تفریحات بدون هزینه در بالی (بخش اول)




 

تفریحات رایگان بالی

تور بالی سام سیر

 

 

آشنایی با تفریحات بدون هزینه در تور بالی

 

 

یکی از مقاصدی که برای کل جهان محبوب می باشد، کشور بالی است. جاذبه های گردشگری و تفریحات زیادی در بالی است که مسافرانی که با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما خارجی به این مقصد می آیند را از این بابت راضی می کند. برخی از افراد هستند به دلیل داشتن بودجه ی کم مایل هستند از تفریحات رایگان بالی استفاده کنند، به همین خاطر ما در این مطلب قصد داریم شما را با تفریحات رایگان بالی آشنا کنیم.

 

 

همان طور که گفته شد بالی دارای جاذبه های زیادی مثل فرهنگی، تاریخی و تفریحی دارد. بهتر است بدانید که همه ی این جاذبه های دیدنی خزینه ورودی ندارند و تعداد زیادی از آنها هستند که رایگان می باشند. در بالی تعدا جاذبه هایی که ورودی ندارند و رایگان هستند زیاد است. تور بالی یکی از محبوب ترین تورهای خارجی در ایران و سایر کشور ها است و سالانه افراد زیادی برای تفریح به این کشور زیبا سفر می کنند. برای مشاهده قیمت تور بالی وارد سایت سام سیر شوید.

 

 

 

کمپینگ

 

 

یکی از بهترین جاذبه‌ های رایگان بالی، کمپینگ می باشد. در بالی به دلیل اینکه مناظر طبیعی بسیار زیبا و منحصر به فردی وجود دارد، کمپینک می تواند یک تجربه ی بی نطیر را برای افراد به وجود آورد. اگر شما جزو افرادی هستید که به طبیعت و طبیعت گردی بسیار علاقه مند هستید بهتر است کمپینگ در طبیعت های بالی را از دست ندهید. کمپینگ در طبیعت های بالی علاوه بر اینکه خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن شما ایجاد می کند، کمترین هزینه ای نیز برای شما ندارد. برای این جزیره ی زیبا با طبیعت های بی نظیر سایت های متعددی برای کمپینگ وجود دارد از قله Agung گرفته تا ساجل دنج Nyang Nyang..

 

اگر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر کردید حتما از کمپینگ های آن استفاده کنید تا نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

سافاری ساحل

 

یکی دیگر از بهترین تفریحات رایگان بالی، سافاری ساحل است. در بالی می توانید از یکی از بهترین و زیباترین جاذبه های طبیعت یعنی سواحل زیبا، تقریبا به صورت رایگان لذت ببرید. تقریبا بیشتر سواحل بالی رایگان هستند اما سواحل بسیار اندکی وجود دارند که مبلغ کمی برای ورودی پارکینگ و رسیدگی به امکانات ساحل دریافت می کنند.

 

البته ناگفته نماند که تفریحاتی مثل غواصی و ورزش های آبی هزینه ای را در بر میگرد ولی اگر آفتاب گرفتن و شنا در دریای آن برای شما لذت بخش است، لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید. اگر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما ارزان به این جزیره سفر کردید حتما از این امکانات رایگان کنار دریا استفاده کنید.

 

 

تماشای فستیوال‌ها

 

یکی دیگر از بهترین تفریحات رایگان بالی، تماشای فستیوال های آن است. در بالی جشنوراه یا فستیوال های زیادی برگزار می شود که هر کدام از آنها فرصتی عای برا مسافراین که در آن تاریخ به بالی سفر کرده اند، می باشد. افرادی که به فرهنگ اهالی مختلف علاقه مند هستند، این جشنواره ها برایشان لذت بخش است. اهالی بالی به جشنواره ها و سنت ها و مذهب خود توجه خاصی دارند. هر کدام از فستیوال های بالی به شیوه خاص خود برگزار می شود. به همین خاطر شما جق انتخاب زیادی برای شرکت در آنها دارید. بنابراین اگر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این جزیره زیبا سفر کردید می توانید از یکی دیگر از تفریخات رایگان بالی که فستیوال ها هستند استفاده کنید و به تماشای آنها بروید و با فرهنگ مردم بالی آشنا شوید.

 

شما می توانید با هزینه کم نیز در بالی به گشت و گذار بپردازید و از همین تفریحات رایگان موجود در آن نهایت لذت را کسب کنید. پس اگر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما به این کشور آمدید و بودجه محدودی داشتید اصلا نگران نباشید.

 



نظرتان را بنویسید







منو