جاذبه‎های گردشگری موجود در کشور استرالیا(بخش دهم)




 

جاذبه‌های گردشگری استرالیا

 

بلیط ارازن هواپیما سام سیر

 

آشنایی با جاذبه‎های گردشگری موجود در کشور استرالیا

 

استرالیا یکی از کشورها در جهان میباشد که دارای انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری میباشد. داشتن این جاذبهها سبب شده تا افراد زیادی ترغیب شوند با تور استرالیا به این کشور سفر کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین جاذبههای موجود در این کشور خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید پیشنهاد میشود در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

رستوران King Cross Farmhouse

 

این مکان یکی از بهترین رستورانهایی است که در منطقه ملبورن قرار گرفته است. در این رستوران تمام غذاهایی که طبخ میشود محلی میباشند و از طعم  و مزهای بینظیر و فوقالعاده برخوردار هستند. اگر برای سپری کردن تعطیلاتتان با بلیط خارجی به این مکان رفتید پیشنهاد میکنیم حتما از ماهی غزل آلا و خرچنگ آبی آن بچشید. این دو غذا از بهترین و لذیذترین غذاهایی هستند که در این رستوران طبخ خواهند شد و مطمئن باشید از خوردن آنها شگفتزده خواهید شد.

 

علاوهبر انواع مختلفی از غذاهای محلی در این رستوران میتوانید گونههای مختلفی از دسر را سفارش دهید که واقعا از طعم و مزه خوبی برخوردار میباشند. در صورت تمایل میتوانید از انواع نوشیدنیهایی که در این رستوران وجود دارد نیز استفاده نمایید و لحظاتی بینظیر را در این رستوران سپری کنید. نکتهای که باید قبل از مراجعه به این رستوران به آن توجه داشته باشید آن است که ین رستوران یکی از پرتقاضاترین رستورانها میباشد و برای آن که بتوانید در آن به صرف غذا بپردازید نیاز دارید تا از قبل میز رزرو کنید.

 

 

باغ گیاهشناسی سلطتنی سیدنی

 

این باغ که یکی ازبزرگترین باغهای گیاهشناسی میباشد و در سال 1816 در مرکز شهر سیدنی تاسیس شد و با توجه به قدمتش عنوان قدیمیترین باغ گیاهشناسی در این کشور را به خودش اختصاص داده است. در صورت سفر با تور استرالیا به این منطقه میتوانید همه روزه برای دیدن این باغ زیبا اقدام کنید. نکته قابل توجه درباره این باغ آن است که ورودی آن رایگان بوده است. در این باغ گیاهشناسی مناظری زیبا چون تالار اپرا و بندگاه سیدنی قرار گرفته است که همین موضوع سبب شده تا این باغ از محیطی لذتبخش بهره ببرد و افراد زیادی را با بلیط هواپیما به این منطقه از استرالیا بکشاند.

 

باغچههای زیادی در این باغ وجود دارند که به شکل یک آمفی تئاتر به 4 بخش مختلف تقسیم شدهاند. این تقسیم بندی به شکل زیر میباشد: باغچه پائینی، باغچه میانی، باغچه کاخ و قسمت Bennelong . در صئرتی که با بلیط خارجی به دیدن این باغ بروید در هرکدام از این بخشها قسمتهای کوچکتری را مشاهده خواهید کرد که در مرکز آن یک کافی شاپ برای بازدید کنندگانی که با تور استرالیا به این مکان آمدهاند قرار داده شده است. در صورتی که به کتاب علاقهمند هستید میتوانید در طول بازدیدتان از این باغ از کتابفروشی موجود در این باغ نیز استفاده کنید و از خدمات آن بهرهمند شوید.

 

در صورتی که با استفاده از بلیط هواپیما به کشور استرالیا و به سیدنی سفر کردید و به گل و گیاه علاقه دارید پیشنهاد میکنیم حتما به دیدن این باغ بروید و برای آن که بتوانید از تمام زیبایی موجود در این باغ دیدن بعمل آورید بهتر است یک روز تمام را صرف دیدن آن کنید و از بودن در آن و دیدن انواع مختلفی از گونههای گیاهی لذت ببرید. کشور استرالیا بدون شک یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که با بلیط خارجی میتوانید به آن سفر کنید و لحظاتی منحصربفرد را در آن سپری کنید. وجود انواع محتلفی از جاذبههای گردشگری سبب میشود که هرروز از سفرتان با روز دیگرش متفاوت باشد و تجربهای جدید در هر کدام از روزهای سفرتان داشته باشید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو