جاهایی که تا زنده هستی باید ببینی!




 

 

 

 

لبنان زیبارو

 

 

 

جاهایی که تا زنده هستی باید ببینی!

 

چقدر اهل سفر کردن هستید؟ چقدر در رویاهاتون سفر می کنید؟ چقدر برای سفر به جایی که همیشه تو فکرتونه تلاش می کنید؟ برخی از ما نسبت به مکان های دیدنی و مختلف دنیا بی خبر هستن. از سفر و گشت و گذار فقط اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و تایلند رو میشناسن. اما یک جایی مثل ارمنستان که در همین نزدیکی ایران هم قرار گرفته، یکی از بی نظیر ترین مقاصد توریستی دنیاست. در این مقاله می خواهیم شما رو با جاهایی که تا زنده هستی باید ببینی آشنا کنیم.

 

 

 سفر به بیروت در لبنان

 

درسته که سالها درگیر جنگ های داخلی و سیاسی بازی های به درد نخور بوده، اما ساحل مدیترانه ای، تفریحات آبی و غذاهای خوش عطر و طعم در فضای نیمه عرب فرانسوی بیروت از اینجا عروس خاورمیانه ساخته.

 

 

سوژو در چین

 

اینجا یک جورایی شبیه ونیز چین هم هست، چرا؟ چون با قایق از یک کانال آبی رد میشی. هیجان انگیز نیست؟! تصویر پایین که این رو میگه.

 

 

 

سوژو در چین

 

 

اسکاتلند در انگلستان

 

اگر موفق به دریافت ویزای شنگن شدید یا این ویزا رو دارید، حتما به اسکاتلند سرزمین جادویی و نوشیدنی های الکلی سری بزنید!

 

 

مالدیو در جزایر مالدیوز

 

تا چشم کار می کنه آبی بی کران اقیانوس هند رویت میشه. انگار که در تکه ی دیگری از جهان هستی. حتی می تونی جزیره ی اختصاصی برای چند روز داشته باشی و از نوشیدنی استوایی لذت ببری. سلفی با کتاب و لیوان و دریا یادت نره.

 

 

میانمار در میانمار

 

این مقصد رویایی در همسایگی هند و بنگلادش قرار دارد. فرهنگ میانمار مشابه به کشورهای اطرافشه و مشهور به سرزمین افسانه ها است. برمه نام دیگری از این سرزمینه.

 

 

 

لوفوتن در نروژ

 

یک لحظه هم در این شهر نمی تونید دوربین عکاسی یا گوشی موبایل رو کنار بگذارید. چرا؟ چون صحنه ی ماهیگیری در آب های نروژی تکرار نشدنیه! باید ثبت بشه!

 

 

موناکو در موناکو

 

مونت کارلو یک یاز شهرهای کشور موناکو است که در حوالی سواحل جنوب فرانسه واقع شه. این یک سفر کوچک اما لوکس از نوع رمانتیک در شب های زیر نور ماه است.

 

 

 

سفر به ارمنستان

 

اینجا برای علاقه مندان به مکان های تاریخی و باستانی حرف ندارد. در ایروان مرکز کشور ارمنستان گردشی بکنید. از صومعه ها و کلیساهای قرون وسطایی و حتی نزدیک به دوران عروج عیسی مسیح بازدید کنید. ارمنستان جایی است برای الهام گرفتن از تاریخ زندگی بشری. تور ارمنستان رو در این لینک ببینید.

 

 

صومعه ای در ارمنستان

 

 

 

کوبا

 

هاوانا شهر مرکزی کشور کوبا است. مردمان این خطه شادمان هستن. با اینکه دستخوش تغییرات سیاسی بودن اما جوری زندگی می کنن که انگار امروز آخرین روز از حیات بشریه. سیگار برگ کوبایی حرف نداره!

 

 

 

توکیو در ژاپن

 

یاد روزهایی بخیر که ایرانی ها راحت تر به ژاپن سفر می کردند. در حال حاضر که ژاپن امریکایی ها رو هم با کمی فکر راه میده! توکیو به شهر شکوفه های گیلاس معروفه. اصلا نباید درباره ی ژاپن حرف زد، باید رفت!

 

 

خب! قطعا برای رفتن به تمام مقاصد دیدنی دنیا پول لازم هست. اما برای برخی کشورها بیشتر و برای تعدادی دیگر کمتر. مثلا لبنان و ارمنستان دردسر و هزینه ی دور از ذهنی را برای شما نخواهد داشت. با توجه به اینکه ویزا هم برای سفر لازم نیست. زندگی رو نباید سخت گرفت. فقط کافیه برای خرید بلیط هواپیما روی این لینک سام سیر کلیک کنی!



نظرتان را بنویسید







منو