مدارک لازم جهت ارائه به سفارت کانادا




 

مدارک لازم ویزای کانادا

 

بلیط هواپیما سام سیر
 

 

آشنایی با مدارک لازم جهت ارائه به سفارت کانادا

 

یکی از مهمترین مراحل اخذ هر نوع ویزای کانادا این است که مدارک مورد نیاز را به طور کامل تکمیل کنید و همین طور دانش کافی برای اینکه چه مدارکی برای سفارت خانه از اهمیت بیشتری برخوردار است، بسیار مهم است. زیرا این مدارک باعث می شود شانس پذیرش انواع ویزای کانادا برای شما بیشتر شود. توجه داشته باشید که بعد از اینکه ویزاکانادا ی شما صادر شد، برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ انواع ویزای کانادا عبارتند از:

 

فرد باید اصل پاسپورت خود با حداقل 6 ماه اعتبار و همین طور کلیه پاسپورت‌های قدیمی که در آنها ویزا درج شده است را با خود به همراه داشته باشد.

فرد متقاضی باید دارای عکس جدید 3.5*4.5 رنگی با پشت زمینه سفید باشد.

فرد متقاضی باید ترجمه شناسنامه و کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشد.

همین طورافرادی که قرار است با همسر خود همسفر باشند بایستی ترجمه سند ازدواج را داشته باشند.

همین طور افرادی که قرار است با فرزندان خود همسفر شوند، بایستی ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل فرزندان خود را به همراه داشته باشند.

افراد متقاضی انواع ویزای کانادا بایستی فرم اطلاعات فردی و خانوادگی را برای هر یک از متقاضی تکمیل کنند.

علاوه بر این مدارک فرد متقاضی باید مدارک مالی خود را نیز ارائه دهد. این مدارک شامل نامه تمکن بانک به زبان به انگلیسی که دارای مهر امور بین الملی بانک به همراه گردش چهارماهه حساب که میزان درآمد ماهیانه فرد متقاضی را نشان می دهد، است. چنانچه شما دارای گواهی سپرده بلند مدت، گواهی خرید اوراق یا سهام بهادر، اجاره نامه و سند اتومبیل هستید، بهتر است آنها را نیز ارائه دهید. توجه داشته باشید که اعتبار نامه تمکن مالی و ریز پرینت حساب 4 ماه آخر است.

بنابراین برای اخذ انواع ویزای کانادا این مدارک مورد نیاز است، پس قبلا از اینکه بخواهید برای گرفتن ویزا کانادا اقدام کنید این مدارک را آماده کنید. توجه داشته باشید که بعد از اینکه پیکاپ ویزای کانادا شما صادر شد، برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید.

 

یکی دیگر از مدارک لازم برای دریافت انواع ویزای کانادا ترجمه اسناد ملکی می باشد.

 

 

مدارک شغلی:

 

 

کارمندان: افراد متقاضی ویزا کانادا که دارای شغل هستند و به عنوان کارمند در یک شرکت مشغول به کار هستند، بایستی گواهی اشتغال به کار را به زبان انگلیسی بر روی سربرگ شرکت با ذکر تاریخ شروع به کار، نام مدیر یا سوپروایزر، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، مدت زمان مشخص شده با مرخصی ، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخ، ترجمه حکم کارگزینی. توجه داشته باشید که بعد از اینکه پیکاپ ویزای کانادا شما صادر شد، برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید. پیکاپ ویزای کانادا چیست؟ را مطالع کنید.

 

کارفرمایان: افرادی که قصد گرفتن انواع ویزای کانادا دارند و کارفرمای شرکتی هستند باید مدارک زیرا را ارائه دهند. آگهی تغییرات و آگهی تصمیمات شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، ترجمه آگهی تأسیس، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی 2 ماه آخر کارمندان، نامه تمکن بانکی شرکت و ریز پرینت 4 ماه آخر به لاتین. توجه داشته باشید که بعد از اینکه پیکاپ ویزای کانادا شما صادر شد، برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید.

 

تجار: افرادی که تجار هستند و برای اخذ انوع ویزای کانادا اقدام کرده اند بایستی گواهی اتاق بازرگانی، ترجمه لیست پرداخت بیمه، ترجمه کارت بازرگانی، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده را ارذائه دهند. توجه داشته باشید که بعد از اینکه پیکاپ ویزای کانادا شما صادر شد، برای خرید بلیط هواپیما چارتری کانادا اقدام کنید.

 

پزشکان: افرادی که پزشک هستند و قصد دارند ویزای کانادا بگیرند بایستی کارت نظام پزشکی، ترجمه لیست پرداخت بیمه، ترجمه پروانه دائم طبابت، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده را ارائه دهند.

 



نظرتان را بنویسید







منو