جذاب ترین مکان های تفریحی فلورانس ایتالیا برای کودکان (بخش دوم)




 

تور ایتالیا سام سیر

 

 

 

جذاب ترین مکان های تفریحی فلورانس ایتالیا برای کودکان (بخش دوم)

 

ایتالیا جزو آن دسته از کشورهایی است که هیچوقت از دیدن فرهنگ غنی و آثار تاریخی و هنری معروفش سیر نمی شوید. سالانه گردشگران خیلی زیادی در فصول مختلف سال با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می کنند که خیلی از آن ها دارای فرزند هستند. معمولا کودکان در اینگونه سفرها نمی توانند خوش بگذرانند و حوصله شان سر می روند. در مطلب قبلی تعدادی از جاذبه های ایتالیا که می توانید با کودکان از آن ها دیدن کنید و سرگرمی هایی برای کودکان در نظر گرفته اند را معرفی کردیم و در این نوشته به ادامه ی معرفی این مکان ها می پردازیم.

 

 

هنگام سفر به ایتالیا اگر با کودکتان هستید حتما به گفته های ما عمل کنید تا همانقدر که به شما خوش می گذرد به فرزندتان نیز خوش بگذرد.

 

 

بستنی ایتالیایی در تور ایتالیا

 

توجه داشته باشید همه ی گردشگرانی که در فصل های بهار یا تابستان به ایتالیا و مخصوصا شهر فلورانس می روند باید یک بار هم که شده از بستنی معروف این شهر که جلاتو نام دارد بخورند. طبق گفته ی عده ای از ایتالیایی ها یک هنرمند اهل فلورانس که برناردو بوانتالنتی نام داشته اولین بار این بستنی بسیار خوشمزه را اختراع کرده است. در هر حال هر کسی که باعث خلق این بستنی شده باعث شده جلاتو در سراسر دنیا عشاق زیادی داشته باشذ و همه گردشگران تور ایتالیا که با خرید بلیط هواپیما به این کشور می آیند برای خوردن آن سر و دست بشکنند. فلورانس پر از مغازه های بستنی فروشی است که برای کودکان به مانند یک بهشت می ماند.

 

بستنی اصیل ایتالیایی جلاتو نام دارد که برای درست کردن آن از روش های سنتی استفاده می شود. این بستنی که بسیار لذیذتر از سایر بستنی های دنیاست سه ویژگی برتر نسبت به آن ها دارد: طعم قوی تر، درصد چربی کمتر و استفاده از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک.

 

 

موزه گالیله

 

یکی از بهترین موزه های ایتالیا که برای کودکان مناسب است در شهر فلورانس قرار دارد که نامش موزه گالیله است. در این موزه یک مجموعه ی بزرگ از ابزارهایی که گالیله آن را طراحی کرده است وجود دارد. ابزارهایی مثل تلسکوپ، اسطرلاب، فشار سنج دوره رنسانس و غیره در اینجا به چشم می‌خورد. این موزه هم چنین مجموعه های علمی خانواده ی مدیچی و لورن را نیز به نمایش می گذارد. برای دیدن این موزه باید به پشت گالری اوفیتزی بروید و چون معمولا موزه خلوتی است نیازی نیست برای دیدنش در صف های طولانی بایستید.در این موزه آخر هفته ها فعالیت های جذابی برای کودکان و خانواده هایشان در نظر گرفته می شود که گردشگران می توانند از آن بهره ببرند. این موزه دارای یک کتابخانه ی بزرگ است و منابع با ارزشی در آن وجود دارد که در برای تحقیقات در اختیار محققان دنیا قرار می گیرد.

 

علاوه بر مجموعه ابزارهای نام برده شده مسئولین موزه گالیله تعدادی مانیتور بزرگ در فضای موزه قرار داده اند که از طریق آن ها برای بازدیدکنندگانی که با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به آنجا رفته اند ویدئوها و انیمیشن هایی پخش می شود که طرز استفاده از ابزارها را نشان می دهند.

 

 

پارک دله کاشینه

 

این پارک یکی از بزرگ ترین پارک های شهر فلورانس است که خانواده های زیادی برای پیک نیک و تفریح به آن جا می روند. پارک دله کاشینه در مرکز شهر نیست و برای رفتن به آن می توانید سوار تراموای ایستگاه مرکزی شوید و بعد از مدت کوتاهی به این پارک برسید.  حتما یکی از روزهای خود را به گشت و گذار در این پارک اختصاص دهید تا کودکتان از زمین بازی، استخر، چرخ و فلک و دوچرخه سواری لذت ببرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر تور ایتالیا به این لینک بروید.



نظرتان را بنویسید







منو