مزایا و شرایط اخذ ویزای کانادا از طریق کار (بخش دوم)




 

شرایط اخذ ویزای کاری

 

هزینه ویزای کانادا سام سیر

 

مزایا و شرایط اخذ ویزای کانادا از طریق کار (بخش دوم)

 

کشور کانادا به دلیل شرایط خوب زندگی و رفاه، شرایط اقتصادی مناسب و احترام به حقوق شهروندان رتبه بالایی دارد، به علاوه کشور کانادا با وجود تمام  این شرایط عالی کشوری مهاجر پذیر است. به همین دلیل افراد زیادی خواهان کسب اقامت کانادا و تهیه بلیط هواپیما کانادا هستند. گرفتن ویزای کانادا از چندین طریق انجام می پذیرد که ویزای تحصیلی و ویزای کاری از جمله معروف ترین ها و بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا می باشد. در مقاله پیشین در مورد نحوه و چگونگی اخذ ویزای کانادا، شرایط  و مزایای ویزای کاری کانادا و هزینه ویزای کانادا صحبت کردیم، در این مقاله شما می توانید ادامه مبحث چگونگی اخذ ویزای کاری کانادا و شرایط آن را دنبال کنید.

 

بهتر است برای اطلاع از هزینه ویزای کانادا تضمینی و رزرو بلیط هواپیما کانادا بهتر است که یه سایت سام سیر مراجعه کنید و با ما همراه باشید.

 

 

شرایط ویزای کار کانادا

 

مهاجران در کل دنیا با روش های گوناگونی به کشور کانادا مسافرت می کنند و از شرایط مناسب کاری و اقتصادی این کشور استفاده می کنند. افراد بعد از براورد هزینه ویزای کانادا، تکمیل مدارک مربوطه  و خرید بلیط هواپیما کانادا خود به این کشور مهاجرت می کنند. در بین ایرانیان نیز تهیه ویزای کاری کانادا بسیار پرطرفدار است. افراد بر اساس تخصص خود اقدام به اخذ ویزای کاری کانادا می کنند.

 

 

روش های اخذ ویزای کاری کانادا

 

برای اخذ ویزای کانادا و تهیه بلیط هواپیما کانادا دو روش اصلی وجود دارد:

  • برنامه اسکیل ورکر
  • داشتن جاب آفر از کارفرمای کانادایی

 

هر کدام از این روش ها دارای مراحل و امتیازاتی است که افراد با به دست آوردن اطلاعات کامل از این روش ها و تخمین هزینه ویزای کانادا اقدام به درخواست ویزای کانادا می کنند.

 

در روش اسکیل ورکر یا نیروی کار ماهر شما باید دو مرحله را انجام دهید و از نظر تخصص خود مورد ارزیابی قرار بگیرید. در مرحله اول این روش شما باید حداقل امتیاز 67 تا 100 را به دست بیاورید تا بتوانید به مرحله دوم وارد شوید.

 

در روش جاب آفر نیز افراد می توانند فهرستی از مشاغل مطلوب در کشور کانادا را مورد بررسی قرار دهند و اگر مهارت آن ها در آن فهرست باشد شخص می تواند توسط مؤسسات کاریابی از کارفرمایان کانادایی درخواست شغل کند و پیشنهاد دریافت کند.

 

 

شرایط اخذ ویزای اسکیل ورکر کانادا

 

برای تهیه ویزای اسکیل ورکر کانادا و رزرو بلیط هواپیما کانادا مونترال باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • کمتر از 40 سال باشید.
  • حداقل 3 سال سابقه کاری مناسب رشته تحصیلی خود داشته باشید.
  • مدرک تحصیلی مناسب یا حداقل لیسانس داشته باشید.
  • کسب نمره 6.5 به بالای ایلتس و مدرک زبان معتبر.
  • رشته تحصیلیتان در فهرست مشاغل مورد نیاز ویزای کاری کانادا باشد.
  • هزینه ویزای کانادا را پرداخت کرده باشید.
  • اگر مقیم کانادا هستید باید مجوز اقامت موقت کانادا داشته باشید.
  • باید حتما ویزای تحصیلی داشته باشید.
  • و از طریق یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دریافت کنید.

 

 

فواید اخذ ویزای کار کانادا

 

لازم به ذکر است که برای اخذ ویزای کانادا حتما باید هزینه ویزای کانادا تأمین کنیم تا بتوانیم ویزای مورد نظر خود را بگیریم. باید بگوییم که کسب ویزای کاری کانادا به شرط گرفتن امتیازات کامل از سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان و سایر امتیازات دیکر است. افراد متقاضی که برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام می کنند، مهارت هایشان مورد ارزیابی و آزمایش قرار می گیرد. در ضمن  تمامی دریافت کنندگان ویزای کاری کانادا می توانند به طور موقت در کشور کانادا زندگی کنند و از امکانات اجتماعی و رفاهی این کشور استفاده کنند. در مقاله بعدی درباره روش های مهاجرت کاری کانادا مفصل تر توضیح خواهیم داد.

 

برای این که درباره انواع ویزای مهاجرت به کانادا اطلاعات کامل تری به دست آورید و بلیط هواپیما کانادا را رزرو کنید بهتر است که به سایت سام سیر مراجعه کرده و یا با کارشناسان سام سیر مرتبط باشید.



نظرتان را بنویسید







منو