جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش سوم)




 

جزایر موجود در جهان

 

خرید بلیط هواپیما

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان

 

افراد زیادی هستند برای سفر رفتن مقاصد جزیره ای را انتخاب می کنند، زیرا معتقدند که در جزره ها آرامش و زیبایی خاصی نهفته است که هر کسی در زندگی اش باید آن را تجربه کند. افرادی که جزیره ی خاصی مد نظرشان می باشد برای همان جا خرید بلیط هواپیما انجام می دهند و با یک پرواز خارجی به مقصد مورد نظر می روند. اما یکسری از افراد نمی دانند کدام جزیره برایشان مناسب تر است، به همین ما در این مطلب قصد داریم شما را با جزایر مختلف دنیا آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی جزیره ی مورد نظر را برای سفر انتخاب کنید.

 

 

باربیدس (Barbados)

 

جزیره باربیدس یک بهشت روی زمین است که جزو جزایر کارائیب محسوب می شود. افراد این جزیره لهجه ی خنده دار انگلیسی دارند. زیرا اکه این جزیره در بین جزایر موجود در کارائیب، بیشترین ارتباط را با انگلیس دارد. در این شهرتلفن های عمومی قرمز و همین طور خطوط پرواز خارجی مستقیم از انگلیس و همین طور وجود یک هواپیما خراب کنکرود در فرودگاه، نشانه ارتباط با انگلیس را نشان می دهد. وجود هتل های بسیار رمانتیک در ساحل های غربی این جزیره که رو به غروب آفتاب می باشد، این جزیره را محبوب تر کرده است.

 

به شما پیشنهاد می کنم که با خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد اقدام کنید و به این جزیره سفر کنید تا این جزیره زیبا را از نزدیک تماشا کنید و لذت ببرید.

 

 

آنتیگوا (Antigua)

 

به جرعت می توان گفت که یکی از جزایر بدون نقص استوایی موجود در کارائیب جزیره آنتیگوا می باشد. این جزیره ی بسیار زیبا و منحصر به فرد از جزایر دیگر موجود در کارائیب فریبنده تر است. جزیره آنتیگوا دارای 365 ساحل می باشد که هر کدام برای یک روز در سال می باشد. از دوست داشتنی ترین ساحل های این جزیره می توان دارک وود و راناوی را نام برد که بسیار دیدنی و جداب هستند.

 

اگر قصد خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به یک مقصد زیبا دارید؛ به شما پیشنهاد می کنم این جزیره ی فوق العاده را برای سفر خود انتخاب کنید.

 

 

نویس (Nevis)

 

 

یکی دیگر از جزایر موجود در جهان که بسیار زیبا و دیدنی می باشد جزیره نویس می باشد. جزیره نویس نیز جزو جزایر کارائیب محسوب می شود که بسیار زیبا و جذاب می باشد. این جزیره یکی دیگر جزایر موجود در کارائیب می باشد که از منظره آتشفشانی بسیار زیبا و جذاب برخوردار است. نکته ای که درباره این جزیره وجود دارد این است که بخشی از این جزیره به وسیله ی گداز های آتشفشانی که به فاصله یک کیلومتری پرتاب شده اند، خراب شده است. البته با این موجود هنوز کلی مناظر زیبا در این جزیره وجود دارد. موردی که این جزیره را منحصر به فرد می کند این است که نویس دارای مناطق مخفی زیادی است که برای تعطیلات بسیار مناسب است و می توان در این مناطق آرامش زیادی را کسب کرد.

 

بنابراین اگر قصد خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی ارزان به مقصدی زیبا را دارید و نمی دانید به چه جزیره ای سفر کنید، به شما پیشنهاد می شود از این جزیره بسیار زیبا دیدن کنید تا به معنای واقعی آرامش را کسب کنید و از زیبایی های مناظر لذت ببرید.

 

 

توباگو (Tobago)

 

یکی دیگر از جزایر زیبا موجود در جهان توباگو می باشد. توباگو بردار کوچک جزیره ترینیدد می باشد که از سواحلی بسیار زیبایی برخوردار است. دو لنگرگاه موجود در قسمت جنوبی این جزیره که خالی از سکنه می باشد و منظره ای خارق العاده و پر از آرامش دارد، بلادی و انگلش من می باشد. این جزیره از جنگلی بسیار زیبا برخوردار است که جزو اولین جنگل محافطت شده در جهان به وسیله یونسکو در سال 1776 میلادی می باشد. این جنگل به قدی زیبا است که نمی توان از آن گذشت.

 

بنابراین حتما برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این مقصد اقدام کنید و طبیعت های بی نظیر آن لذت ببرید.

 

 شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید و برای هر مقصدی که می خواهید خرید بلیط هواپیما انجام دهید.



نظرتان را بنویسید







منو