بهترین زمان سفر به ژاپن




 

بهترین زمان سفر به ژاپن

 

 

 

مجمع الجزایر ژاپن در شرق آسیا و شما غربی اقیانوس آرام قرار گرفته است. این کشور با 13 میلیون جمعیت یکی از زیباترین مناطق توریستی جهان است. پایتخت آن توکیو است و از شلوغ ترین شهرها است. زبان مردم ژاپنی است و واحد پولی آن ین معادل 25 هزار تومان است. تابعین ایرانی برای سفر به ژاپن به ویزا نیاز دارند. بهترین زمان تور ژاپن فصل بهار است. تابستان بسیار پر حرارت و تابستان و زمستان نسبتا سردی دارد.

 

 

 

جذابیت های گردشگری ژاپن در فصل بهار

 

 

 

شکوفه های گیلاس

 

 

بعد از زمستان طولانی، تماشای شکوفه های گیلاس در هانومی ژاپن در روز زیر نور خورشید و در شب زیر نورهای کوچک LED در کنار رستوران ها و فضای دلنشین و آرام، بی نظیر و رویایی است. اتفاقا جشنواره ی شکوفه های گیلاس هم در همین بهار برگزار می شود ،زیر سایه ی سفید و صورتی درختان از انواع غذاهای بومی و بین المللی، نوشیدنی ها و خرید های خیابانی لذت ببرید.

 

 

 

توت فرنگی ها ژلپنی

 

 

 

شاید بدانید که ژاپن به توت فرنگی های خوش طعم معروف است، فستیوال توت فرنگی و جدا کردن آنها از بته ها هم جزوی از برنامه های تور ژاپن خواهد بود، در برخی هتل ها بوفه ی دسرهای توت فرنگی همیشه شلوغ است و محبوبیت بالایی دارد. از ژآنویه تا اواخر آوریل اوج فستیوال توت فرنگی ها می باشد.

 

 

 

 

بهار در پارک های ژاپن

 

 

 

یکی از تفریح های محبوب و دوست داشتنی در فصل بهار، پارک گردی در طبیعت چشم نواز ژاپن می باشد، برای قدم زدن یا پیک نیک، در دمای متوسط بین 17 تا 22 درجه بالای صفر، فرصت را چنان برای یک طبیعت گردی در پارک های ژاپن مهیا می کند که خاطره ای خوش را از سفر به چین مهیا میکند.Yoyoyi Parks  و Uneo  یکی از معروف ترین ها برای پارک گردی هستند.

 

 

 

 

دوچرخه سواری در ژاپن

 

 

 

اهل مسیرهای طولانی و دوچرخه سواری هستید؟ مثلا در Shimanami Kaido پا بزنید و یکی از خاطره انگیز ترین دوچرخه سواری های عمرتان را داشته باشید، هم فال است و هم تماشا، هم ورزش است و یک طبیعت گردی بی نظیر با طعم کشف نقاط پنهان شده از دید شما در ژاپن

 

 

 

Tokyo Good Old Bike Tour

 

 

 

این تور دوچرخه سواری که توسط Magical Trip  در توکیو برگزار میشود فرصتی عالی برای بازدید از محله های مشهور و محبوب توکیو مثل Uneo, Yanaka  و Asakusa  را با رکاب زدن ببینید.

 

 

 

 

Tateyama Kurobe Alpine Route

 

 

 

بازدید از مسیر کوهستانی Alpine  از اواسط ماه آوریل تا نوامبر از جمله دیدنی های ژاپن می باشد، اگر به دنبال برف هستید پیشنهاد سام سیر به شما در رفتن به این ناحیه گردشگری تا میانه ی ماه می یا همان اواخر اردیبهشت می باشد.

 

 

 

 

بهار در ژاپن و حضور در فستیوال های سنتی این دیار مثل Matsuri  که هر ساله در ماه آوریل برگزار می شود.

 

 

 

به وقت کشت چای سبز در ژاپن

 

 

درست در حوالی کوه فوجی مزارع چای سبز قرار دارند، تماشای این تصویر و ثبت عکس از خاطرات به یاد ماندنی خواه شد، از ماه آوریل تا می فصل کاشت چای سبز در ژاپن است، چه چیزی حیرت انگیز تر از این!

 

 

 

 

شکوفه های گیلاس تنها برای تماشا نیستند ،در کافه های مشهوری مثل استارباکس، کیت کت و هاگن دز غذاها و دسرهای معدودی تهیه شده از شکوفه های گیلاس را نوش جان کنید.

 

 

 

 

 

 Okinawa in  Japan

 

 

 در نواحی جنوبی و ساحلی ژاپن به منطقه ی توریستی ساحلی اوکیناوا میرسیم، به طور رسمی تفریحات توریستی این منطقه از ماه مارس شروع می شود ،اگرچه ،های سیزن این منطقه از فصل تابستان و ماه جون شروع می شود. در سفر بهاری به ژاپن و اوکیناوا از شلوغی و هجوم توریستی دور هستید و آرامش، خلوتی و شاید حال بهتری را تجربه کنید.

 

 

 

 

مسافر ژاپنی ما از سام سیر باشید

 

 

 

به زادگاه سوشی و غذاهای رنگارنگ، به شکوفه های گیلاس و مردمی که در فیلم ها و روایت ها به سخت کوشی و استقامت معروف هستند، قصد سفر دارید، مسافرت شما به ژاپن در فصل بهار با یک برنامه ی سفر همه جانبه باید باشد، زمان را هم با احتساب اقدامات ویزا بررسی کنید، درب های ژاپن به سوی تمام کشورها باز نیست،  مسافر تور ژاپن از سام باشید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو