نکات کلیدی برای سفر کردن به شمالی ترین کشور قاره آمریکا




 

شمالی ترین کشور آمریکا

 

ویزای مولتی کانادا سام سیر

 

نکات کلیدی برای سفر کردن به شمالی ترین کشور قاره آمریکا

 

اگر شما از علاقمندان و متقاضیان سفر به کشور کانادا هستید، حتما به دنبال این هستید که چه راه هایی برای رفتن به این کشور مناسب است و انواع ویزای کانادا چیست. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که نوشته زیر را به صورت کامل بخوانید تا اطلاعات کامل و مناسبی در رابطه با انواع ویزای کانادا و ویزای مولتی کانادا به دست آورید. همینطور می توانید با مراجعه به سایت سام سیر در ارتباط با نحوه اخذ بلیط هواپیما نیز اطلاعات کاملی کسب کنید.

 

 

ویزای مولتی کانادا چه کاربردی دارد؟

 

شاید از خود بپرسید که برای تهیه بلیط هواپیما در انواع ویزای کانادا ویزای مولتی کانادا ارزان چیست و چه مزایا و کاربردی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که ویزای مولتی کانادا مخصوص اتباع خارجی می باشد که به صورت بیشتر از یک دفعه و یا چند بار تصمیم دارند به کشور کانادا مسافرت کنند. باید بگوییم که اعتبار ویزای مولتی کانادا به مدت 10 سال است ولی به دلیل این که پاسپورت ایرانی دارای اعتبار 5 ساله است بنابراین ویزای مولتی کانادا دارای اعتبار 5 ساله ویژه ایرانیان است. باید به این موضوع توجه کنید که بعد از هر سفری  و خرید بلیط هواپیما به کانادا که به کشور کانادا انجام می دهید ویزای مولتی کانادا دارای اعتباری 6 ماهه می باشد و بعد از این 6 مه باید از کشور کانادا خارج شوید.

 

 

تفاوت بین ویزای سینگل و ویزای مولتی کانادا در چیست؟

 

اگر شما در بین انواع ویزای کانادا برایتان سوال پیش آمده است که چه تفاوتی بین ویزای سینگل و ویزای مولتی کانادا وجود دارد، باید به اطلاع شما برسانیم که تفاوت مهم بین این دو ویزا در این است که تعداد ورود به کانادا و خرید بلیط هواپیما کانادا چه تعداد است. همانطور که می دانید در ویزای سینگل شما فقط می توانید یک بار به خاک کانادا وارد شوید اما در ویزای مولتی شما به دفعات مکرر می توانید وارد کانادا شوید.

 

گفتنی است که ویزای مولتی کانادا در بین انواع ویزای دائم کانادا یک ویزای چندگانه است که این اختیار را به شما می دهد که در هر بار سفر به کانادا تا زمان 6 ماه در کشور کانادا سکونت داشته باشید، باید به یاد داشته باشید که اعتبار ویزای مولتی براساس تاریخ پاسپورت شما از 10 سال تا حتی 1 ماه قبل منقضی شدن پاسپورت است. این به این معنی است که اگر شما دارای پاسپورتی با اعتباری 5 ساله هستید برای شما ویزای مولتی به صورت 5 ساله صادر می شود. فراموش نکنید که باید پیش از انقضا شدن ویزا به کشور کانادا بروید. بنابراین باید گفت که اگر شما نیز تصمیم به سفر به کشور کانادا دارید و می خواهید بلیط هواپیما کانادا را بخرید و همینطور واجد شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا هستید، مناسب ترین ویزا برای شما ویزای مولتی کانادا در بین سایر انواع ویزای کانادا می باشد. بنابراین به جای ویزای سینگل بهتر است که ویزای مولتی 5 ساله کانادا را اخذ کنید مخصوصا اگر شما در زمره افرادی هستید که چند بار به کانادا سفر می کنند و بلیط هواپیما کانادا را تهیه می کنند. باید بدانید که مدت مورد نیاز برای گرفتن ویزای کانادا بر اساس شرایط متفاوت پرونده تعیین می شود، معمولا از بین دو ماه تا چهار ماه به طول می انجامد.

 

 

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا

 

شما در ویزای مولتی کانادا فقط با تهیه بلیط هواپیما ارزان می توانید با خانواده خود از کشور کانادا بازدید داشته باشید. ممکن است حتی امکان تحصیل یا کار نیز برایتان میسر شود. بنابراین براساس آنچه در ویزای شما ثبت شده به شما امکان کار یا تحصیل در این کشور داده می شود. گفتنی است که اگر زمان تحصیل شما کمتر از 6 ماه طول بکشد، شما می توانید یک ویزای اقامتی موقت بدون مجوز تحصیلی دریافت کنید.



نظرتان را بنویسید







منو