مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن




 

مهم ترین جاذبه های گردشگری ژاپن

 

 ژاپن، مقصدی جذاب

 

 

سریال اوشین را تقریبا همه ی ما به خاطر داریم، شکوفه های گیلاس، خانه های چوبی با سقف های شیروانی، میزهای کوچک چهارگوش مخصوص وعده های غذایی، کیمانوهای اتو کشیده، مانگا، سوشی ( غذای مخصوص ژاپنی) رفتار پر از احترام و سعی و تلاش برای ارتقا وضعیت موجود از نمادهای ژاپن می باشند. در کنار تمام این موارد، حضور تکنولوژی، ساختمان های مدرن و صنعت رو به پیشرفت با سرعت جگواری خود، قرار گرفتن سبک زندگی رباتیک و سنتی از آیتم هایی هستند که ژاپن را به یک شاخص برتر در میان همه ی کشورهای دنیا تبدیل کرده است.

 

 

 

 

ژاپن و کوهنوردی در فوجی

 

 

 

فوجی کوه آتش فشانی معروف در ژاپن می باشد. شاید تصور تماشای طلوع خورشید از قله ی این کوه به حدی زیبا باشد که همین الان اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید. چهار مسیر مختلف برای صعود به این قله وجود دارند که در نوع راه اینکه پر پیچ و خم باشد یا شیب بیشتری داشته باشد با هم متفاوت هستند. در بین ماه های تیر تا شهریور بهترین فصل کوه پیمایی وشرکت د رتورهای کوه نوردی در فوجی زیبا را دارید.

 

 

 

 

قطاری سریع السیر  توکیو-کانازاوا تا شینکاسن

 

 

حدود 200 کیلومتر در ساعت سرعت این قطار در پیمودن مسیر مستقیم از شهر های توکیو و کانازاوا تا شهر شینکاسن می باشد. این خط زمینی قطاری با ارائه خدمات امن و تکنولوژی درجه یک دنیا نام ژاپن را برتری بخشیده. شهر شینکاسن که یکی از مقاصد این قطار است محل پارک فرهنگی کانازاوا در میان شهرهای دوست داشتنی ژاپن می باشد.

 

 

 

کلاس های آموزش طرز تهیه سوشی در توکیو

 

 

 

سوشی ( (sushi یکی از محبوب تری غذاهای بین المللی ژاپنی می باشد. این غذا از ترکیب ماهی و برگ های معطر به همراه سبزیجات تهیه می شود و با سس سویا سرو می شود. YUCa's  و Mayuko's Little Kitchen از معروف ترین کلاس های برگزاری دوره های سوشی پزی در توکیو هستند. در این سفر هم به توریست آموزشی و تفریحی رنگی دیگر ببخشید.

 

 

باید ها و نباید های سفر به ژاپن را نمی دانید؟ کلیک کنید!

 

 

جشن شکوفه های گیلاس درخوشامدگویی به بهار

 

 

در نزدیکی های فصل بهار، شکوفه های گیلاس به نهایت زیبایی خود در بعضی از شهرهای ژاپن می رسند. نام دیگر ژاپن بر سر درختان و شکوفه های گیلاس می چرخد. چشم نوازی دل انگیز این منظره طبیعی وصف وصف نشدنی است.  Maruyama Park  در کیوتو بی شک یکی از قشنگ ترین چشم انداز از شکوفه های گیلاس را دارد.

 

 

 

 

قدم زدن در  میان خطوط نئونی در اوساکا

 

 

 

آنچه در اوساکا چشم انداز توریست است، چراغ های نئونی و طرحهای مختلف از این نورپردازی شگفت انگیز سطح شهر درDontobori اوساکا می باشد. از طعم کیک پنیر PABLO  نهایت لذت را ببرید و از قایق سواری در رودخانه Tonbori  غافل نشوید.

 

 

 

 

 

Robot  Restaurant

 

 

هیجان انگیزی این رستوران به قدری است که از لحظه ی ورود تا خروج از آن تا مدتی در فضا باقی می مانید. نورپردازی و ربات بازی این مجموعه با به کارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا یک فضای توریستی و خیال انگیز را فراهم کرده!

 

 

 

از دیگر جذابیت های ژاپن به تئاتر کابوکی، موزه ی یوکوهاما، گشت و گذار در جنگل بامبو آراشیاما، غواصی در اوکیاناوا است.

 

 

 

سفر به ژاپن، تجربه ای فراموش نشدنی

 

 

 

 پیشنهاد میکنیم از همین الان برای ثبت یک سفر ایده آل به سرزمینی از مدرنیته و سنت خود را آماده کنید. برنامه ریزی و دریافت ویزا ژاپن کمی زمان بر است. جوری برنامه بچینید که در فصل شکوفه های گیلاس عکسهای سلفی خود را با لبخند ثبت کنید از تماشای نمایش کابوکی محو شوید! شاشد همین الان وقت انتخاب و برنامه ریزی برای جزئیات سفر و رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما از سام سیر به توکیو باشد!

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو