بهترین شهرهای توریستی سوئیس




 

بهترین شهرهای توریستی سوئیس

 

 

کشور سوئیس یکی مقاصد زیبای توریستی اروپا است. برای سفر به این کشور از طریق ویزای شنگن و شرکت مسافرتی سام سیر می توانید اقدام کنید. تورهای اروپا سام سیر معمولا شامل سوئیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا است. زمستان یکی از بهترین فصل های سفر به سوئیس است. برف روی رشته کوه های آلپ تماشایی است. به نظر شما کدام شهر برای بازدید بهتر است. برویم ببینیم بهترین شهرهای توریستی زوریخ کدامند!

 

 

 

سوئیس به شکلات، پنیر، ساعت و اسکی بی نظیر در فصل زمستان مشهور است. یکی از بهترین شکلات ها  Lint  است.

 

 

 

5 شهر دیدنی کشور سوئیس

 

 

زوریخ یک تجربه همه جانبه در تور سوئیس

 

 

این شهر در شمال غربی کشور و نزدیک آلمان قرار دارد. دریاچه آرام زوریخ از وسط شهر می گذرد. ساختمان های اصل سبک اروپایی، برگزاری اپرا، خرید از گران ترین خیابان، شنا و قایق سواری در دریاچه، گشت شهری، کافه های زوریخی و بازدید از طبیعت اطراف این شهر کلیت آن چیزی است که شما را فرا می خواند. ناگفته نماند که این شهر مقر بانک ها و دانشگاه بین المللی حقوق در جهان است.

 

 

 

مقر اسکی بازی سوئیس کجاست؟ شهر زرمات Zermatt /

 

 

این شهر در دامنه کوه های آلپ واقع شده است. جان می دهد برای کسانی که جذب ورزش های یخی مثل اسکی هستند. از سراسر دنیا اسکی بازان حرفه ای برای محک خود با زرمات می آیند. حتی اگر علاقه مند به اسکی هستید اما بلد نیستید، می توانید همینجا در Zermatt  یاد بگیرید. سفر به این شهر زمستانی در ژانویه 2022 شدیدا از طرف سام سیر پیشنهاد شود.

 

 

 

ژنو و پایگاه صلیب سرخ

 

 

ژنو یکی از دیگر شهرهای مهم سوئیس است. این شهر پایگاه صلیب سرخ و دفتر سازمان ملل متحد است. ساختمان های بانک ها در نوار دریاچه  ژنو تماشایی است. همچنین پیاده روی در کوچه خیابان های سنگفرش شده محله قدیم Geneva  لذتی وصف نشدنی است.

 

 

 

چطور از شهری به شهر دیگر در سوئیس سفر کنیم؟

 

 

بهترین وسیله برای سفرهای بین شهری در تور اروپا و تور سوئیس قطارها هستند. ایستگاه راه آهن در برخی کشورهای اروپایی بیشتر از آنچه فکرش را میکنید پرطرفدار، با مناظر زیبا و راحت است. به طور مثال از شهر زوریخ میتوانید به دیگر نقاط دور و نزدیک اروپا سفر کنید.

 

 

پایتخت گردی در برن

 

 

تقریبا اصلی ترین و جایگاه سازمان های سیاسی و در کل اصل کار در شهر برن است. اما با این حال تا سخن از سوئیس گردی می آید، اکثر از زوریخ و ژنو یاد می کنند. شهر قدیم Bern  و ساختمان های طرح گوتیک/ Gothic ( سبک مدرسه جادوگری هری پاتر) که به ثبت جهانی میراث یونسکو رسیده، از بهترین های شهر برن است.

 

 

 

بازل و هیاهو یک شهر

 

 

سومین شهر شلوغ سوئیس بازل است. نزدیک مرز آلمان و فرانسه و در کنار رودخانه راین قرار دارد. از جذابیت های این بازل به 40 موزه دیدنی، گالری های هنری، شهر قدیمی و خرید مناسب می توانیم اشاره کنیم. اینجا مکانی شلوغ و پر هیاهو برای زندگی و تفریح است.

 

 

لوسرن/ Lucerne

 

 

لوسرن شهری است که با کوه ها و دریاچه های بی نظیر اطراف احاطه شده است. هوای تمیز و عالی، پل چپل مربوط به قرن چهاردهم میلادی، برج آب و دیوار موزگ، بنای یادبود شیر و شهر قدیم با دیزاین خانه های قرون وسطایی از منابع ارزشمند گردشگری سوئیس است.

 

 

 

 شهرهای سوئیس با جذابیت های طبیعی

 

 

طبیعت خیره کننده کوه های آلپ نقش مهمی را در جذب توریست ایفا کرده است. در دشت های بین کوهی شهرهایی قرار دارند که در چهار فصل سال به نوعی گردشگران داخلی و خارجی را فرا می خوانند.

 

 

 

تا به حال برج ایفل را از نزدیک دیده اید؟! رزرو تور اروپا- فرانسه از این لینک

 

 

 

 شهر اینترلاکن/ Interlaken

 

 

شاید تا به حال پست های اینستاگرامی مناطق ببکر و طبیعی سوئیس دیده باشید. این شهر با توجه به قرار گرفتن در موقعیت بین دو دریاچه تون و برینز و منطقه ی کوهستانی آلپ، طبیعت شگفت انگیزی دارد. در زمستان مکان مناسبی برای اسکی و در تابستان پاراگلایدر سواری، کوه نوردی و پیاده روی سبک است. مردم برای رفت و آمد به اینترلاکن از قطار استفاده می کنند.

 

 

یکی دیگر از این شهرها زرماتZermatt/  است که در بالا به آن اشاره شد.

 

 

مونترو/ Montreux

 

 

چارلی چاپلین هنرپیشه و کارگردان فقید طنز مدت 25 سال در این شهر زندگی کرد. گروه موسیقی راک کوئین/ Queen  هم بخشی از آلبوم های پر فروش خود را در مونترو تنظیم کرده اند. در کنار دریاچه ژنو قرار دارد و در همه وقت سال هوای معتدل و خوبی دارد. فضای Montreux  گویا الهام بخشی برای شعر و هنر است. چرا که شاعر مشهور انگلیسی " لرد بایرون" درباره این شهر سروده است.

 

 

 

گریندل والد/ Grindelwald

 

 

حقیقتا نظیر چشم انداز های طبیعی سوئیس در جهان کم دیده شده است. شهر گریندل والد هنوز تم بومی خود را حفظ کرده است. البته این به معنای دور ماندن از امکانات زندگی نیست. بلکه سیستم کشاورزی و گردشگری مدرنی دارد. حفظ بکر بودن و همگام با مدرنیته شدن نکته  مهمی است که اروپایی ها و کشورهای موفق توریستی آن را رعایت کرده اند. از زیبایی این شهر هر چه بگوییم کم گفته ایم. اگر بعد از مدت ها نیاز به یک آرامش عجیب کوهستانی دارید، به Grindelwald بروید. اسکی در زمستان و کوهنوردی سبک در بهار و تابستان از تفریحات اینجاست.

 

 

 

رزرو تور اروپا با سام سیر

 

چطور با سام سیر به اروپا سفر کنیم؟

 

 

اگر هوای یک سفر هیجان انگیز و اروپایی را در سر دارید به جای درستی آمده اید! با نزدیک شدن به سال نو میلادی/ کریسمس اتفاقات دوست داشتنی از جنس زمستان در جریان است. کشورهای فرانسه، سوئیس و اسپانیا به عنوان یک پکیج رویایی اروپایی را تشکیل می دهد. یکی شدن با جشن ها و فستیوال های کریسمس در شهرهای زوریخ، پاریس و بارسلونا تجربه ای کم نظیر است! پس از تماس با سام سیر از طریق این لینک، موفق به دریافت ویزای شنگن و رزرو تور سوئیس یا رزرو تور اروپا خواهید شد. حتی تصور قدم زدن زیر نور چراغ های تزئینی در خیابان شانزه لیزه یا بانهوف انسان را به ابرها می رساند. این طور نیست؟ پس روی این لینک کلیک کنید!

 

 



نظرتان را بنویسید







منو