صفر تا صد سفر توریستی به کانادا (پارت دوم)




 

صفر تا صد سفر توریستی به کانادا (پارت دوم)

 

پرواز خارجی + سام سیر

 

 

معرفی صفر تا صد سفر توریستی به کانادا (پارت دوم) 

 

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که میخواهید از کشور کانادا دیدن کنید و آن را برای مهاجرت انتخاب کنید حداقل یک بار باید به آن کشور سفر کنید، دراین مقاله همراه ما باشید تا از تجربه مستقیم افرادی که این ماجراجویی را کامل کردند بهره ببریم. در این مقاله ما با تمامی جزئیات این که چگونه میتوان ویزای توریستی کانادا را فراهم نمود یا اینکه هزینه ویزای کانادا چقدر است تا تهیه بلیط هواپیما کانادا و پرواز خارجی با شما هستیم.

 

در پارت اول این مقاله راجع به هزینه ویزای کانادا صحبت کردیم هزینه ویزای کانادا را برای شما بازگو کردیم که هزینه ویزا با ویزا فرق دارد ولی هزینه ویزای کانادا برای سفر 300 دلار ولی برای هزینه ویزای کار کانادا قیمت دیگری است. سپس به قسمت توضیح در مورد وبسایت اداره مهاجرت رسیدیم.

 

 ساعت ها گشت و گذار در این وبسایت شاید شما را سردرگم کرده باشد بهتر است ابتدا برای خود یک اکانت در این وبسایت بسازید برای این کار کافی است روی Continue to GCKey کلیک کنید و در صفحه ای که باز میشود اکانت مورد نظر خود را بسازید. ابتدا با سری ازسوالات امنیتی رو به رو میشود حتما جوابی که به ایت سوالات می دهید را به خاطر بسپارید یا برای خود یادداشت کنید، چون در هر بار ورود به سایت ممکن است یکی از این سوالات را دوباره از شما بپرسد و جواب شما نباید با هم مغایرت داشته باشد.

 

قدم بعدی اپلای کردن برای ویزیتور ویزا است. شما میتوانید هنگامی که وارد اکانت خود شدید روی visitor visa کلیک کنید. در ابتدا سوالاتی از قبیل اینکه آیا شما نیاز به ویزا دارید از شما خواهد پرسید که مسلما جواب برای هر ایرانی که قصد پرواز خارجی یا قصد سفر به کانادا را با بلیط هواپیما کانادا داشته باشد، مثبت خواهد بود. شما برای پاسخ دادن به سوالات که تعدادشان حدود 15 عدد است میتوانید هر بار جواب را ذخیره کنید و حتی از اکانت خود خارج شوید و دوباره برای پاسخگویی به ادامه سوالات برگردید.

 

قدم بعدی که مهم ترین قدم محسوب میشود برای اینکه مشخص کننده این میشود که شما پرواز خارجی خواهید داشت و یا ملزوم به خرید بلیط هواپیما کانادا خواهید شد؟ و یا ملزم به پرداخت هزینه ویزای کانادا؟ مرحله که مشخص کننده سفر شما خواهد بود مرحله آپلود کردن مدارک برای اخذ ویزای کانادا است. برا تهیه بلیط هواپیما کانادا نیز می توانید به وبسایت های مهاجرتی مختلف مراجعه کنید و سپس نسبت به خرید بلیط هواپیما کانادا اقدام نمایید.

 

 

لیست خطوط هواپیمایی که به کانادا پرواز خارجی دارند :

 

ایرفرانس، لوفتهانزا، قطر ایرویز، هواپیمایی اتریشی و امارت، ترکیش ایرلاینز و اوکیراین اینترنشنال ایرلاینز

 

در ادامه شما برای هر قسمت فایلی با حجم 4 مگا بایت را میتوانید در سایت بار گذاری کنید. فرمت های قابل قبول برای وبسایت، فرمت های png, jpg, docx, doc, pdf و tiff می باشد. دقت داشته باشید که در هر قسمت یک فایل را قرار دهید به عنوان مثال اگر از صفحه های پاسپورت خود اسکن می فرستید باید تمامی صفحات را در یک فایل بفرستید.

 

 

 

مدارک لازم جهت آپلود کردن برای اخذ ویزا کانادا در وبسایت اداره مهاجرت :

 

فرم دیدار موقت : ابتدا وارد اکانت خود شده و فرم اقامت موقت را دانلود کنید.

پیشینه سفر: تمامی سفرهای گذشته خود را که در پاسپورت قبلی خود نوشته شده را اسکن کنید یادتان نرود که باید اسکن تمامی مهرهای ورود و خروج و ویزاها و اقامت در مدت ده سال گذشته را ارسال کنید. کارت پرواز را نیز میتوانید اسکن کنید اگر مدرکی از سفر خود نداردید، بهتر است چیزی را از قلم نیندازید و کلیه کارت پرواز خارجی که داشته اید را با مدرک اسکن کنید و بفرستید.

 

در پارت سوم این مقاله برای اطلاعات سفر تا صد سفر خارجی به کانادا، هزینه ویزای کانادا، تهیه بلیط هواپیما کانادا،اطلاعات کامل در مورد پرواز خارجی به کانادا و ...همراه ما باشید.

 



نظرتان را بنویسید







منو