جاذبه های ایتالیا که هر گردشگری بایستی ببیند (بخش سوم)




 

جاذبه های گردشگری ایتالیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با جاذبه های ایتالیا که هر گردشگری بایستی ببیند

 

 

همان طور که میدانید ایتالیا جزو کشور های پر گردشگر و پر طرفدار می باشد که دارای جاذبه های زیادی می باشد و سالانه افراد زیادی با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما خود را به این کشور می رسانند و از تماشای جاذبه های آن نهایت لذت را تجربه می کنند.

 

 

ونیز

 

یکی از جاذبه های برتر ایتالیا که هر گردشگری بایستی از آن دیدن کند، جزیره ونیز می باشد. این جزیره زیبا در شمال ایتالیا است که در خلیجی از تالاب ونتزیا که نزدیک به دریای آدریاتیک می باشد، قرار دارد. این شهر زیبا در حقیقت به نمادی در شمال شرقی ایتالیا تبدیل شده است. این شهر زیبا که بر روی آب قرار دارد دارای 100 جزیره کوچک تر می باشد. این جزیره های کوچک تر با کانال های جداگانه به هم متصل شده اند. نکته ی جالبی که در باره این جزیره وجود دارد این است که برای رفت و آمد بین جزیره های کوچک بایستی از پل های موجود استفاده کرد. چنانچه شما عاشق معماری هستید حتما ونیز جزو بهترین شهر در این زمینه برای شما می باشد.

 

بنابرین اگر با تور ایتالیا ارزان قیمت یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید حتما از ونیز دیدن کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

 

 

ماترا

 

 

یکی دیگر از جاذبه های ایتالیا که هر گردشگری بایستی از آن دیدن کند، شهر ماترا یا مترا در ناحیه باسیلیکاتا می باشد این شهر باستانی در بخش جنوبی ایتالیا قرار دارد و جزو مرکز تاریخی این قسمت محسوب می شود. در گذشته این شهر باستانی بازدید کنندگان کمی داشت ولی امروزه به یکی از بخش های پر بازدید ایتالیا تبدیل شده است و طرفداران زیادی دارد.

 

بنابراین اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردیدحتما از این شهر باستانی بسیار زیبا دیدن فرمایید و لذت ببرید.

 

 

پانارئا، جزایر آیولین

 

 

یکی دیگر از حاذبه های زیبا ایتالیا که هر گردشگری باید از آن دیدن کند، جزایر آیولین می باشد. این جزایر مجمع الجزایر آتشفشانی در دریای تیرنی در شمال سیسیل می باشد که به نام آپولس یعنی خدای باد، نامگذاری شده است. پانارئا جزو یکی از جزایر مجموعه جزایر آیولین است که واقع در شمال شرقی سیسیل می باشد. این جزیره ی زیبا دارای جاذبه های زیادی می باشد که کی از آنها سفید پوش بودن خیابان های آن و همین طور قایق‌های کوچک با بادبان‌های زیبا می باشد. یکی از بهترین زمان ها برای سفر به جزیره پانارئا فصل تابستان می باشد.

 

شما می توانید در فصل تابستان با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و از تماشای مناظر و جاذبه های ان لذت ببرید.

 

 

پارک باستان‌شناسی ناپولیس

 

 

یکی دیگر از جاذبه های زیبا ایتالیا که هر گردشگری بایستی از آن دیدن کند، پارک باستان شناسی ناپولیس در سیراکیوز می باشد. در این پارک قسمتی از مهمترین خرابه های رم باستان وجود دارد. یکی از برجسته ترین بناها می توان به تئاتر لاتومیا دل پارادایس اشاره کرد که این بنای تاریخی برای قرن پنجم قبل از میلادی می باشد.

 

اگر با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به ایتالیا سفر کردید حتما از پارک باستان شناسی ناپولیس که بسیار تاریخی می باشد دیدن فرمایید و نهایت لذت را تجربه کنید. این جاذبه هایی که نام برده شد صرفا برای گردشگران نمی باشد هر شخصی که به سفر و گردش علاقه مند باشد می تواند با تور ایتالیا یا با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کند و از این جاذبه های زیبا دیدن کند و نهایت لذت را تجربه کند.

 



نظرتان را بنویسید







منو