جاذبه های ایتالیا که هر گردشگری بایستی ببیند (بخش دوم)




 

جاذبه های گردشگری ایتالیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با جاذبه های ایتالیا که هر گردشگری بایستی ببیند

 

یکی از کشورهای محبوب برای گردشگران و افراد اهل سفر کشور ایتالیا می باشد. سالانه گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های کشور ایتالیا با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر می کنند و از تماشای آنها لذت می برند. در این مطلب ما قصد داریم شما را با جاذبه هایی از ایتالیا آشنا کنیم که هر گردشگری بایستی در سفر خود به ایتالیا آنها را ببیند.

 

 

کلیسای دئومو در میلان

 

 

یکی از جاذبه های زیبا و بی نظیر ایتالیا کلیسای دئومو، کلیسای گوتیک در میلان می باشد که قدمتش متعلق به قرن ششم می باشد. کلیسای دئومو بعد از کلیسای سنت پیتر در در شهر واتیکان، جزو بزرگترین کلیساهای ایتالیا محسوب می شود یعنی مقام دوم را در ایتالیا دارد. همچنین جزو پنجمین کلیسای بزرگ جهان می باشد. توجه داشته باشید که اگر با تور ایتالیا و یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این کلیسا دیدن کنید.

 

 

پالرمو

 

 

یکی دیگر از جاذبه های گردشگر تور ایتالیا، شهر پالرمو می باشد. پالرمو شهر اصلی و مرکز ناحیه خودمختاری سیسیل و همین طور مرکز شهرستان پالرمو در ایتالیا می باشد. این شهر زیبا قدمتش به 2700 سال می رسد. این شهر بسیار زیبا و دیدنی در دامنه مونته پلگرینو و در ساحل شمالی جزسره سیسیل می باشد. این شهر زیبا را می توان به عنوان پایتخت فرهنگ و معماری و آشپزی دانست. بنابراین اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از پالرمو دیدن کنید تا نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

پوزیتانو

 

 

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ایتالیا، پوزیتانو می باشد. پوزیناتو درواقع کومونه ای در ایتالیا است که واقع در استان سالرنو می باشد. ممکن است خیلی از افراد معنای کومونه را ندانند، به یکی از تقسیمات کشوری اصلی رایج در ایتالیا کومونه گفته می شود. کشور ایتالیا دارای 20 ناحیه می باشد که در هر ناحیه کومونه ها و استان ها قرار دارند. پوزیتانو یکی از جاذبه های بسیار زیبای ایتالیا محسوب می شود که می توان جواهر دریای مدیترانه در بخش جنوبی ساحل ساکرینو دانست. بنابراین اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این جواهر مدیترانه دیدن کنید.

 

 

فواره تروی

 

 

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری زیبا و دیدنی ایتالیا، فواره تروی است. این فوراه زیبا در آب نمایی در منطقه تروی رم می باشد که دارای ارتفاعی به اندازه 26 متر است و جزو بزرگترین آب نماهای جهان محسوب می شود. در دوره باروک، تروی بزرگترین آبنما بوده است. یک داستان بسیار جالب درباره این آب نمای دیدنی وجود دارد. این داستان این است که اگر توریستی بر داخل آب این آبنما سکه پرتاب کند روزی دوباره به رم بازمی گردد. جالب است بدانید که بر اساس این داستان میانگین روزی 3000 یورو در این فواره سکه پرتاب می شود. بنابراین اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از این فواره دیدن کنید و اگر می خواهید دوباره به رم بازگردید بر درون آن سکه ای پرتاب کنید.

 

 

توسکانی

 

 

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ایتالیا، منطقه توسکانی می باشد. این منطقه در مرکز ایتالیا قرار دارد. توسکانی دارای روستاهای بسیار زیبایی است. جالب است بدانید که در روستاهای توسکانی همچنان زندگی درجریان است و هر ساله در جزایر و سواحل آن جشنواره های زیادی برگزار می شود. بنابراین اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید، حتما از منطقه توسکانی و روستاهای زیبای آن دیدن کنید و اگر در زمان برگزاری جشنواره ها بودید، آنها را از دست ندهید حتما شرکت کنید.

 



نظرتان را بنویسید







منو