آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی(بخش پنجم)




 

برترین هتل های بالی

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی

 

 

بالی یکی از مقاصد گردشگری در جهان میباشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر میکنند تا از نزدیک جاذبههای گردشگری موجود در آن را مورد مشاهده قرار دهند.

 

 پارک آبی واتربوم تور بالی  

این پارک آبی که مساحتی بالغ بر ۸/۳ هکتار دارد در زمین‌های سرسبز استوایی بنا شده است. دلیل شهرت این پارک آبی سرسره‌های آبی منحصربفردش است که با بالاترین استانداردها و ایمنی بین‌المللی، آماده خدمت رسانی به گردشگران تور بالی می‌باشد.

 

 این پارک آبی در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین پارک آبی آسیا انتخاب شده که می‌توان ساعت‌ها در آن به انواع بازی‌های آبی مشغول شد و لحظات زیبایی را تجربه کرد. پارک آبی واتربوم بالی همچنین توانسته مقام سومین پارک آبی جهان را نیز توسط سایت تریپ ادوایزر در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص دهد. در تور بالی لذت تفریح در این مکان هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

 

در این منطقه از کشور اندونزی هتلهای بسیاری قرار گرفته است که خدمات هتلداری را به افرادی که با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند ارائه خواهند کرد.

 

 

هتل 5 ستاره فورسیزن در این منطقه یکی از بهترین هتلهایی میباشد که خدماتی باکیفیت و مناسبی را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل خواهیم پرداخت در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین شهرت دارد سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

 

انواع اتاقهای موجود در این هتل

 

ویلای دو خوابه اقیانوس: این ویلها به شکلی طراحی و ساخته شدهاند که چشم اندازی بینظیر به سمت دریا دارند و مساحت آنها حدود 300 متر مربع میباشد. در این نوع ویلاها یک تخت دونفره در نظر گرفته شده است. البته در برخی از آنها از دو تخت تک نفره استفاده شده است.

 

ویلای دلوکس: این ویلاها نیز از چشم انداز اقیانوس بهره میبرند و در آنها برای استراحت مسافرامی که با استفاده از تور بالی و با انجام پروار داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند دو تخت تک نفره در نظر گرفته شده است.مساحت این نع اتاقها 280 متر مربع میباشد.

 

ویلای سه خوابه باغ کینگ: این ویلاها دارای مساحتی 1662 متری بودهاند که در آنها دو تخت دو نفره کینگ و دو تخت تک نفره در نظر گرفته شده است. در این ویلاها از چشم انداز باغ استفاده شده است که در نوع خود چشم اندازی منحصربفرد محسوب خواهند شد.

 

ویلای خانوادگی پریمیر: در صورتی که با خانواده و با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید و برای اقامتتان به سراغ این هتل 5 ستاره در ویکی پدیا آمدید میتوانید از این ویلا استفاده نمایید. این ویلا داریا مساحتی 320 متری خواهد بود و در آن از تختهای دو نفره و تک نفره استفاده شده است. چشم انداز در نظر گرفته شده برای این ویلاها اقیانوس میباشد.

 

ویلای دو خوابه باغ: در این نوع ویلا از یک تخت دو نفره کینگ استفاده شده است و دارای مساحتی 370 متره میباشند. چشم انداز این ویلا رو به اقیانوس میباشد.

 

ویلای جیمباران: در طراحی این نوع ویلا در این هتل از مساحتی 250 متره استفاده شده است که در تمامی آنها از یک تخت دو نفره کینگ استفاده شده است. در این نوع ویلا بخشی از اقیانوس در داخل ویلا قابل مشاهده میباشد. شما می توانید برای خرید بلیط تک برای بالی به سایت سام سیر مراجعه کنید.

 

ویلای سه خوابه باغ: این ویلال در هتل 5 ستاره فورسیزن دارای مساحتی حدود 370 متر مربع میباشند  که در آنها از دو تخت دو نفره سوپر کینگ استفاده شده است و دو تخت تک نفره نیز در آنها قرار داده شده است. چشم انداز در نظر گرفته شده برای این نوع اتاقها رو به باغ میباشد.

 

ویلای باغ: این نوع ویلاها دارای 280 متر مساحت هستند که در آنها برای استراحت مسافران از یک تخت دو نفره گینک استفاده شده است و چشم انداز آنها رو به باغ خواهد بود.

 

ویلای جیمباران دو خوابه: این ویلاها با داشتن 370 متر مربع مساحت دارای یک تخت دو نفره کینگ میباشند و در آنها دو تخت تک نفره نیز قرار داده شده است. چشم انداز این ویلاها رو به باغ بوده است.

 



نظرتان را بنویسید







منو