جزیره بالی کجاست!




 

بالی کجاست

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی بیشتر با تور بالی

 

 

جزیره بالی به عنوان جزیره خدایان معروف است و این معروفیت آن تنها بخاطر یک دلیل می باشد. دلیل اینکه این جزیره به عنوان جزیره خدایان معروف است این است که این منطقه یکی از 17500 جزیره در محجمع الجزایر اندونزی می باشد که با اینکه در بین جزایر هم جوار رنگارنگ خود قرار دارد . حتی با اینکه این جزایر در چند دهه اخیر در زمینه توسعه گردشگری بسیار موفق بوده است؛ باز هم جزیره بالی از زیباهایی منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه ای برخوردار است. شما برای یکبارم که شده بهتر است با تور بالی و یا با خرید بلیط هواپیما به این مقصد سفر کنید.

 

جالب است بدانید که جزیره بالی قسمتی از مثلث مرجانی است که دارای بالاترین تنوع گونه های دریایی بر روی زمین است. علاوه بر این موارد یکی دیگر ا ویژگی های جزیره بالی آن که به یک منظره ی تماشایی برای گردشگران تور بالی تبدیل کرده است، صخره های مرجانی اطراف این جزیره می باشد.

 

بالی جزو جزیره های اعجاب انگیز و شگفتی ساز، موجود در مجمع الجزایر کشور اندونزی است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. جزیره زیبا و منحصر به فرد بالی با سکونت هندوها نمونه ای شگفت انگیز در اندونزی، جزو پر جمعیت ترین کشور های مسلمان جهان به حساب می آید. بدون شک اگر شما با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما به این جزیره سفر کنید از تماشای جزیره بهشتی با تراس های دل انگیز برنج، دریای زیبا و سواحل ماسه ای سفید، پوشش های گیاهی زیبا و منحصر به فرد، جنگل های خیس و سرسبز و با طروات و همین حیات تماشایی زیر دریا بسیار لذت خواهید برد و یک تجربه خاطره انگیز را کسب خواهید کرد.

 

علاوه بر این موارد وقتی با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این جزیره سفر کنید، حتی رفتن به مراکز تفریحی و سرگرمی بالی که به حالتی منحصر به فرد و آمیخته با فرهنگ و سنت می باشد، شما را به خود جذب می کند و لذت می برید.

 

 

موقعیت جغرافیایی بالی

 

 

جزیره بالی که جزو یکی از جزایر مجمع الجزایر اندونزی می باشد دقیقا در غربی ترین منطقه کشور، در جایی که اقایونس آرام و هند بهم متصل می شوند، قرار دارد. مساحت این جزیره زیبا 5620 کلیومتر مربع می باشد و همین طور یکی از بزرگترین جزایر اندونزی که نامش جاوه می باشد در ناحیه غریب جزیره بالی می باشد. ناگفته نماند یکی دیگر از جزایر اندونزی به نام لومبوک می باشد از طرف شرق، جزیره بالی را پوشش می دهد. بنابراین وقتی با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این کشور سفر می کنید، چند جزیره کوچکتر را نیز مشاهده می کنید.

 

 

آب و هوای بالی

 

 

آب و هوای این جزیره زیبا و به صورعت استوایی (گرم و مرطوب) است. بهتر است بدانید که دمای هوا در بیشتر شبها در بالی تا حدود 20 درجه و روزها به 33 درجه نیز خواهد رسید. اگر شما در ماه اکتبر تا آوریل با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی به این کشور سفر کنید شاهد بارش های متوالی خواهید شد. این زمان ها به قصل بارانی در بالی معروف اند. علاوه بر این موارد شما از ماه می تا سپتامبر بارش کم، رطوبت کم و زیاد شدن شدت تابش نور خورشید را در این جزیره ی منحصر به فرد و زیبا خواهید دید.

 

 

واحد پول بالی

 

 

با توجه به این که وسعت این جزیره بسیار کوچک است، اما بیشتر جمعیت آن را اقلیت هندوی اندونزیایی تشکیل داده اند. یکی از مسائل مهمی که در سفر با تور بالی یا با خرید بلیط هواپیما بالی موثر است، واحد پول می باشد. واحد پول و ارز سمی جزیره بالی روپیه می باشد.

 



نظرتان را بنویسید







منو