جاذبه ی گردشگری پل معلق روی آب در چین




 

پل معلق روی آب چین

 

تور چین سام سیر

 

آشنایی با جاذبه ی گردشگری پل معلق روی آب در چین

 

کشور چین به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری بسیار منحصر به فرد و هیجان انگیز و همین طور بخاظر غذا و فرهنگ متفاوت مردمانش جزو یکی از مقصد های گردشگری پر طرفدار می باشد و سالانه افراد زیادی با تور چین و با پرواز خارجی به این مقصد زیبا سفر می کنند تا از جاذبه های هیجان انگیز آن دیدن کنند.

 

اگر تا به حال به این کشور سفر نکرده اید بهتر است بدانید که وقتی به کشور چین سفر می کنید و زمانی که به خاک این سرزمین وارد می شوید، قطعا با جاذبه های گردشگری زیادی روبه رو می شوی که تا به حال در هیج جای دیگر ندیده اید. به همین خاطر بهتر است تور چین با پرواز خارجی را برای سفر خود انتخاب کنید تا از سفر خود نهایت لذت را تجربه کنید.

 

در این سرزمین شما با مکان های دیدنی جذاب و هیجان انگیز و همین طور غذاها و خوراکی های ناب و خوشمزه و البته دربسیاری از موارد با غذاهای چندش آور و ترسناک رو به رو خواهید شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بایکی از هزاران جاذبه های گردشگری هیجان انگیز تور چین آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

پل معلق چین

 

یکی از جاذبه های گردشگری بسیار شگفت انگیز کشور چین پل معاف می باشد. این بار مسئولان کشور چین دست به کار خارق العاده ای زده اند و یک جاذبه ی گردشگری بسیار هیجان انگیز و همین طور رویایی و زیبا خلق کرده اند آن هم بر روی آب که بسیار تماشایی می باشد. این پل معالق روی آب ارزش این را دارد که برای یک بارم که شده با تور چین و با پرواز خارجی به این مقصد سفر کنید.

 

یکی از مناطق بسیار خوش منظره و بسیار تماشایی در کشور چین، (شیزاگونا) می باشد که واقع در شهرستان (سوییترن) در جنوب غربی استان (هوبئی) یا هوبی که یکی از استان های مرکزی در کشور چین محسوب می شود، قرار دارد. اخیرا در این کشور در منطقه بسیار خوش آب و هوا با منطره ای عالی از جاذبه ای بسیار زیبا رو نمایی کرده اند که در نوع خود بسیار جذاب و شگفت انگیز می باشد. این جاذبه ی بسیار زیبا و جالب و بسیار دوست داشتنی، یک پل معلق بر روی رودخانه ای پر نور و شفاف می باشد. بنابراین اگر با تور چین و با پرواز خارجی به این مقصد سفر کردید، حتما از این جاذبه ی شگفت انگیز دیدن فرمایید تا تجربه ای جدید کسب کنید.

 

این پل بسیار وسیع می باشد و طولی برابر 500 متر دارد. افرادی که به این منطقه سفر می کنند می توانند از روی این پل طویل عبور کنند و در حین اینکه از آن عبور می کنند از منظره های زیبا که چشم اندازی فوق العاده دارند دیدن کنند و لذت ببرند. فضای اطراف این پل هیجان انگیز سرسبز و تماشایی می باشد که از دیدن آن سیر نمی شوید. شما می توانید درخشش قطرات آب درون رودخانه را که مانند الماسی بسیار زیبا می درخشد، مشاهده کنید.

 

 

از نکات جالب و تحسین‌برانگیز در این نوع جاذبه‌ی شگفت‌انگیز، می‌توان به گذر از قسمتی از یک دره‌ی بسیار زیبا اشاره کرد که عابران هنگام رد شدن از روی پل، می‌توانند زیبایی‌های این دره‌ی فوق‌العاده را ببینند. بنابراین توجه داشته باشید که اگر با تور چین و با پرواز خارجی ارزان به این مقصد سفر کردیدف حتما از این پل زیبا دیدن فرمایید

 

 نکته ی جالبی که درباره این دره زیبا و رودخانه ی موجود در آن وجود دارد این است که در گذشته برای مشاهده مناظر این دره ی زیبا، نیاز به قایق بود و بدون قابق ممکن نبود. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و زمانی که با تور چین و با پرواز خارجی به این مقصد سفر کردید، از این پل برای دیدن مناظر موجود در آن استفاده کنید.

 

 



نظرتان را بنویسید







منو