جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش دوم)




 

جزایر موجود در جهان

 

بلیط داخلی

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان 

 

 

امروزه افرادی زیادی علاقه‌مند شده‌اند که به جزایر مختلف دنیا سفر کنند. این افراد با خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی، می‌توانند به راحتی به هر جزیره ای که می‌خواهند سفر کنند. در این زمان برای افراد این سؤال پیش می‌آید که کدام جزیره برایشان مناسب تر است؟! این سؤال خیلی سؤال عجیبی نیست زیرا که بین جزایر مختلف دنیا وجه اشتراک زیادی وجود دارد. به عنوان مثال شباهت هایی مثل تپه ها و کوه‌های موجود، نسیم ملایمی که از طرف دریا می‌وزد و نخل ها را تکان می‌دهد و همین طور دمای بالای 25 درجه سلسیوس را می‌توان نام دارد.

 

بنابراین افراد حق دارند که هنگام خرید بلیط داخلی ارزان یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی دچار سردگی شوند مکه مدام جزیره بهتر است. در ادامه ما شما را با انواع مختلف جزایر موجود در جهان آشنا خواهیم کرد.

 

باید بدانید منظور از شبهات بین جزایر این نیست که آنها باهم یکسان هستند زیرا که به عنوان مثال جزیره فوکت که یکی از جزایر بسیار زیبا و محبوب موجود در تایلند است و از هتل‌هایی زیبایی نیز برخوردار است، هیچ گاه با جزیره استوایی بیکویا که در کارائیب است، یکسان نیست.  یا مثلاً جزایری فرناندو د نوروها که در برزیل به راز پنهان معروف است، در برابر جزایر پنج گانه موجود در مالدیو که دارای هتل‌های لوکس و منحصربه‌فرد هستند، بسیار متفاوت است.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های جزایر که آنها را باهم متفاوت کرده است، آب‌وهوایی موجود در آنهاست. در جزایر مختلف جهان ممکن است باد و طوفان های ایرما و ماریا رخ دهد و این جزایرهمیشه دارای آب‌وهوایی خوب نیستند. بنابراین باید بدانید در چه زمان هایی برای چه جزایری بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی تهیه کنید.

 

در زمان های وقت کافی برای برنامه ریزی درباره آب‌وهوا ندارید بهتر است اصلاً به جزایر کارائیب نروید؛ زیرا که در ماه های ژوئن تا نوامبر همیشه طوفانی است. همین طور جزایری که در اقیانوس هند هستند در ماه های مه تا نوامبر و همین طور در جزایر موجود در اقیانوس آرام نیز در ماه های نوامبر تا آوریل، آب‌وهوا طوفانی است. بنابراین حواستان باشد در این ماه ها برای این جزایر بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی ارزان یا داخلی تهیه کنید و صبر کنید در ماه های دیگر سفر کنید.

 

جزایر موجود در کارائیب که دارای تعدادی جزیره مستعمره‌ی انگلیس نیز می‌باشد، امروزه تبدیل به یک مقصد محبوب برای گردشگران شده است. درواقع خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقاصد بیشتر شده است. در ادامه شما را با جزایر موجود در کارائیب آشنا خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

سن لوسیا (St Lucia)

 

چنانچه شما به دنبال جزیره ای هستید که بسیار باشکوه و دارای مناظر بسیار جذاب و خارق العاده باشد، باید بگویم که بهتر است جزیره سن لوسیا که در کارائیب وجود دارد را برای سفر خود انتخاب کنید. این جزیره دارای دو آتشفشان دو قلو به نام های گروس پیتون و پتیت پیتون می‌باشد که این دو آتشفشان دارای ساحل غربی سر برافراشته می‌باشند. در این جزیره مناظر بی نظیر دیگری نیز وجود دارد اما یقیناً بهترین منظره موجود در این جزیره همین منظره می‌باشد.

 

چنانچه دوست دارید از این جزیره خارق العاده دیدن کنید کافی ست برای خرید بلیط داخلی یا خارجی برای پرواز خارجی یا داخلی به این مقصد اقدام کنید و از سفر به این جزیره نهایت لذت را ببرید.

 

جزایر موجود در کارائیب فقط به این جزیره محدود نمی‌شوند و جزایر زیبای دیگری نیز دارند که در بخش های بعدی این مطلب برای شما به طور کامل شرح خواهیم داد.

 



نظرتان را بنویسید







منو