هزینه‎های سفر به جزایر بالی




 

هزینه سفر به بالی

 

بلیط داخلی

 

آشنایی با هزینه‎های سفر به جزایر بالی

 

جزیره بالی یکی از زیباترین مناطق جهان میباشد که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوانی که در آن وجود دارد همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از کشور اندونزی سفر خواهند کرد تا از نزدیک شاهد زیباییهای موجود در این جزیره و جاذبههای گردشگری و طبیعی آن باشند.

 

در کشور اندونزی بیش از 17 هزار جزیره وجود دارد که میتوان به جرئت بالی را بهترین و زیباترین آنها به حساب آورد. زیباییهای موجود در این جزیره به شکلی است که به بهشت روی زمین شهرت پیدا کرده است و افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این جزیره سفر خواهند کرد.

 

 در ادامه به ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با این جزیره خواهیم پرداخت و در رابطه با هزینههایی که باید در طول سفرتان به این منطقه با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی انجام دهید خواهیم پرداخت در صورتی که تمایل دارید در این رابطه اطلاعات بیشتری را دریافت نمایید با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

اخذ ویزا

 

 

دزر صورتی که قصد دارید برای گذراندن اعطیلاتتان به این منطقه از کشور اندونزی سفر کیند نیاز است تا قبل از سفر به اخذ ویزای این کشور موفق شوید. سفارت این کشور که در خیابان قائم مقام فراهانی قرار گرفته است میتواند شما را در دریافت این مدرک کمک نماید. برای این که بتوانید از سفارت این کشور ویزا دریافت نمایید باید چیزی حدود 100 دلار آمریکایی را هزینه نمایید.

 

 افراد همه ساله با پرداخت این هزینه موفق به دریافت ویزا این کشور خواهند شد و با استفاده از قیمت تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی برای دیدن جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه وارد این کشور خواهند شد. نکات قابل توجه در رابطه با اخذ ویزا کشور اندونزی آن است که ویزای توریستی این کشور دارای 2 ماه اعتبار میباشد و مورد دوم که قابل توجه است برای دریافت ویزای این کشور نیازی به مصاحبه حضوری فرد درخواست کننده ویزا نمیباشد.

 

بالی یکی از جزایر زیبا و مقاصد گردشگری در این منطقه میباشد که برای دیدن جاذبههای گردشگری فراوانی که در آن قرار گرفته است همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر خواهند کرد.

 

 

مدارک مورد نیاز

 

 

در صورتی که قصد دارید برای گرفتن ویزای این کشور اقدام نمایید نیاز است تا مدارکی چون شناسنامه و کارت ملی به همراه گپی تمام صفحات آن، گذرنامهای که دارای حداقل شش ماه اعتبار باشد به همراه کپی آن، دو قطعه عکس سه در چهار که به شکلی رنگی با زمینه سفید گرفته شده است، نامه منوط بر داشتن تمکن مالی و همچنین پرینت گردش حساب بانکی، بلیط هواپیما و تائیدیه رزرو هتل را در اختیار داشته باشید.

 

علاوهبر این مدارک در هنگام مراجعه به سفارت این کشور در ایران باید فرمی درخواستی را که در اختیار شما گذاشته خواهد شد را نیز تکمیل نمایید.

 

بالی بیشک یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که در آن میتوان انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی را مشاهده نمود. این جزیره دارای شهرتی جهانی بوده است و افراد زیادی برای گذراندن تعطیلات خود به این منطقه از کشور اندونزی سفر خواهد کرد.

 

داشتن سواحل شنی و همچنین آبهای فیروزهای رنگ و شفاف در این منطقه سبب شده تا انواع تفریحات آبی در این منطقه وجود داشته باشد و بسیار مور داستقبال قرار بگیرند. پیشنهاد میشود حتما برای گذراندن تعطیلاتتان به این منطقه سفر کنید.



نظرتان را بنویسید







منو