آشنایی با هتل 4 ستاره لاگون بیچ در کیپ تاون (بخش اول)




 

هتل های آفریقای جنوبی

 

تور آفریقای جنوبی سام سیر

 

آشنایی با هتل 4 ستاره لاگون بیچ در کیپ تاون (بخش اول)

 

کیپ تاون را میتوان یکی از بهترین شهرهای موجود در جهان دانست که همه ساله افراد زیادی برای دیدن زیباییهای موجود در آن با تهیه تور آفریقای جنوبی به آن سفر میکنند. داشتن انواع مختلفی از جاذبههای گردشگری طبیعی و تاریخی سبب شده تا شهر کیپ تاون به یک مقصد گردشگری بینظیر در این منطقه تبدیل شود.

 

در این شهر انواع مختلفی از هتلها وجود دارند که مسافران در طول سفرشان به این شهر با استفاده از بلیط هواپیما میتوانند در آنها اقامت پیدا کنند. هتل 4 ستاره لاگون بیچ یکی از هتلهایی است که در شهر کیپ تاون قرار گرفته است و انواع مختلفی از خدمات هتلداری را به مشتریان خود ارائه میکند.

 

در ادامه به بررسی بیشتر این هتل و خدمات و امکانات موجود در آن خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از بلیط خارجی به این شهر سفر کنید و نیاز دارید با هتلهای موجود در آن بیشتر آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

خدمات رفاهی موجود در هتل لاگون بیچ

 

در این هتل اینترنت بیسیم و پرسرعتی وجود دارد که در برخی از اتاقها و بخشهای این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد. علاوهبر این در فضای عمومی این هتل نیز برای مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی ارزان به این منطقه سفر کردهاند دسترسی به اینترنت وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید با پرداخت هزینهای مشخص از ترانسفر فرودگاهی این هتل استفاده نمایید. در این هتل ساحلی 4 نوع مختلف پارکینگ وجود دارد که با توجه به نیازتان میتوانید از هرکدام از آنها استفاده نمایید. پارکینگ گاراژی، در خیابان و یک پارکینگ دارای نگهبان وجود دارد.

 

در صورتی که تمایل دارید در طول سفرتان به این شهر با بلیط هواپیما مشغول به رانندگی شوید در صورتی که گواهینامه بینالمللی داشته باشید میتوانید از هتل لاگون اتوموبیل اجاره نمایید.

 

از دیگر امکاناتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد میتوان به باربر، آسانسور، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، صندوق امانات و انبار چمدان اشاره کرد که برای افزایش رفاه مسافران در این هتل تعبیه شدهاند.

 

در صورتی که قصد دارید در طول سفرتان به این شهر با تهیه بلیط خارجی در این هتل اقامت داشته باشید میتوانید از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب به آن مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای تسویه هتل اتاقتان را باید قبل از ساعت 12 ظهر تحویل دهید.

 

در هتل 4 ستاره لاگون بیچ تهویه مطبوعی وجود دارد و در صورتی که قصد سیگار کشیدن در این هتل را دارید باید به مکانی که برای این کار در نظر گرفته شده این منظور در نظر گرفته شده است مراجعه بفرمایید.

 

در صورتی که قصد دارید در سفر به این شهر با تور آفریقای جنوبی به خرید کردن مشغول شوید میتوانید به سراغ مغازههای موجود در این هتل بروید و از محصولاتی که در آنها وجود دارد خرید کنید.

 

در این هتل 4 ستاره خدماتی مانند ویلچر برای افراد کم توان و یا ناتوان ارائه خواهد شد که مسافران در صورت نیاز میتوانند از آنها استفاده نمایند. استفاده از خدمات خشکشویی، اتوشویی و خدمات نگهداری از کودکان با پرداخت هزینه اضافه در طول سفر  به این شهر با بلیط هواپیما چارتر در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد.

 

در این هتل نظافت اتاقها به شکلی رایگان و روزانه انجام خواهد شد. در صورتی که با استفاده از بلیط خارجی برای انجام فرآیند کاری به این شهر سفر کرده باشید میتوانید برای برگزاری جلسات خود از اتاقهای کنفرانسی که در این هتل وجود دارد استفاده نمایید. البته لازم به ذکر میباشد که این اتاقها دارای هزینه جداگانه میباشند.

 



نظرتان را بنویسید







منو