بازدید از زیباترین باغ های دنیا با تور مجازی (بخش سوم)




 

زیباترین باغ های دنیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

بازدید از زیباترین باغ های دنیا با تور مجازی (بخش سوم)

 

 

- باغ گیاه شناسی جنگل های گرمسیری هاوایی، پاپایکو، هاوایی

 

در سال 1984 بود که دنیل جی لاتکنهوس (Dan J. Lutkenhouse) باغ گیاه شناسی جنگل های گرمسیری هاوایی را افتتاح کرد. وی با اینکه صاحب این باغ بود اما برای بازدید مردم و گردشگرانی که با بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به آن منطقه می آمدند باغ گیاه شناسی را به یک موسسه غیرانتفاعی واگذار کرد.

 

در این باغ دو هزار گونه متفاوت از گیاهان و درخت های نارگیل و انبه که صد سال عمر دارند وجود دارد که هر گیاه شناسی را برای دیدن این درختان مشتاق می کند. یکی از زیبایی های این باغ این است که در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد. برای دیدن این باغ گیاه شناسی احتیاجی به خرید بلیط هواپیما و یا بلیط ارزان هواپیما ندارید فقط کافیست در تور مجازی این باغ شرکت کنید. بعد از تمام شدن قرنطینه و راه افتادن صنعت گردشگری می توانید برای خرید بلیط هواپیما روی لینک https://samseir.com/خرید-بلیط-هواپیما-داخلی کلیک کنید.

 

 

- باغ های گیاه شناسی آمریکا، واشنگتون

 

یکی از قدیمی ترین باغ های گیاع شناسی که در آمریکای شمالی وجود دارد باغ های گیاه شناسی آمریکا (US Botanic Gardens) می باشد که سال ساختش به 1820 بازمی گردد. کنگره ی آمریکا از طریق کاخ کنگره (Architect of the Capitol) این مجموعه را تحت نظارت و مدیریت دارد.

 

 گردشگران زیادی سالانه با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به دیدن باغ های گیاه شناسی آمریکا می روند چون در این مجموعه باغ ها گل و گیاهان متنوع و مختلفی وجود دارد از گل رز و ارکیده تا جنگل بارانی که به ایالت های میانه اقیانوس اطلس و گونه های نادر و در معرض انقراض را می توان در این باغ ها پیدا کرد.

 

 حتی در این باغ گیاهانی که امروزه در باغ های خانگی نگهداری می شوند هم وجود دارد. در تمام روزهای سال یک نمایشگاه دائمی گل و گیاه در این مجموعه وجود دارد که بازدید برای عموم آزاد است و همه می توانند با شرکت در این نمایشگاه گل و گیاهان مختلفی که در باغ های گیاه شناسی آمریکا وجود دارد را مشاهده کنند.

 

جالب است بدانید در همه روزهای سال می توانید به بخش های مختلف این باغ از جمله بخش محافظت شده ی باغ گیاه شناسی، باغ ملی و پارک بارتولدی بروید و خودتان شکوفا شدن و رشد کردن گیاهان مختلف را از نزدیک ببینید تا از این زیبایی بی نظیر عقب نمانید. با وجود ویروس کرونا صنعت گردشگری فعالیتی ندارد و شما می توانید بدون خرید بلیط هواپیما یا خرید بلیط ارزان هواپیما چارتر به صورت مجازی از این باغ دیدن کنید.

 

 

- باغ های کوکنهوف، آمستردام، هلند

 

اگر اهل گل و گیاه هستید به هیچ عنوان نباید دیدن باغ های کوکنهوف را از دست بدهید. در این باغ گونه های مختلف و متنوعی از لاله ها وجود دارد که همگی زیبایی بی نظیر و شگفت انگیزی دارند. این باغ که امروزه بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان دارد در قرن پانزدهم در یک فضای 32 هکتاری ساخته شده است.

 

 نام این باغ به معنای باغ آشپزخانه ای می باشد و در سال 1950 تبدیل به یک باغ عمومی شد و امروزه سالانه میلیون ها نفر برای دیدنش با بلیط هواپیما و بلیط ارزان هواپیما به هلند سفر می کنند. در باغ های کوکنهوف بخش های زیادی وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و با دیدن آن ها شگفت زده خواهید شد اما اگر بخواهیم یکی از زیباترین و حیرت انگیز ترین بخش های این باغ را برای شما نام ببریم به بخش آسیاب بادی که طراحی آن متعلق به قرن نوزدهم است اشاره خواهیم کرد.

 

 یک فضای 250 متر مربعی که با گل های متعدد و زیادی فرش شده است و وقتی برای بار اول به آن نگاه می کنید فکر می کنید آن را با موزاییک پوشانده اند می تواند حیرت شما را برانگیزد. برای فرش کردن این فضا از 50 هزار شاخه گل لاله، گل سنبل و گل زعفران استفاده کرده اند. برای دیدن این باغ حیرت آور دیگر نیازی به خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما ندارید و با استفاده از تور مجازی می توانید از آن دیدن کنید.



نظرتان را بنویسید







منو