جزایر بی نظیر موجود در جهان (بخش چهارم)




 

جزایر موجود در جهان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با جزایر بی نظیر موجود در جهان

 

 

هر کسی در زندگی اش آرزوی سفر به جزیره ای بکر با طبیعتی بی نظیر دارد. به همین خاطر عده زیادی از افراد با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط خارجی سیستمی به این جزایر سفر می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با جزایر بی نظیر موجود در جهلن تا حدودی آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

 

سفر به جزیره ایبیزا، مقصدی هیجان انگیز برای خانوا‌ده ها

 

 

ممکن است سفر به جزایر مختلف دنیا از این لحاظ جذاب باشد که در یک جا از تماشای اقیانوس آرام، کوه های آتشفشان، جنگل های انبوه و سرسبز و همین طور ساحل های با شن هایی گرم همه باهم لذت می بریم و تجربه ای بی نظیر کسب می شود. امروزه بیشتر مسافران برای مقاصد جزیره ای بلیط ارزان هواپیما یا بلیط خارجی سیستمی تهه می کنند تا کمی از زندگی مدرن شهری دور باشند.

 

 

 

جزیره‌ی هیسپانیولا جمهوری دومینیکن

 

یکی از جزایر بی نظیر موجود در دنیا جزیره هیسپانیولا در جمهوری دومینیکن است. دومین یکی از جطایر بزرگ کارائیب محسوب می شود. این جزیره با وسعت زیادی که دارد همواره چر از جنگل است. امروزه این حزیره در جهان بسیار معروف شده است. این جزیره بسیار زیبا ابتدا به وسیله کریستوف کولمب در سال 1492 کشف شد. گسترش ساخت و ساز هتل های لوکس در ساحل جنوبی این جزیره نشان می دهد که گردشگران زیادی از این منطقه دیدن می کنند.

به شما پیشنهاد می کنیم با خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط خارجی سیستمی به این جزیره زیبا سفر کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

 

کوبا

 

 

یکی دیگر از جزایر بی نظیر موجود در جهان کوبا است. نکته ای که درباره این جزیره وجود دارد این است که در قرن 20 میلادی زلزه ی شدیدی را این جزیره تجربه کرد. کوبا نیز جزو بزرگ ترین جزیره های کارئیب محسوب می شود. اینن کشور جزیره ای به تولید سیگار برگ گران قیمت معروف است. در این جزیره به دلیل خیابان های سنگ فرش حال و هوای اسپانیایی دارد. از مناظر زیبای موجود در کوبا می توان هتل های شلوغ در وارادرو و همین طور ساحلی با شن های پودری و ریز که هنوز زیاد شناخته نشده است دز سنتا لوسیا را نام برد.

 

بهتر است این جزیره را برای سفر خود انتخاب کنید و برای خرید بلیط ارزان هواپیما و یا بلیط خارجی چارتری یا سیستمی اقدام کنید.

 

 

گوادلوپه (Guadeloupe)

 

 یکی دیگر از جزایر موجود در جمهوری دومینیکن که در مکانی بسیار مناسب قرار دارد، جزیره گوادلوپه در شما جمهوری دومینیکن است که یکی از جزایر بی نظیر دنیا محسوب می شود. ممکن است زمانی که به این جزیره ی زیبا سفر کنید و از هواپیما پیاده شوید، گمان کنید که در محلی اشتباه فرود آمده اید زیرا که زبان مردم این جزیره فرانسه و پول رایج آن یورو است. این جزیره برای کشور فرانسه  می باشد.

 

حتما با خرید بلیط ارزان هوایما یا بلیط خارجی سیستمی به این جزیره زیبا سفر کنید و از مناظر موجود در آن لذت ببرید.

 

 

آروبا (Aruba)

 

 

یکی دیگر از جزایر بی نظیر موجود در جهان جزیره آروبا می باشد. در این جزیره زیبا آرامش حرف اول را میزند زیرا که بسیار آروم می باشد. افرادی که می خواهند به مقصدی دنج سفر کنند و نهایت آرامش و لذت را تجربه کنند، بهتر است آروبا را انتخاب کنند. شاید تعداد کمی از اسنان بدانند که آروبا با وجود اینکه تنها 1.5 کیلومتر با ونزوئلا فاصله دارد، متعلق به هند می باشد.

 

اگر به دنبال مقصد زیبا و در عین حال آرام می باشید بهتر است جزیره آروبا را انتخاب کنید و با خرید بلیط ارزان هواپیما و یا بلیط خارجی سیستمی به این مقصد سفر کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو