بهترین مقاصد گردشگری در پاییز




 

 

 

 

 

 

 

 

بهترین مقاصد گردشگری در پاییز

 

برای خیلی از آدم ها فصل پاییز مثل بهار می مونه. انگار که شروع فصلی از زندگیه تک تک ما آدم هاست، تا اینکه آغاز فصلی از سال باشه. رفتن به سفر، تماشای چشم اندازهای آمیخته با زرد و نارنجی و قرمز، حس غریب اما دوست داشتنی باد پاییزی و یک فنجان دمنوش کارساز از واجبات پاییزی است. برخی از ما ترجیح می دهیم که دنبال بهترین مقاصد گردشگری در پاییز باشیم. چه در خارج از کشور و چه داخل کشور، هر چه از پاییز و سام سیر رسد نکوست! با ما تا انتهای این مقاله ی مفید همراه باشید.

 

 

 

در پاییز به کجاها سفر کنیم؟

 

پس از بررسی پاسپورت و شرایط اخذ ویزا، وقت تصمیم گیری قطعی برای تنی به سفر زدن و تمرین آرامش است. در این مطلب به ترتیب مکان های راحت برای سفر افراد با گذرنامه ایرانی را قرار داده شده اند:

 

 

چشم انداز دل انگیز پاییزی در ترکیه

 

شاید 70 درصد از ایرانیان تجربه ی سفر به ترکیه را دارند. این مقصد پاییزی بین ماه های شهریور تا آذر یک انتخاب بی نظیر است. استانبول شهری است با زیبایی های خاص خود. ساختمان هایی با معماری اروپایی- oriental  و چای خوش طعم در کنار باقلوای بی نظیر ترکی با ویو اسکله دریای مرمر وصف نشدنی است. برای سفر به ترکیه نه ویزا لازم دارید نه صف طولانی رزرو بلیط!

 

 

 

 

پاییز فصل سفر به سیشل

 

 

جزایر سیشل در شرق آفریقا،  هم مرز با دریای هند و تاثیر گرفته از عجایب طبیعی این اقیانوس است. اگر مسافر سیشل هستید خود را برای ریلکس زیر سایه ی درختان پهن برگ و نوشیدن کوکتل مورد علاقه ی تان آماده کنید. پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به این مقصد گردشگری بدون ویزا است. این سفر جان می دهد برای ماه عسل و ماجراجویی.

 

 

 

 

 

 

کشورهای بدون ویزا برای ایران در این لینک

 

 

 

پاییز در امارات- دبی

 

Autumn in EMIRATES

 

سفر به دوبی به دلیل کاهش شدت گرما در پاییز یک پیشنهاد هوشمندانه است. دوبی یکی از توریستی ترین مقاصد گردشگری در همسایگی جنوبی ایران است. خرید، تفریحات آبی، آفتاب گرفتن، صحراگردی و کسب و کار عمده فعالیت هایی است که افراد در سفر به دبی انجام می دهند. ویزای دبی در کمتر دو الی 3 روز صادر می شود.

 

 

 

 

 

مراکش هم در پاییز زیباست؟

 

 

بله! زیباست! این کشور در نوار شمالی آفریقا قرار گرفته است. مراکش اصرار آمیز است. صحراگردی، شتر سواری، پرسه زدن و خرید از بازار های سنتی و ریلکس کردن در حمام های ماراکویی کم نظیر است. نوشیدن چای مراکشی به وقت لمس نسیم صحرایی دلیلی کافی برای سفر به این کشور در مراکش است. برای کسب اطلاعات ویزا مراکش به این لینک بروید.

 

 

 

 

 

 

تور پاییزی یونان

 

اکتبر یا مهر ماه یکی از پیشنهادی ترین موارد سفر به یونان است. سانتورینی، میکونوس و کورفو از توریستی ترین شهرهای یونان هستند. تماشای مناظر دلنشین نواحی حاشیه مدیترانه، پیاده روی، کافه گردی و کوه پیمایی المپ خرده فعالیت های گردشگری در این منطقه از جهان است. یونان همیشه برای سفر انتخابی خوب است!

 

 

 

 

 

خرید بلیط هواپیما به مقصد پاییز

 

 

اگر احساس می کنید شما هم با تغییر فصل به تغییر حال و هوا نیاز دارید، پس این کارو بکنید! نگذارید زمان از دستتون بره. آفرهای ویژه سفر در این مقاله آورده شده. بهشون فکر کنید. لینکش رو برای عشقتون، همسرتون، فایمل یا دوستتون بفرستید تا راحت تر تصمیم بگیرید. رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما رو هم ما براتون انجام میدیم.

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو