جاذبه های تاریخی کشور چین




 

جاذبه های تاریخی کشور چین 

 

 

تورچین+ سام سیر

 

 

 آشنایی با جاذبه های تاریخی کشور چین

 


کشور چین دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است در قلب این کشور مدرن بسیار مکانهای تاریخی وجود دارد طوری که این کشور را به یک جواهر تاریخی تبدیل کرده است. جاذبه های گردشگری چین انقدر زیاد است که اگر بخواهید از تمامی این مکانها دیدن نمایید، باید تمامی عمر خود را صرف پروازهای خارجی و تور های چینی کنید. در تور چین باید بدانیم که باید کجا برویم و این امر مستلزم برنامه دقیقی مانند تهیه بلیط پرواز خارجی است، پس در این مقاله از سام سیر همراه ما باشید تا با هم از چند مکان تاریخی دیدن کنیم.

 

 

منطقه دیدنی هانگ لونگ

 


در زبان چینی و در لغت هانگ لونگ به معنی اژدهای زرد است. محل واقع شده  آن در رشته کوه مینشان است. تماشایی ترین جاذبه این منطقه استخرهای رنگارنگ آن است و از منظر طبیعت شما را شگفت زده خواهد کرد. این مکان نیز دارای مجسمه های زیادی است و عبادتگاه هایی که حرف های معنوی زیادی برای زدن با شما دارد اگر به فکر یک پرواز خارجی آرامشبخش هستید حتما با تور چین از این جواهر تاریخی دیدن کنید. 

 

 

قدم زدن بر دیوار بزرگ چین

 


یکی ازتاریخی ترین ساخته های نظامی جهان دیوار چین است. این دیوار در دوره سلسله مینگ و قبل قرن هفتم قبل از میلاد که برای محافظت در مقابل دشمنان، به دستور امپراطور شین هوانگ ساخته شد.  همچنین قلعه‌ های زیادی که به عنوان سنگر سربازان استفاده میشد در آن قرار دارد مانند قلعه عبور جیائو، قلعه عبور جویونگ وقلعه عبور شانگهای. گردشگران می توانند که با چک کردن وضعیت پرواز خارجی از دیوار چین به راحتی با تهیه بلیط هواپیما دیدن کنند.از راه رفتن بر روی این دیوار بزرگ احساس شکوه کنند .گردشگران زیادی سالانه از این مکان بازدید میکنند .

 

 

قایق سواری در شهر فنگهوانگ

 


اگر به فکر یک پرواز خارجی هستید شهر تاریخی فنگهوانگ با داشتن کوه های بی نظیر به نام تیانمن و طبیعت سراسر شگفتی که در استان هونان قرار دارد میتواند سفر خوبی با تور چین بر ای شما عزیزان باشد. هنر و معماری، رسم و رسومات قبیله ای و مکانی که سرشار از فرهنگ و تمدن است این شهر را به زیباترین شهر سرزمین چین تبدیل کرده است. این شهر نیز در لیست میراث یونسکو ثبت گردیده است.

 

 

حتما با پرواز خارجی به تیامن شان سفر کنید

 


اگر میخواهید به بالاترین نقطه شهر فنگهوانگ بروید و میتوانید از هزار پله بدون هیچ استراحت و توقفی بالا بروید شاهد یکی از بی نظیر ترین چشم اندازهای جهان از کوه دروازه بهشت باشید؛ همانطور که از اسم آن نمایان است شما با بالا رفتن به ارتفاع 1520 متر بهشت را تماشا خواهید کرد. در طول راه نیز ستونهای صخره ای بسیار حیرت آوری در مسیر شما قرار دارد پس اگر با تور چین تابستان به این سرزمین سفر می کنید. حتما از این منطقه دیدن نمایید.

 

 

لذت قایق سواری در رودخانه لی را از دست ندهید

 

 

اگر به دنبال مکانی رمانتیک و شاعرانه هستید رودخانه لی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. رود لی از شهر گویلین شروع شده تا شهر یانگشاو ادامه پیدا می کند. و در همین مسیر شما می توانید به راحتی در حاشیه رود به قایق دسترسی پیدا کنید. حتی اگر سوار قایق نمیشوید می توانید از بازرها و شهر های قدیمی و مغازه های بزرگ و کوچک و تماشایی با تور چین دیدن کنید .

 

 

لذت قایق سواری بر روی رودخانه لی چین
 

 

یکی از شگفتی های طبیعی واقع شده در بخش جنوب چین دانکسیا است . لذت تجربه دانکسیا و رنگ های بی نظیر آن فقط با یک پرواز خارجی از ایران و تور چین بدست می آید. در زیر سطح تمامی این ماسه ها سنگ هایی با طیف های رنگ های بسیار خاص و جذابی وجود دارد که این محل را در لیست میراث جهانی یونسکو قرار داده است.



نظرتان را بنویسید







منو