همه چیز درباره سفر به آفریقای جنوبی




 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

همه چیز درباره سفر به آفریقای جنوبی

 

کشور آفریقای جنوبی کشوری بسیار زیبا است که نسب به سایر کشور ها دنیای متفاوتی دارد. این کشور متفاوت دارای جاذبه های طبیعی هیجان انگیز بسیار زیادی است که بهتر است برای یک بارم که شده با تور آفریقای جنوبی و با پرواز خارجی از این جاذبه های زیبا دیدن کنید. این کشور بسیار متفاوت با حیات وحش استثنایی اش مقصد خوبی برای علاقه مندان به طبیعت و ماجرویی است. از تجربیاتی که در تور آفریقای جنوبی کسب خواهید کرد در هیچ جای دیگر آنها را تجربه نخواهید کرد. در این سفر با  لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک، دیدن تنها شهر موجود در دنیا که در میان آن کوهی عظیم وجود دارد و تماشای بزرگترین معدن طلا دنیا میتوان حقیقتی هیجان‌انگیز را رقم زد. این مواردی که نام برده شد فقط قسمتی از تفریحات و جاذبه های آفریقای جنوبی است. وقتی با تور آفریقای جنوبی و با پرواز خارجی به این کشور سفر کنید متوجه می شوید که چه جاذبه هایی در این کشور وجود دارد.

 

کشور آفریقای جنوبی از شهر های دیدنی زیادی برخوردار است ولی سه شهر معروف و بسیار زیبا به نام های کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی دارد که هر ساله گردشگران زیادی با تور آفریقای جنوبی هیجان انگیز و یا با پرواز خارجی به این کشور سفر می کنند تا از این سه شهر زیبا دیدن کنند.

 

 

آفریقای جنوبی کجاست؟

 

آفریقای جنوبی  بیست و چهارمین کشور بزرگ جهان است که در جنوبی‌ترین ناحیه قاره آفریقا واقع شده است. اقیانوس اطلس و هند بستر آبی این کشور را تشکیل میدهند. 

 

 

مدارک لازم برای سفربه آفریقای جنوبی

 

برخی کشورها معاف از دریافت ویزا  آفریقای جنوبی هستند، در غیر اینصورت مدارک زیر برای سفر به آفریقای جنوبی لازم است:

 

  • ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر
  • یاسپورت دارای اعتبار تا حداقل شش ماه
  • ارائه شناسنامه ترجمه شده و چرخش مالی سه ماه اخیر به انگلیسی به سفارت آفریقای جنوبی 
  • ارائه 6 قطعه عکس 5*3 در 5*4 رنگی با زمینه سفید بدون لبخند و عینک

 

راهنمای اخذ ویزای آفریقای جنوبی برای ایرانیان ( روی این لینک کلیک کنید)

 

تور آفریقای جنوبی مناسب چه کسانی است؟

 

چنانچه شما جزو افرادی هستید که به طبیعت و ماجراجویی بسیار علاقه مند هستید، بهتر است با تور آفریقای جنوبی و با یک پرواز  خارجی به این مقصد سفر کنید و یکی از جذاب ترین و خاطره انگیز ترین سفر های زندگی خود را تجربه کنید.

 

 

پرواز تهران تا  آفریقای جنوبی چند ساعت است؟

 

دو مسییر رایج دوحه و دبی برای رسیدن به مقصد آفریقای جنوبی از فرودگاه امام خمینی تهران امکان‌پذیر است. این پروازها غیر مستقیم بوده و باتوجه به توقف در کشورهای قطر و امارات بین 10 تا 12 ساعت طول میکشد. 

 

 

واحد پول آفریقای جنوبی

 

برای سفر به یکی از باحال2ترین مقاصد توریستی جهان از واحد پول رسمی این کشور " راند" تا به امروز معادل 1750 تومان و یا دلار آمریکا میتوانید استفاده کنید.

 

 

شهرهای توریستی آفریقای جنوبی

 

کیپ ‌تاون:  شهر کیپ تاون دومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی محسوقب می شود. این شهر زیبا به دلیل داشتن طبیعی بی نظیرو ساحل منحصر به فرد با خوک های آب و کوسه های سفید بسیار زیبا به یکی از جذاب ترین مقاصد موجود در جهان تبدیل شده است که در بین گردشگران بسیار محبوب است. در این شهر بزرگ و زیبا ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی نیز وجود دارد. ساختمان ها و خیابان های موجود در این شهر بسیار شیک و مدن هستند. بهتر است بدانید که این بیشتر افراد مرفه و ثروتمند آفریقای جنوبی در این شهر ساکن هستند.

 

علاوه بر این مواردی که برای شهر کیپ تاون ذکر شد، این شهر دارای طبیعت استثنایی می باشد که محل پروش و رشد گیاهان دارویی است که تنها در این شهر وجود دارند. به دلیل داشتن طبیعت های بی نظیر و زیبا و تاریخی، کاربران سایت تریپ ادوایز تور آفریقای جنوبی این شهر ار به عنوان مقصد برتر گردشگری در سال 2014 برگزیدند.

 

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

 

بین ماه‌های آبان تا فروردین بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی است. این کشور بیشترین توریست خود را در این بازده زمانی تجربه میکند. سواحل در این فصل بی‌نظیر و دیدنی هستند. 

 

 

آب و هوای شهر کیپ تاون

 

شهر کیپ تاون از لحاظ زندگی، آب و هوا و تمیزی نیز دارای کیفیت بالایی می باشد که همین موضوع باعث شده است که این شهر نشان آبی که نماد پاکیزگی و ایمنی ساحل و هوای پاک است را دریافت کند . اگر می خواهید تعطیلات خود را در مقصدی زیبا و پاکیزه بگذرانید، بهتر است با تور آفریقای جنوبی و با یک پرواز خارجی ارزان قیمت به این مقصد سفر کنید و تعطیلاتی شگفت انگیز را برای خود ایجاد کنید.

 

ژوهانسبورگ

 

 این شهر یکی از آن سه شهر معروف آفریقای جنوبی است که بیشتر با معادن طلای بسیار بزرگش معروف شده است. این شهر جزو پایتخت اقتصادی کشور آفریقای جنوبی محسوب می شود. این شهر زیبا پر از آسمان خراش های بزگ با مراکز خرید مدرن و شیک و همین طور تفریحات فراوان است که باعث شده است که تور آفریقای جنوبی به این مقصد در بین گردشگران محبوب تر شود. این کشور بزرگ با قدمت 120 ساله فاقد ساحل یا دریاچه می باشد ولی جاذبه های فراوانی مثل موزه های طلا، گالری های هنری فراوان و کافه رستوان های زیبا و دنج و همین طور طبیعت زیبا و هیجان انگیز دارد.

 

 

سفرهای بین شهری در آفریقای جنوبی

 

راه‌های حمل و نقل و جا به جایی در آفریقای جنوبی از نکات مهم و قابل توجه است. اگر کل موضوع سفر رو به سام سیر بسپارید که هیچ! همه جا همراه شما هستیم. اگر بخواهید کمی تنهایی تجربه کنید بهتر است از ماشین‌های کرایه‌ای برای امنیت بیشتر و یا اتوبوس و قطار استفاده کنید. تردد به همه نقاط شهری مثل کیپ تاون با اتوبوس هم خوب است. سیستم ریلی آفریقای جنوبی هم شرایط نسبتا خوبی دارد که بیشتر در مسیر مقاصد مهم در رفت و آمد است.

 

 

همین الان بهترین فرصت برای تور آفریقای جنوبی است. کلیک کنید!

 



نظرتان را بنویسید







منو