پاسخ به سوالاتی درباره ویزای توریستی کانادا (بخش دوم)




 

درباره ویزای توریستی کانادا

 

ویزای توریستی کانادا سام سیر

 

 

آشنایی با پاسخ به سوالاتی درباره ویزای توریستی کانادا

 

 

افراد زیادی هستند که قصد دارند برای تفریح و یا مسافرت یا برای دیدن خانواده یا آشنایان به کانادا سفر کنند. این افراد برای اینکه بتوانند وارد خاک کانادا شوند بایستی اجازه آن کشور را داشته باشند. برای کسب اجازه کشور کانادا برای ورود به خاک این کشور بایستی ویزای کانادا دریافت کنید. این افراد برای سفر به کانادا بهتر است برای اخذ ویزای توریستی کانادا  اقدام کنند و بعد از دریافت ویزا برای دریافت بلیط هواپیما کانادا اقدام کنند.

 

 در این مطلب قصد داریم شما را با پاسخ به انواع سوال هایی که ممکن است درباره ویزای توریستی کانادا ذهنتان را درگیر کند، آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

 

۱- میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

 

 

یکی از سوال هاسس که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که آیا تمکن مالی برای دریافت ویزای توریستی کانادا ضروری است؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم یکی از مهم ترین شرایطی که بایستی افراد برای دریافت ویزای توریستی کانادا تضمینی داشته باشند، تمکن مالی می باشد. البته ناگفته نماند که میزان تمکن مالی افراد  به نوع ویزای درخواستی و همین طور میزان اموال و دارای افرادی که مراجعه می کنند بستگی دارد و بین مراجعه کنندگان این امر متفاوت است. افراد توجه داشته باشند که بعد از پرداخت هزینه ویزای کانادا تا قبول شدن ویزای خود صبر کنند، سپس برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنید.

 

بنابراین بنابر گفته هایی که در بالا ذکر شد، فرد متقاضی برای دریافت ویزای توریستی کانادا بهتر است اسناد و مدارک مالی خود را که اثبات می کند حداقل از 150 میلیون تومان برخوردار است را ارائه دهد.

 

 

۲- آیا اخذ ویزای توریستی کانادا، امکان کار کردن را برای متقاضیان فراهم می کند؟

 

 

در پاسخ به سوالی که ممکن است برای برخی از افراد پیش بیاید باید بگویم که پاسخ آن منفی می باشد و این امکان وجود ندارد. افرادی که دارای ویزای توریستی کانادا می باشند به هیچ عنوان نمی توانند در کانادا مشغول به کار شوند. افرادی که قصد دارند به طور رسمی در کانادا مشغول به کار شوند می توانند به صورت قانونی برای تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری کانادا اقدام نمایند و در کشور کانادا مشغول به کار شوند.

 

افراد متقاضی ویزای کاری کانادا تنها کافی است برای پیدا کردن شغل مورد نظر و دریافت دعوتنامه از سوی کارفرمای کانادایی، به کشور مبدا باز گردد و ای بار برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کند. این افراد توجه داشته باشند که بعد از پرداخت هزینه ویزای کانادا و قبول شدن درخواست ویزای مد نظرشان برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنند.

 

 

 

 

۳- آیا امکان تمدید ویزای توریستی کانادا وجود دارد؟

 

 

ممکن است برای برخی از افراد این سوال به وجود بیاید که آیا این امکان وجود دارد تا ویزای توریستی کانادا را با پرداخت هزینه ویزای کانادا تمدید کرد؟ در جواب به این سوال باید بگویم بله این تمکان وجود دارد. افرادی که به اقامت بیشتر در کانادا علاقه مند هستند می توانند یک ماه قبل از پایان اعتبار ویزای خود برای تمدید ویزای خود به مامئران رسمی دولت اعلام نمایند. افرادی که برای درخواست ویزای کانادا اقدام می نمایند توجه داشته باشند که بعد از قبولی درخواست آنها و دریافت ویزای کانادا برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کانادا اقدام نمایند.

 

 

۴- آیا بدون داشتن دعوتنامه، اخذ ویزای توریستی کانادا امکان پذیر است؟

 

 

در جواب به این سوال باید بگویم که وجود دعوت نامه معتبر کانادایی در روند دریافت ویزای توریستی کانادا بی تاثیر نیست اما افراد متقاضی می توانند با ارائه مدارک لازم و شرایط مناسب بدون داشتن دعوتنامه نیز به کانادا سفر کنند. این افراد توجه داشته باشند که بعد از پرداخت هزینه ویزای کانادا و قبول شدن درخواست ویزای مد نظرشان برای خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو