آشنایی با آداب و رسوم ملل مختلف جهان (بخش دوم)




 

آداب و رسوم ملل

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با آداب و رسوم ملل مختلف جهان (بخش دوم)

 

همانطور که در مقاله پیشین گفتیم در سراسر دنیا اقوام و کشور های زیادی وجود دارند که هر کدام از دوران باستان دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاصی هستند. این آداب و رسوم باعث ایجاد جاذبه و یک ویژگی خاص در آن کشور می شود. مردم در سراسر دنیا علاقمند و خواهان تهیه بلیط ارزان هواپیما آشنایی با این آداب و رسوم و دیدار با آن ها از نردیک هستند، بنابراین همیشه گردشگران از سراسر دنیا به دلیل آداب و رسوم خاص برخی کشور ها به آن کشور ها سفر می کنند و بلیط تک آن کشور ها را تهیه می کنند تا با جاذبه ها و آداب و رسوم کشور ها آشنایی پیدا کنند. در مقاله قبلی با آداب و رسوم و فرهنگ کشور های چین و ژاپن آشنا شدیم، در این مقاله با کشور های دیگری که دارای فرهنگ خاصی هستند آشنا می شویم.

 

برای تهیه بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری به کشور های مورد علاقه خود بهتر است که به سایت سام سیر مراجعه کنید و پس از به دست آوردن آگاهی ها و اطلاعات لازم در رابطه با هر کشور اقدام به رزرو و خرید بلیط تک آن کشور کنید.

 

کشور هایی در این مقاله با آداب و رسوم آن ها آشنا می شویم:

  • آداب و رسوم مردم تایلند

 

  • آداب و رسوم مردم سریلانکا

 

  • آداب و رسوم مردم برزیل

 

 

آداب و رسوم مردم تایلند

 

شما با سفر کردن و خرید بلیط تک کشور تایلند به کشور لبخند ها سفر می کنید. مردم کشور تایلند دارای فرهنگی منحصر به فرد هستند که بیشتر از دین این مردم سرچشمه می گیرد. در کشور تایلند شما علاوه بر مشاهده مدرنیته و تکنولوژی روز در سراسر این کشور خواهی دید که گذشته این مردم نیز فراموش نشده و سبک زندگی لوکس در شهرهایی چون بانکوک نتوانسته هیچ ارزشی از مکان های تاریخی فوق العاده و کاخ های با شکوه در تایلند کاهش دهد. اگر به کشور تایلند سفر کنید حتما به سمت قسمت های شمالی و مرکزی کشور بروید تا با فرهنگ غنی و قبایل سنتی این کشور آشنا شوید. علاوه بر این از شهر باستانی سوخوتای و قلعه آیتوهایا که نمونه های بارزی از تاریخ این کشور هستند نیز آشنا خواهید شد. پس بهتر است هر چه زودتر اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما تایلند کنید.

 

 

آداب و رسوم مردم سریلانکا

 

سریلانکا کشور ای است که از لحاظ فرهنگ جذاب و طبیعت منحصر به فردش در بین سایر کشورها منحصر به فرد است. امروزه از سراسر دنیا گردشگران با خرید بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر می کنند. شما می توانید فرهنگ و آداب و رسوم مردم را در مکان های تاریخی چون معبد بوتای توث و و معبد غار دامبولا مشاهده کنید. اگر خواهان مشاهده آداب و رسوم مردم سریلانکا هستید بهتر است که در روستاهای زیبای این کشور اقامت کنید و از معماری منحصر به فرد این روستاها لذت ببرید. در شهر کولومبو پایتخت این کشور شما با خرید بلیط تک ارزان کشور سریلانکا می توانید در جشنواره های رنگارنگ و سراسر سرگرمی مثل فستیوال نورها شرکت کنید.

 

 

آداب و رسوم مردم برزیل

 

حتما تاکنون درباره مجسمه شگفت انگیز مسیح در کشور برزیل چیزهایی شنیده اید. کشور برزیل کشور رنگ و رقص و آواز است. رقاص ها همواره با لباس های خاص و تزئین شده از پر همواره از شما استقبال می کنند. علاوه بر این در کشور برزیل ورزش هایی همچون فوتبال بسیار در بین مردم پرطرفدار است و فوتبال تبدیل به  بخشی از فرهنگ این مردم شده است. شما با خرید بلیط ارزان هواپیما کشور برزیل با شهر های بی نظیری چون شهر اولیندا که سرشار از فرهنگ عالی مردم برزیل است سفر می کنید. همچنین از غذاهای فوق العاده برزیلی که ریشه در فرهنگ چندصد ساله این مردم دارد امتحان میکنید. افراد با خرید بلیط تک کشور برزیل از تمامی این جذابیت ها و مناظر دیدن خواهند کرد.

 

برای آشنایی بیشتر با فرهنگ کشور ها و جاذبه های تاریخی هر کشور، همچنین اطلاع از نحوه تهیه بلیط تک شما می توانید به سایت سام سیر مراجعه کنید و از نحوه خریداری بلیط ارزان هواپیما مطلع شوید.



نظرتان را بنویسید







منو