با زیباترین شهر های ساحلی اسپانیا آشنا شوید (بخش دوم)




 

شهرهای ساحلی اسپانیا

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

 

آشنایی با زیباترین شهر های ساحلی اسپانیا آشنا شوید

 

 

برخی از افراد هستند که قصد دارند برای سفر خود مقصد های را انتخاب کنند که دارای دریا و ساحل های جذاب می باشند. در این مطلب ما قصد د اریم شما را با شهر های ساحلی اسپانیا آشنا کنیم تا اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کردید بدانید که کدام شهر ها دارای ساحل می باشند.

 

 

استان آلیکانته (Alicante province)، والنسیا

 

 

یکی از شهرهای زیبا ساحلی اسپانیا، استان آلیکانته می باشد. این شهر علاوه بر ویژگی داشتن ساحل از زیبایی های منحصر به فردی نیز برخوردار است. وقتی که شما وارد شهر می شوید منظره ای از گنبد های آبی رنگ خانه ها را می بینید که با تابش نور خورشید درخشنده تر شده اند علاوه بر این گل های رونده ای که بر روی دیوارهای خانه ها نقض بسته اند نیز بسیار جلب توجه می کنند و منظره ی شهر را زیبا تر کرده اند. شما اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به شهر سفر کنید، در کنار ساحل این شهر سفال های نقاشی شده ای را می بینید که برای فروش هستند. این سفال کار دست هنرمندان با استعداد این شهر می باشد که علاوه بر خرید آنها از تماشای آنها نیز لذت میبرید.

 

اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به اسپانیا سفر کردید حتما از این شهر زیبا دیدن کنید. بهتر است بدانید که نزدیکترین فرودگاه به این شهر زیبای ساحلی، فرودگاه آلیکانته است که در فاصله ی 44 مایلی از شهر قرار دارد.

 

 

شهر موخاکار (Mojácar)

 

 

یکی دیگر از شهر های ساحلی زیبا موجود در اسپانیا، شهر موخاکار می باشد. منظره ی جالبی که این شهر دارد بسیار شبیه به قارچ هایی هستند که در تپه ها به وجود آمده اند زیرا که خانه های سفید این شهر در میان تپه ها می باشد. این شهر بسیار زیبا در نزدیکی ساحل قرار دارد و چشم اندازی از طبیعت بسیار زیبا و بکر دارد.

 

بنابراین اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید حتما از این شهر زیبا دیدن کنید. بهنر است بدانید که نزدیک ترین فرودگاه به این شهر ساحلی زیبا، فرودگاه آلمریا نی باشد که تا این شهر 51 مایل فاصله دارد.

 

 

شهر نرجا (Nerja)

 

 

یکی دیگر از شهرهای ساحلی زیبا، شهر نرجا می باشد که در انتهای شرقی کاستا دل سل قرار دارد. این شهر زیبا با منظره و چشم انداز زیبای خود توانسه است جزو مقصد های محبوب برای گذراندن تعطیلات برای خانواده ها و گردشگران شود. داشتن مناظر زیبا از دریای مدیترانه، همین طور غار های جذاب و دیدنی و داشتن آب و هوای نیمه گرمسیری از ویژگی های این شهر ساحلی می باشد.

 

بنابراین اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید حتما از این شهر زیبا دیدن کنید. بهتر است بدانید که نزدیک ترین فرودگاه به این شهر ساحلی زیبا، فرودگاه مالاگا می باشد که تا این شهر 50 مایل فاصله دارد.

 

 

شهر تاریفا (Tarifa)

 

 

یکی دیگر از شهر های ساحلی زیبای موجود در اسپانیا، شهر تاریفا می باشد. این شهر ساحلی زیبا در مکانی قرار دارد که اقایونس اطلس و دریای مدیترانه به هم می رسند. می توان به جرات گفت که یکی از زیباترین ترین سواحل جهان، ساحل شهر تاریفا می باشد.

 

بنابراین اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما به اسپانیا سفر کردید و قصد داشتید به شهری سفر کنید که دارای ساحل زیبا باشد، این شهر زیبا با ساحلی بی نظیر را از دست ندهید. بهتر است بدانید که نزدیک ترین فرودگاه به این شهر ساحلی زیبا، فرودگاه جبل الطارق می باشد که فاصله ی آن تا این شهر 26 مایل می باشد.

 



نظرتان را بنویسید







منو