آشنایی با جشنواره های دیدنی چین




 

جشنواره های چین

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با جشنواره های دیدنی تور چین

 

سالانه در کشور چین جشنواره های زیادی برگزار می شود که افرادی زیادی با تور چین یا با خرید بلیط خارجی سفر می کنند تا از این جشنواره ها دیدن کنند. از جمله از جشنوراه های این کشور جشن سال نو چینی، جشنواره یخ و برف هاربین، جشنواره نیمه پاییز، روز ملی جمهوری را می توان نام برد. این جشنوراره ها از فزهنگ غنی کشور سخن می گویند.

 

ملت چین از مردمانی منحصر به فرد با میراث غنی و باستانی هستند که این مسئله را می توان به راحتی در جشنوراه های این کشور دید. یکی از جشن های باستانی و قدیمی کشور چین که جشنواره سال نوی چینی و جشنوراه نیمه پائیز است، امروزه نیز طرفدار دارد و هنوز برگزار می شود و اعتبار خود را حفظ کرده اند. این جشنواره به حدی شهرت یافته اند که علاوه بر مردمان چینی افراد زیادی با تور چین یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر می کنند تا از آنها دیدن کنند.

 

 

جشنواره نیمه پاییز

 

 

یکی از جشنواره های محبوب و معروف کشور چین، جشنواره نیمه پائیز می باشد. این جشن برای برداشت محصول در جین و ویتنام برگزار می شود. این جشنواره زیبا در 15 ام روز از ماه 8 ام تقویم کشور چین برگزار می شود که همان ماه سپتامبر است یعنی در حقیقت اوایل پاییز به تاریخ ما دوم مهر برگزار می شود. یکی از مهم ترین عوامل این جشن تهیه و صرف کیک ماه می باشد. هر ساله در این جشنواره اژدهای بزرگی در خیایان های آن به نمایش داده می شوند. این مراسم باستانی در فصل دورچینی و در طلوع ماه بدر پاییزی برگزار می شود، چون که چینی ها ماه را منیع الهام و قدرت می دانند. اگر می خواهید ازاین جشنوراره زیبا در چین دیدن کنید بهتر است در این فصل با تور چین ارزان یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کنید و از این جشنواره دیدن کنید.

 

چینی ها متقدند که زمانی که ماه کامل می شود، همه ی موجودات طبیعت نیز کامل می شوند.  البته که در عصر امروز دیگر ایت نفکر را ندارند که رسیدن گیاهان در این فصل به دیلیل کامل شدن ماه می باشد، ،آنها مانند غربی ها که احترام خاصی برای اساطیر یونانی قائل هستند، به قدرت  و الهام ماه بسیار اعتقاد دارند و آن را بزرگ می دانند.

 

علاوه بر جشن بزرگ در شهر ها در این مراسم و یا در این ماه افراد به دیدار خانواده و دوستان می روند و با کمک هم به برداشت محصولات می پردازند و برای برداشت آنها شکرگزاری به جا می آورند. شکرگزاری و دعا و نیایش آنها برای نوزادان، همسر، زیبایی و سلامتی و طول عمر می باشد و یا برای یک آینده درخشان.

 

اگر می خواهید ازاین جشنوراره زیبا در چین دیدن کنید بهتر است در این فصل با تور چین یا با خرید بلیط خارجی جارتری به این کشور سفر کنید و از این جشنواره دیدن کنید.

 

 

جشن سال نو چینی

 

 

یکی دیگر از جشنواره های کشور چین، جشنواره سال نو چینی یا اسپرینگ فستیوال یا جشنواره بهاره است. این جشنوراه دارای تعطیلاتی می باشد که برای برای چین بسیار جشنوراه مهمی محسوب می شود. جالب است بدانید که تقویم کشور چین ترکیبی از شمسی قمری است و حرکت ماه و خورشید و ستگارگان ماه ها روز ها را تعیین می کنند. هر سال در ماه بهمن سال نو چین می باشد و آنها در این روز جشنواره ای بزرگ برگزار می کنند. اگر می خواهید ازاین جشنوراره زیبا در چین دیدن کنید بهتر است در این فصل با تور چین یا با خرید بلیط خارجی به این کشور سفر کنید و از این جشنواره دیدن کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو