چگونه از فرودگاه کیپ تاون به مرکز شهر برویم (بخش اول)




 

فرودگاه کیپ تاون

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

چگونه از فرودگاه کیپ تاون به مرکز شهر برویم (بخش اول)

 

کیپ تاون یکی از شهرهای گردشگری میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل میآورند. اولین جایی که مسافران با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی در این شهر وارد آن خواهند شد فرودگاه موجود در این شهر میباشد.

 

فرودگاهی که در این شهر قرار گرفته است سومین فرودگاه پررفت و آمد در آفریقا میباشد و اصلیترین فرودگاه این شهر به حساب میآید. این فرودگاه که همه ساله پذیرای هزاران مسافری است که با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی  به این شهر سفر کردهاند میباشد چیزی حدود 20 کیلومتر با مرکز شهر کیپ تاون فاصله دارد.

 

این فرودگاه که در سال 1954 افتتاح شده است در سال 2017 بیش از 10 میلیون مسافری که با تور آفریقای جنوبی و با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده بودند را جابجا کرده است و به مقاصد مورد نظرشان منتقل کرده است. در ادامه به بررسی روشهایی خواهیم پرداخت که توسط آنها میتوانید از این فرودگاه به مرکز شهر کیپ تاون دسترسی پیدا کنید.

 

 

گشت و گزار در کیپ تاون

 

در صورتیکه در سفر به این شهر از تور آفریقای جنوبی استفاده کرده باشید گشت زنی در سطح شهر بطور حتم در تور شما قرار گرفته است و میتوانید از آن استفاده کنید. در صورتیکه با استفاده از بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردید و قصد دارید در سطح شهر گشتی بزنید بهترین گزینهای که برای شما در طول این سفر وجود دارد استفاده از اتوبوسهای اکسپلورر میباشد که در این شهر در حال فعالیت میباشند و خدماتی را به گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند ارائه میکنند. این سرویس یکی از سرویسهای رسمی گردشگری در این شهر میباشد که میتواند بسیار مفید باشد.

 

در صورتیکه میخواهید با سرعت به جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه بروید و از آنها دیدن کنید از این نوع اتوبوسها استفاده کنید. زیرا این نوع اتوبوی راحتترین و سریعترین وسیله برای دسترسی شما به جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهد بود.

 

با استفاده از این اتوبوس میتوانید به دیدن تمامی جاذبههای گردشگری موجود در شهر کیپ توان بروید و در کنار هر جاذبه این اتوبوس زمانی مناسب را توقف میکند تا گردشگران بتوانند از این زمان بوجود آمده برای دیدن کامل آن جاذبه گردشگری استفاده کنند. 

 

یکی از قابلیتهای این اتوبوس آن است که شما میتوانید در هرکجا که تمایل داشتید میتوانید از آن پیاده شوید و یا در یکی از ایستگاههای آن سوار آن شوید و در رابطه با این موضوع محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 

بلیط این نوع اتوبوس توسط خود راننده ارائه خواهد شد که در هنگام سوار شدن به اتوبوس میتوانید آن را تهیه کنید. البته علاوهبر راننده اتوبوس برای تهیه بلیط این اتوبوس گردشگری میتوانید به مراکز توریسم شهر کیپ تاون که در یکی از اسکلههای این شهر قرار گرفته است مراجعه کنید و بلیط را تهیه کنید.

 

مبدا این اتوبوسها در همان اسکله میباشد و اولین اتوبوس از ساعت 9.30 کار خود را آغاز میکند و این اسکله را به منظور نشان دادن جاذبههای گردشگری موجود در این شهر به گردشگران ترک خواهد کرد.

 

آخرین اتوبوسی که در این زمینه در حال فعالیت است کار خود را در ساعت 3 بعد از ظهر به اتمام خواهد رساند. این اتوبوسها به طور میانگین هر 45 دقیقه یکبار حرکت خواهند کرد و در صورت حضور بموقع در این زمانها میتوانید از آنها استفاده کنید.



نظرتان را بنویسید







منو