چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟




خرید بلیط هواپیما ارزان به اروپا

خرید بلیط هواپیما ارزان

 

 

چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟

 

با رعایت کردن برخی نکات می توانید به خرید بلیط هواپیما برای سفرهای اروپایی خود اقدام کنید. افراد بسیاری علاقه دارند سفر به اروپا را تجربه کنند اما به دلیل هزینه ی بالای آن نمی توانند. راهکارهایی که در این مقاله وجود دارد شما را در زمینه ی خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت و کمی معقول تر راهنمایی می کند.

 

 

زمان‌های غیر از فصل سفر و پایان هفته

 

زمان هایی که شامل تعطیلات و برخی مناسبت ها هستند به طور معمول گران قیمت تر می باشند. افرادی که می خواهند بلیط هواپیما با قیمت مناسب در پرواز داخلی و پرواز خارجی خود تهیه کنند بهتر است در زمان هایی که متقاضی سفر کم تر است (از ماه سپتامبر تا مارس) سفر کنند. در این ماه ها شاهد کاهش قیمت و هم صندلی های خالی بسیاری هستیم.

اگر بخواهیم بهترین روز هفته را برای خرید بلیط هواپیما مشخص کنیم باید بگوییم روزهای پنج شنبه و جمعه گران ترین می باشند. روزهای سه شنبه و چهارشنبه بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما در پرواز خارجی و داخلی می باشد.

 

 

اطلاع از قیمت‌ بلیط هواپیما

 

افرادی که می خواهند هزینه ی کم تری را صرف خرید بلیط هواپیما کنند بهتر است از قیمت تمامی ایرلاین ها به مقصد مورد نظر آگاهی یابند. سعی کنید چند ماه زودتر قیمت ها را مشاهده و مقایسه کنید. هر هفته این کار را انجام دهید تا بتوانید قیمت دلخواه خود را در خصوص خرید بلیط هواپیما بیابید. شما می توانید این کار را به وسیله ی موتورهای جست و جو پرواز یا وب سایت ها انجام دهید.

 

 

بررسی موتورهای جستجوی پرواز

 

شما می توانید از طریق امکانات آنلاین آژانس های مسافرتی و موتورهای جست و جو متعلق به پرواز به خرید بلیط هواپیما بپردازید. در مواقعی که فکر می کنید امکان کنسل کردن پرواز داخلی یا خارجی بیشتر است گزینه ی موتور جست و جو بهتر می باشد. اما گاهی اوقات ممکن است قیمت هایی که آژانس هواپیمایی به شما پیشنهاد می دهند کمتر باشد.

 

بهتر است پیش از خرید بلیط هواپیما قوانین مربوط به آژانس هواپیمایی مدنظر را در خصوص پرواز داخلی و پرواز خارجی بدانید. به عنوان مثال پس از آن که بلیط هواپیما را رزرو کردید، در صورت پشیمانی نمی توانید تا چند ساعت یا شاید چند روز هزینه را دریافت کنید. اگر کمی دقت و جست و جو کنید به راحتی می توانید اطلاعات جامعی را در خصوص خرید بلیط هواپیما کسب کنید. خرید دو بلیط جداگانه ی رفت و برگشت از دو ایرلاین مختلف می تواند در کم تر شدن هزینه ها موثر باشد.

 

 

بلیط‌های لحظه آخری

 

گاهی اوقات در فواصلی که پروازها کم تر است به دلیل خالی ماندن صندلی ها ایرلاین ها قیمت های کم تری را برای خرید بلیط هواپیما پیشنهاد می دهند. این بلیط ها با عنوان بلیط های لحظه آخری شناخته می شوند. بهتر است برای این مورد حدود 60 روز زودتر از زمان موعد بلیط هواپیما را در پرواز داخلی و خارجی خریداری کنید.

 

 

تصمیم‌گیری درباره مقصد پرواز

 

پیش از خرید بلیط هواپیما کمی اطلاعات راجب شهر یا کشور مقصد، سیستم حمل و نقل و ... کسب کنید. توصیه می شود بلیط هواپیما خود را جوری تهیه کنید که فرودگاه نزدیک به مقصد اصلی شما باشد. این روش برای شهرهای اصلی مانند لندن، فرانکفورت، پاریس و ... پاسخ می دهد. پس از آن موضوع فواصل زمانی نیز دارای اهمیت می باشد. تمامی ساعت ها و تاخیرهای پروازها را چک کنید.

 

 

تحقیق درباره ایرلاین‌ها

 

شما می توانید جست و جویی درباره ی ایرلاین هایی که ارزان قیمت تر می باشند برای خرید بلیط هواپیما ارزان انجام دهید. در بازه های زمانی گوناگون هزینه ی بلیط ها را در ایرلاین های مختلف مورد بررسی قرار دهید. گاهی اوقات می توانید بلیط هواپیما را با قیمت دلخواه در ایرلاین های بزرگ و مشهور نیز پیدا کنید.

 

 

ثبت‌نام در خبرنامه‌های آژانس مسافرتی

 

در برخی از وب سایت ها پس از ثبت نام کاربران درخواست می دهند که قیمت های پیشنهادی بلیط ها از طریق ایمیل فرستاده شود که ایده ی مناسبی می باشد.

 

 

خرید بلیط بر اساس مسافت

 

برخی ها معتقدند که محاسبه ی قیمت از طریق بعد مسافتی بهتر بوده و هزینه ی کمتری را در پی خواهد داشت. شما می توانید از طریق موتور جست و جوی سام سیر خرید بلیط هواپیما ارزان خود را در پرواز خارجی و داخلی انجام دهید.



نظرتان را بنویسید







منو