زیست هستند و این اقامتگاه نیز بر پایه حفظ محیط‌زیست بناشده است.

اگر روزی بلیط هواپیما برای پرواز خارجی ایمن به این مقصد را تهیه کردید حتماً در این اقامتگاه خاص و رؤیایی اقامت کنید و تجربه‌ی بی‌نظیری را کسب کنید.

 

 

اقامتگاه سازگاربامحیط‌زیست جزیره‌ای جیکارو (Jicaro)درنیکاراگوئه

 

یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی که در دل طبیعت بناشده و سازگاربامحیط‌زیست است اقامتگاه  جزیره‌ای جیکارو می‌باشد که در جزیره‌ی گرانادا می‌باشد. این اقامتگاه به‌وسیله گروه نشنال جئوگرافی جزو یکی از منحصربه‌فردترین اقامتگاه‌های سازگاربامحیط‌زیست معرفی‌شده است. این اقامتگاه دارای 9 ساختمان لوکس و خصوصی است که به‌وسیله چوب و مواد محلی ساخته‌شده است. از کاره‌ای مفیدی که این اقامتگاه انجام می‌دهد می‌توان خرید از محلی‌های آنجا خرید وبه کارگیری افراد محلی و همین‌طور کمک به مدارس این منطقه را نام برد.

اگر بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این منطقه را تهیه کردید حتماً اقامت در این محل را از دست ندهید. شما می تونید برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.



نظرتان را بنویسید







منو