تفریحات بسیار دوست داشتنی اسپانیا برای کودکان(بخش اول)




 

تفریحات اسپانیا برای کودکان

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با تفریحات بسیار دوست داشتنی اسپانیا برای کودکان

 

در سفر با تور اسپانیا دیگر نگران کودکانتان نباشید زیرا که در این کشور بسیار زیبا سرگمی های زیادی برای کودکان وجود دارد. از این سرگرمی ها می توان پارک تِرا میتیکا، شهربازی پورت آوِنتورا، استادیوم سانتیاگو برنابئو و... را نام برد. شما می توانید به همراه کودکانتان به این مکان ها بروید و نهایت لذت را برای خود و کودکان اتان ایجاد کنید. در ادامه شما را با این مکان ها بیشتر آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

 

به طور کلی مسافرت با کودکان گاهی اوقات دشوار می شود. اما در تور اسپانیا با این مشکل کمتر مواجه می شوید. اسپانیا جزو مقاصدی است که برای خانواده ها بسیار مناسب است زیرا با سرگرمی هایی که دارد هر فردی با هر سن و سالی را سرگرم می کند. علاوه بر این موارد اسپانیا از جاذبه های مهیجی زیادی برخوردار است و همین طور دارای فرهنگ و تاریخی غنی می باشد. همه ی مناطق موجود در اسپانیا متماایز است و با دیگر مناطق متفاوت می باشد. هر یک از این مناطق تفریحی متفاوت برای شما ارائه می دهد که شامل مواردی جالب برای کودکان نیز می باشد. بنابراین اگر قرار است با خانواده خود به مسافرت بروید با خیال راحت با تور اسپانیا ارزان قیمت یا با خرید بلیط هواپیما اسپانیا به این کشور سفر کنید.

 

 

پورت آوِنتورا، تاراگونا

 

 

یکی از جاذبه های دیدنی و جالب اسپانیا که شنا می توانید به همراه کودکتان به آنجا بروید، شهربازی بسیار بزرگ پورت آوِنتورا (PortAventura) در تاراگونا می باشدو در این شهربازی بسیار بزرگ و دوست داشتنی شما می توانید بلند ترین و مهیج ترین ترن هوایی اروپا را پیدا کنید. در این مجموعه یک پارک آبی بسیار زیبا و دوست داشتنی می باشد که در آن انواع و اقسام تفریخات، سرگرمی ها و نمایش ها وجود دارد که می تواند میزبان خوبی برای خانواده ها باشد. شما می توانید برای این پارک بلیت های ترکیبی و یا چند روزه تهیه کنید. نکته دیگری که درباره این پارک وجود دارد و شما باید بدانید این است که این پارک در ماه های ژانویه و فوریه تعطیل می باشد. بنابراین در این ماه ها تور اسپانیا و یا خرید بلیط هواپیما اسپانیا را انتخاب نکنید.

 

 

تِرا میتیکا، بِنیدورم

 

 

یکی دیگر از چاذبه های زیبای اسپانیا که می تواند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد، پارک ترا میتیکا  (Terra Mítica) در  آلیکانته (Alicante در نزدیکی بنیدورم (Benidorm) وجود دارد و همین طور جزو بزرگترین پارک موضوعی اسپانیا می باشد. این پارک بسیاز بزرگ مانند دیزنی لند های مدیترانه ای می باشد که با تفریحات مهیج ترسناک و نمایش های متنوع سرگرم کننده از بازدیدکنندگان خود استقبال می کند. در ایم پارک بسیار زیبا و بزرگ بخش هایی وجود دارد که به مصر باستان، یونان، رم، ایبری و... اختصاص داده شده است. برای اینکه از زمان های فعالیت این پارک اطلاعات کسب کنید و بدانید که در کدام از فصل های سال شلوغ است می توانید به سایت این پارک مراجعه کنید. اگر با تور اسپانیا یا با خرید بلیط هواپیما اسپانیا به این کشور سفر کردید حتما از این پارک دیدن کنید.

 

 

استادیوم سانتیاگو برنابئو، مادرید

 

 

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اسپانیا استادیوم معروف سانتیاگو برنابئو در مالدیو است. مردمان اسپانیا علاقه ی زیادی به فوتبال دارند و همین طور سالانه طرفدارن فوتبال زیادی به این کشور سفر می کنند تا بازی فوتبال را در این استادیوم تماشا کنند. این استادیوم در واقع خانه ی تیم بسیار محبوب رئال مادرید است، بنابراین اگر با تور اسپانیا و یا با خرید بلیط هواپیما اسپانیا به این کشور زیبا سفر کردید بازدید از این استادیوم را از دست ندهید.

 



نظرتان را بنویسید







منو