ارزان ترین مقاصد گردشگری سال 2021 ( قسمت اول)




 

 

 

 

 

ارزان ترین مقاصد گردشگری سال 2021 ( قسمت اول)

 

 

سفر در همه حال یکی از بهترین اتفاقات زندگی است. سفر باید روح انسان را بزرگ کند. به طوری که بدر مسیر بازگشت احساس شکوهمندی کنیم. اما این روزها مهم شدن مشکلات اقتصادی موجب شده تا مردم کمتر به سفر فکر کنند، یا اینکه سقف رویاهای سیاحتی خود را در شهرهای اطراف خود ببینند. هیچ چیز در این دنیا غیر ممکن نیست. حتی رفتن به آن طرف مرزها با هزینه ای مناسب. به نظر شما ارزان ترین مقاصد گردشگری در سال 2021 کجاها هستند؟!

 

 

 

لائوس

 

یکی از سفر های کم هزینه به لائوس در شرق آسیا است. کوله پشتی خود را بردارید. حتی می توانید یک موتور کار راه بنداز هم کرایه کنید و به نواحی مختلف لائوس سفر کنید. زیباترین آبشار های جهان در این منطقه قرار دارد.

 

 

ویتنام

 

در خیابان های این کشور جنوبی آسیا انواع آبگوشت و سوپ رشته با گشنیز سرو می شود. شلوغ و پر هیاهو است. برای رفت و آمد دوچرخه ی کرایه ای، اتوبوس و قطارهای بین شهری هستند. طبیعت این کشور بی شباهت به لائوس نیست.

 

 

 

 

کامبوج

 

این سرزمین تقریبا ارزان برای سفر تقریبا شبیه دو مقصد قبلی است که در بالا توضیح داده شد. با این تفاوت که در کامبوج غذا فراوان و کم هزینه است. انگکوروات هم از عجایب بی نظیر این ناحیه است.

 

 

 

اندونزی

 

سفرهای بین شهری در این کشور پر هزینه است. باید بک پکی یا کوله پشتی بر پشت سفر کنید. از حمل و نقل عمومی و محلی استفاده کنید. برای چند روز از جنس مردم اندونزی باشید تا حسابی خوش بگذرد. قرار نیست پول زیادی هم خرج کنید. غذاها هم تقریبا خوشمزه هستند.

 

 

مالزی

 

به راحتی نمی توان مالزی را جزو سفرهای ارزان دانست. اما با مدیریت اینکه چه جاهایی پول بیشتری خرج کنیم و بالعکس یک سفر خوب را تجربه خواهیم کرد. از اتوبوس های محلی استفاده کنید. راحت بگیرید. غذاهای مالایی خوش طعم و منحصر به فرد هستند. بویژه روتی جان! ضمنا مدرک غواصی بین المللی PADI با بهترین نرخ در مالزی تقدیم حضورتان می گردد.  ارتفاعات کامرون، جنگل های بورنئو و جزایر زیبای مالزی همان چیزهایی است که انسان ماجراجو را روانه ی این دیار می کند.

 

 

 

قسمت دوم ارزان ترین مقاصد گردشگری سال 2021 در این لینک

 

 

 

سریلانکا

 

 

برخی از جاذبه های گردشگری سریلانکا مثل شهر باستانی سیگیریا، شهر تاریخی گاله، غار دامبولا و ارتفاعات مرکزی سریلانکا به ثبت یونسکو رسیده است. اینجا زادگاه چای سیلان است. این ناحیه ی تقریبا شگفت انگیز گردشگری این روزها مقصد شمار زیادی از توریست ها است. هزینه ی غذا، رفت و آمد و اقامت در هاستل ها و هتل های کم ستاره مقرون به صرفه است. ایرانیان برای ورود به این کشور ویزای فرودگاهی دریافت می کنند. در کل جای خوبی برای سفری ارزان اما سحر انگیز است.

 

 

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان در این لینک

 

 

 

نپال

 

یکی دیگر از سفرهای خاص دنیا نپال است. اگر معده ی حساسی دارید غذاهای خیابانی اینجا را نخورید. در عوض از خوراک های محلی در کافه ها لذت ببرید. با روزانه هزینه ای معادل 10 دلار شامل اقامت و وعده غذایی در اطراف کوه اورست جا خوش کنید. هنگام رزرو هتل در مبدا دقت کنید، برخی هتل های زنجیره ای خانه های محلی را خریده و به زنجیره ی هتلی خود وصل کرده اند.

 

 

 

 

 

 

هند

 

بهتر است تجربه ی این سفر از نوع عرفانی و ساده زیستی باشد باشد. در هند می توانید با روزی 3 دلار اتاق کرایه کنید و از دوش آب گرم با سطل لذت ببرید. این از هند، سرزمین عود و معبد.

 

 

 

 

قسمت دوم بهترین مقاصد گردشگری ارزان دنیا در این لینک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو