23 غذای فرانسوی که حتما باید تست کنید( قسمت دوم)




 

 

23 غذای فرانسوی که حتما باید تست کنید( قسمت دوم)

 

 

 

راتاتوی غذای محبوب گیاهخواران

 

 

این غذا از شهر نیس فرانسه می آید. کدو سبز، بادنجان و قارچ مواد اولیه و اصلی راتاتوی را تشکیل می دهند. در انیمیشن موش سرآشپز هم به این غذا اشاره شده است!

 

 

 

کیش لورن فرانسوی

 

 

این پای شیرین نیست. شبیه یک پیش غذا است و گاهی با پنیر گاهی با بیکن دودی و تخم مرغ در لا به لا سرو می شود. کیش لورن را در تور اروپا حتما تست کنید.

 

 

 

سالاد کونیز برای طرفداران سالاد از کاهو، گوجه فرنگی، تخم مرغ، ماهی تن، لوبیا سبز و زیتون تهیه می شود.

 

 

 

 

بلانکت دو وو یک غذای لذیذ فرانسوی

 

 

به نظر نویسنده ی سام سیر این غذا به ذائقه ی ایرانی ها می خورد! اوووم! تصور کنید تکه های گوشت گوساله، هویج، قارچ، کره در سس خامه پخته شوند! یک تکه نان تست هم در کنار بلانکت دو وو blanquette de veau   یک تجربه ی خوش طعم است!

 

 

 

خوراک غاز و اردک یکی از غذاهای دوست داشتنی و اصیل فرانسه است که در اکثر رستوران های خوب شهرهای مختلف این کشور دیده می شود!

 

 

 

کرپ چیزی شبیه به پنکیک

 

 

Crepe ئر گوشه و کنار شهرهای فرانسه از جمله پاریس دیده می شود. یک میان وعده ی شیرین، سبک و نرم است که تجربه ی شکمی تور فرانسه را چسبناک تر می کند! کرپ را می توانید در وعده ی صبحانه با مارمالاد توت فرنگی و تمشک یا شکلات نوش جان کنید!

 

 

 

 

اگر ماهی دوست دارید و مسافر جنوب مارسی هستید، حتما Le Miramar  را به عنوان یک خورش دریایی همراه با صدف، سبزیجات و سیب زمینی امتحان کنید.

 

 

 

شیرینی مادلن

 

 

مادلن شیرینی شبیه به کیک اسفنجی و کیک یزدی محسوب می شود. قبل از رزرو تور فرانسه می توانید به یکی از شعبه های نان سحر بروید و مادلن را تست کنید.

 

 

 

تارت فلامپی تقریبا شبیه پیتزا است که روی آن با خامه و پیاز داغ تزئین می شود. یک خوراک سبک و جذاب!

 

 

 

عاشق فرانسه شده اید؟! روی این لینک کلیک کنید!

 

 

 

 

 

سوکا غذای بومی فرانسه

 

 

سوکا یک نوع پنکیک سنتی است که با آرد نخود و روغن زیتون طپخ و همراه فلفل سیاه سرو می شود! بی نظیر است!

 

 

 

سفر به پاریس مناسب چه کسانی است؟

 

 

 

اگر به بازدید از مکان های تاریخی، موزه ها، کافه ها، نوشیدن قهوه فرانسه، گشت و گذار در طبیعت و صرف شام با کباب غاز علاقه مند هستید، فرانسه را به شما پیشنهاد می کنیم. پاریس، نیس، لیون، مارسی و بوردو از مهم ترین و توریستی ترین شهرهای فرانسه هستند. زبان مردم فرانسوی و دین اکثریت مسیحی است. یورو، ارز رسمی این کشور است. فرانسوی ها انسان های جالبی هستند. لوور، یکی از برترین موزه های جهان است که در قلب شهر پاریس قرار دارد.

 

 

 

بهترین زمان سفر به فرانسه چه وقت است؟

 

 

 

برای خرید تور فرانسه هیچوقت دیر نیست. تمام فصول سال برای برنامه ریزی و سفر به فرانسه عالی است. پاریس در بهار و تابستان و همچنین پاییز و زمستان مقصدی دوست داشتنی است. فرهنگ مردم فرانسه، غذاهای فرانسوی و سبک و سیاق زندگی پاریسی برای جهان جذاب است. شرکت مسافرتی سام سیر در ارائه ی تورهای اروپا و تور فرانسه سابقه ی طولانی دارد. تصور کنید در یک هتل خوب روی تخت لم داده اید و از پنجره ایفل را تماشا می کنید! دل انگیز نیست؟! یا اینکه در کافه ای دنج کروسان گاز می زنید و جرعه ای قهوه فرانسه می نوشید. همین الان برای تور فرانسه اقدام کنید. رزرو تور فرانسه با سام سیر از این لینک!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرتان را بنویسید







منو