تفاوت ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی کانادا




 

تفاوت ویزای مولتی و توریستی کانادا 

 

ویزای مولتی کانادا سام سیر

 

 

آشنایی با تفاوت ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی کانادا

 

 

ممکن است برخی از افراد ندانند که هر یک از ویزای مولتی کانادا و ویزای توریستی کانادا به چه معنا هستند؛ به هین خاظر ابتدا مختصر توضیحی درباره این دو نوع ویزا خدمت شما عزیزان برای درک بهتر مطلب داده می شود.

 

ویزای مولتی کانادا اعتباری به اندازه پاسپورت دارد و فردی که برای دریافت آن اقدام می کند بهتر است دعوت نامه ای معتبر داشته باشد. ویزای توریستی کانادا نیز همانطور که از نامش پیداست برای افرادی صادر می شود که به منظوز تفریح و سفر و برای مشاهده جاذبه های گردشگری به کانادا سفر می کنند. اعتبار این ویزا نیز مانند ویزای مولتی کانادا به اعتبار پاسپورت بستگی دارد و تا پایایان اعتبار آن، اعتبار دارد. در ادامه شما را با تفاوت این دو ویزا آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید. شما می توانید بعد از دریافت هر نوع ویزا با یک پرواز خارجی به کانادا سفر کنید.

 

 

 

تفاوت ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی

 

 

بهتر است بدانید که ویزای مولتی کانادا با ویزای توریستی کانادا بدون دعوت نامه، تفاوت چندانی ندارد. یکی از تفاوت های آن ها این است که افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا هستند نیازی به تمدید ندارند و تا زمانی که پاسپورت آنها اعتبار دارد می توانند از این نوع ویزا استفاده کنند ولی افرادی که دارای ویزای توریستی هستند، نیاز به تمدید دارند. همانطور که گفته شد افرادی که داری ویزای مولتی کانادا هستند این امکان را دارند که بغد ار هر بار ورود 6 ماه در کانادا بمانند. به جز این تفاوتی که ذکر شدف تفاوت دیگر در ویزای توریستی کانادا و ویزای مولتی کانادا وجود ندارد و مابقی کاربرد های آنها مانند هم هستند. شما وقتی ویزای مولتی کانادا تهیه می کنید می توانید با ورود به خاک کانادا به همه اهداف خود از جمله دید و بازدید، تماشای مکان های گردشگری، شرکت در کنفرانس ها و همایش ها و ... رسیدگی کنید. شما می توانید بعد از دریافت هر نوع ویزا با یک پرواز خارجی به کانادا سفر کنید.

 

یک دیگر از ویژگی های ویزای مولتی کانادا که ویزای توریستی کانادا ندارد این است که شما می توانید با داشتن این نوع ویزا در دوره های آموزشی کمتر از 6 ماه کانادا بدون داشتن ویزای تحصیلی کانادا شرکت کنید. البته ناگفته نماند که این مورد به این معنا نیست که افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا تضمینی هستند می توانند از تمامی مزایای موجود شهروندی کانادا بهره ببرند. به عنوان مثل افرادی که این ویزا را دارند نمی توانند در دوره های آموزشی بلند مدت شرکت کنند یا در کانادا شغل و حقوق داشته باشند. شما می توانید بعد از دریافت هر نوع ویزا با یک پرواز خارجی به کانادا سفر کنید.

 

 

 

مزایای ویزای مولتی کانادا

 

 

افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا هستند می توانند تا هر تعداد باری که می خواهند وارد خاک کانادا شوند و یا از ان خارج شوند. بهتر است بدانید که بعد از 6 ماه اقامت به طور مداوم کانادا تنها کافی است برای چند ساعت از خاک کانادا خارج شوند تا دوباره بتوانند 6 ماه دیگر کانادا اقامت داشته باشند. نکته ی دیگری که بهتر است بدانید این است که هزینه این ویزا در مقایسه با ویزای آمریکا کمتر است. علاوه بر این موارد یکی دیگر از مزایای ویزای مولتی کانادا این است که با داشتن این ویزا می توان از همه ی مرز های موجود در کانادا عبور و مرور کرد. شما می توانید بعد از دریافت هر نوع ویزا با یک پرواز خارجی چارتری به کانادا سفر کنید.

 

همچنین یکی دیگر از مزایای ویزای مولتی کانادا این است که می توان با کسب اعتبار پاسپورت برای دریافت ویزای شینگن مفید باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که در فکر مهاجرت به کانادا هستید، دریافت این نوع ویزا می تواند به شما برای شناخت و آماده سازی شرایط برای مهاجرت دائم کمک کرد. شما می توانید بعد از دریافت هر نوع ویزا با یک پرواز خارجی به کانادا سفر کنید.

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو