ویژگی های یک تور مسافرتی خوب چیست؟




 

 

 

ویژگی های یک تور مسافرتی خوب چیست؟

 

 

اهل سفرها حتما باید این مطلب را بخوانند. بویژه آنهایی که بیشتر ترجیح به سفر با تور دارند. یک تور با کیفیت و محکم که به همین راحتی پاره نشود! البته منظورمان تورهای مسافرتی است نه تور ماهیگیری! خب! شوخی سام سیری را پذیرا باشید! برویم سر اصل مطلب. یک تور مسافرتی  خوب باید ویژگی های خاص خود را مثل امنیت و کامل بودن داشته باشد. مخصوصا در شرایطی که مقصد دور از محل زندگی و ناشناخته است.

 

 

 

 

یک تور مسافرتی خوب چه شکلی است؟

 

 

تور لیدر حرفه ای دارد

 

اصطلاح Tour Leader یا رهبر تور کسی است که به عنوان راهنما گردشگران کمک می کند. بازدید از مکان های دیدنی، صرف غذای خوب در مکان های مطمئن و برطرف کردن مشکلات مرتبط به سفر از عمده وظایف یک تور لیدر است. یک تور لیدر حرفه ای باید به زبان مقصد آشنایی کامل داشته باشد. از فرهنگ مردم و نقاط مختلف شهر و همچنین باید ها و نبایدهای منطقه به خوبی آگاه باشد. برخی آژانس های مسافرتی با گماشتن افرادی تازه وارد اعتبار خود و امنیت مسافرین را تحت شعاع قرار می دهند. خوش برخورد بودن، صبوری و تفکر مثبت از نکات مهم اخلاقی یک تور لیدر است.

 

 

 

 

 

بیمه مسافرتی معتبر دارد

 

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بیمه مسافرتی چه کاربردی دارد؟ افرادی که برای یک سفر خارج از کشور اقدام می کنند باید از بیمه مسافرتی معتبر برخوردار باشند. کسی چه می داند، ممکن است در سفر مشکلات سلامتی، گم شدن چمدان یا لغو پرواز پیش بیاید. در این شرایط بیمه مسافرتی با تحت پوشش قرار دادن برخی هزینه ها کمک شایانی به مسافر می کند. یک تور مسافرتی خوب مسافر را از موارد و مزایای بیمه مطلع می کند و در طول سفر همراه مسافر است.

 

 

 

 

رزرو هتل و بلیط بر اساس واقعیت است

 

 

متاسفانه پیش آمده که بنر تبلیغاتی تور یک چیز را گفته و مسافر وقتی به مقصد می رسد چیز دیگری را دیده... برای واضح سازی این مطلب خیلی راحت به فریب اشاره می کنیم. برخی آژانس ها برای رنگ اسکناس به رفتارهای بی مایه متوسل می شوند. مثلا در تور هتل 5 ستاره یا اتاق لوکس تبلیغ می شود، اما مسافر پس از رزرو تور و رسیدن به مقصد با هتلی دیگر و خصوصیاتی متفاوت با آنچه بوده مواجه می شود. بهره مندی از خدمات راستین به شرکت هواپیمایی خوش سابقه و معتبر بر می گردد. روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

صحت اطلاعات هویتی در حین رزرو مهم است

 

در این شکی نیست که مسافر و کارمند رزرو تور باید هوشیار باشند. اطلاعات هویتی باید به درستی رد و بدل شود و قبل از تایید دوباره مورد بررسی قرار گیرد. تاریخ و ساعت رفت و برگشت و شماره پرواز و همچنین ایمیل یادآوری پرواز باید از سمت کانتر تور و مسافرین چک شود.

 

 

یک تور خوب مفرح و متفاوت است

 

 

معمولا برنامه ریزی برای یک تور از مهم ترین کارهاست. یک تور هیجان انگیز، مفرح، سالم، کامل و به یادماندنی راز ماندگاری خاطره ای خوش از سفر است. حتی ایجاد یکپارچگی در تور هم مورد قابل توجهی است. در مواقعی که برخی مسافرین با یکدیگر به مشکل بر می خورند و یا برخی احساس تنهایی می کنند، می توان یک فضای خوب و دوستانه ساخت. این دیگر دست تور لیدر و برنامه ریز تور را می بوسد. به سفر با تور فکر میکنید؟ روی این لینک سام سیر کلیک کنید!



نظرتان را بنویسید







منو