جاذبه های برتر گردشگری با تور مالدیو (بخش دوم)




 

جاذبه های گردشگری مالدیو

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با جاذبه های برتر گردشگری با تور مالدیو

 

 

گردشگران زیادی هستند که سالانه برای سفر به مالدیو، کشور بسیار زیبا اقدام می کنند. البته فقط گردشگران نیستند که برای سفر به مالدیو اشتیاق دارند، مردمان همه ی کشورهای دنیا نیز با تور مالدیو و یک پرواز خارجی علاقه مند هستند به این جزیره ی بسیار زیبا سفر کنند.

 

مالدیو دارای جزیره های زیادی است که هر یک از دیگری زیبا تر می باشند و تقریبا می توان گفت کشوری جزیره ای می باشد. جالب است بدانید که زوج های زیادی با تور مالدیو و با پرواز خارجی به این کشور به عنوان ماه عسل سفر می کنند. حقیقتا مالدیو مقصد محبوبی برای زوجینی که می خواهند به ماه عسل بروند می باشد.

 

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید به مقصدی که سفر می کنید دارای ساحلی زیبا و جنگل های سرسبز باشد و همین طور در عین حال منحصر به فرد باشد و جاذبه های گردشگری زیادی داشته باشد، بهتر است تور مالدیو را انتخاب کنید و با یک پرواز خارجی به این کشور زیبا سفر کنید و از تماشای جاذبه های حیرت انگیز و زیبایی آن لذت ببرید. در ادامه شما را با برخی از جاذبه های گردشگری تور مالدیو آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

 

جزیره آلیماتا

 

 

یکی از جزیره های زیبا ی موجود در مالدیو که جزو جاذبه های گردشگری ان نیز محسوب می شود، جزیره آلیماتا می باشد. همان طور که گفته شد مالدیو دارای جزایر زیبا و شگفت انگیزی زیادی می باشد و قطعا انتخاب یک یا چند جزیره از بین 200 جزیره زیبا واقعا کار سختی می باشد. یقینا تمام جزایر موجود در مالدیو واقعا زیبا و دیدنی می باشند ولی چند جزیره می باشند که از بین 200 جزیره مشهور تر شده اند و جزو مهمترین جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شوند. جزیره آلیماتا نیز یکی از 200 جزیره ی زیبا مالدیو می باشد که مشهور شده است و جزو جاذبه های آن محسوب می شود. این جزیره بسیار زیبا و دیدنی در بخش شرقی این کشور واقع شده است. یکی از ویژگی این جزیره ی زیبا این است که دارای خانه های چوبی بسیار زیبا بر روی دریا می باشد.

 

افرادی که با تور مالدیو و با پرواز خارجی به این منطقه سفر کردند حتما از این خانه ها برای اقامت استفاده کنند تا شبی زیبا و رمانتیک را در این خانه های چوبی تجربه کنند. ناگفته نماند که ویژگی های این جزیره فقط داشتن خانه های چوبی روی آب نمی باشد بلکه این جزیره مناظر زیبایی دیگری نیز دربر دارد.

 

 

 

رستوران سابسیکس مالدیو

 

 

جالب است بدانید که میتواند یکی از جاذبه های گردشگری یک کشور رستوران های آن باشد. برای مالدیو نیز ما تصمیم گرفتیم یکی از 5 جاذبه ی برتر آن را به چاذبه گردشگری شکم گردی اختصاص دهیم. جالب است بدانید که یکی از خاص ترین و زیباترین جاذبه های گردشگری کشور مالدیو رستوران بسیار زیبا و منحصر به فرد سابسیکس می باشد. افراد زیادی سالانه با تور مالدیو و پرواز خارجی ارزان قیمت به مالدیو می آیند تا از این رستوران زیبا دیدن کنند.

 

رستوران سابسیکس در اعماق دریا قرار دارد و همین امر موجب شده است که منحصر به فرد باشد. دیواره های این رستوران شیه ای می باشد و افراد هنگام غذا خوردن می توانند اعماق دریا و ماهی ها و آبزیان دریا را مشاهده کنند و نهایت لذت را تجربه کنند.

 

این رستوران زیبا مانند جعبه ای شیشه ای در 13 متری دریا واقع شده است. البته ناگفته نماند که ایمنی های لازم نیز برای این رستوران طراحی شده است و افرادی که با تور مالدیو و با پرواز خارجی به این کشور سفر کرده اند می توانند با خیال راحت در دل دریا غذا میل کنند و از تماشای مناظر لذت ببرند.



نظرتان را بنویسید







منو