اپلیکیشن های مورد نیاز سفر




9 اپلیکیشن مورد نیاز سفر

اپلیکیشن های کاربردی سفر

 

 

9 اپلیکیشن مورد نیاز سفر

 

این روزها در دست هرکسی یک گوشی هوشمند است...

 

در هر گوشی هوشمند کلی برنامه‌های متنوع برحسب علاقه‌مندی‌ها و کاربرد آن‌ها برای هر کاربر در حال کار هستند. با پیشرفت چشمگیر اپلیکیشن تا، مفید بودن بسیاری از آن‌ها و سهولت استفاده برخی بدون دسترسی به اینترنت، این مقوله را جذاب‌تر کرده است. اگر اهل زندگی هوشمند و غلت خوردن در فناوری هستید. برای یک سفر هوشمندانه با یک گوشی هوشمند و برنامه‌های هوشمند نیاز به‌صرف زمان زیادی نیست، کافی است یک نیم‌نگاهی به پیشنهاد‌های سام سیر درمعرفی اپلیکیشن های مختلف در برنامه سفر خود بیندازید.

 

 

Hopper - Advanced Travel Booking APP

 

Hopper مهربان بهترین مشاور برای رزرو بلیط ارزان هواپیما

 

با این برنامه، برنامه سفر بریزید. بله، سفر ارزان نیست. اما با روش‌های جادویی می‌توان هزینه‌ها کاهش داد. شاید هیچ‌چیز ناامیدکننده‌تر از این نباشد که پرواز رزرو شده خود را ببینید که پایین‌تری در هفته پیش به فروش رفته است. با اپلیکیشنHopper  برنامه سفر خود را وارد کنید و منتظر بمانید کهHopper  مهربان بهترین زمان ممکن برای رزرو و یا خرید بلیط هواپیما را به شما اطلاع دهد.

 

 

Culture Trip App

 

فقط کافی است که پروفایل خود را درست کنید

 

با برنامه Culture Trip  از مناطق فرامحلی و پیشنهاد‌هایی که از هرکجای دنیا به شما می‌دهد، مطلع شوید. فقط کافی است که پروفایل خود را درست کنید. می‌توانید در خلال این برنامه کامنت ها و دوست‌داشتنی‌های خود را درباره مکان‌های دیدنی شاخص کنید. سیستم هوشمند Culture Trip  با فیلتر بر اساس علاقه‌مندی‌های شما، مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری را جستجو کرده و به شما نشان می‌دهد.

 

 

LoungeBuddy

 

برای ما این سؤال پیش بیاید که چگونه فرد خاصی شویم ؟

 

شاید همه ما با دیدن افرادی که در قسمتVIP  سالن انتظار فرودگاه از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لوکس‌تر، صندلی راحت‌تر و دوش‌های استحمام بهره‌مند هستند، کمی حسرت بخوریم. شاید برای ما این سؤال پیش بیاید که چگونه فرد خاصی شویم ؟

خب! لازم نیست ذهن خود را خیلی درگیر کنید. با اپلیکیشن LaungeBuddy  با یک‌بار پرداخت و بدون نیاز به هزینه حق عضویت، استفاده از امکانات بالا را در زمان انتظار برای پرواز داشته باشید. تنها با ورود اطلاعات فرودگاه موردنظر، تاریخ و انتخاب سالن انتظار در روز موعد با نشان دادن شماره رزرو بلیط هواپیما، لذت اقامت در LaungeBuddy  را ببرید.

 

 

Dualingo

 

اپلیکیشنDualingo  هر زبان را در قالب یک بازی به شما آموزش می‌دهد.

 

دغدغه زبان جدید و ایجاد ارتباط، همیشگی بوده است. قبل از سفر به یک کشور جدید، سعی کنید کمی از زبان رایج یک کشور را یاد بگیرید. قرار نیست خیلی روان صحبت کنید، به‌ویژه در کشورهایی که زبان انگلیسی اصل قضیه نیست، نسبت به عبارات کاربردی و تابلوها مطلع باشید. اپلیکیشنDualingo  هر زبان را در قالب یک بازی به شما آموزش می‌دهد. این برنامه بسیار کاربردی و راحت برای استفاده است. اخیراً، زبان ژاپنی به دوره‌های Dualingo  اضافه‌شده است. زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی و ... از دیگر آیتم‌هایDualingo  است.

 

 

Uber - Taxi Booking App

 

پرداخت به‌صرفه و دسترسی آسان‌تر

 

سفر می‌کنید و مستأصل از چگونگی استفاده از وسایل نقلیه، هاج و واج به این‌طرف و آن‌طرف نگاه می‌کنید. با نصب اپلیکیشن بین‌المللی Uber  (چیزی شبیه به اسنپ در ایران) درگوشی همراه خود و با پرداخت الکترونیکی در صورت نداشتن پول نقد و هم‌چنین پرداخت به‌صرفه‌تر، با اولین ارسال لوکیشن در کم‌ترین زمان ممکن، Uber  جلوی پای شما می‌ایستد.

 

 

CityMapper

 

حالا وقت ماجراجویی است...

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که با وسایل حمل‌ونقل عمومی سفر می‌کنید،CityMapper  را حتماً بر روی گوشی خود دانلود کنید. این اپلیکیشن برای جهت‌یابی و محل ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوس و قطار مورداستفاده است.

 

 

Maps.Me

 

امکان استفاده آفلاین از این برنامه

 

این‌یک واقعیت غیرقابل‌انکار است که در حین سفر به یک منطقه ناشناخته برای شما، چه نیاز مبرمی به نقشه پیدا خواهید کرد. به یاد بیاورید لحظه‌ای را که گیج و سردرگم وسط خیابان‌های شلوغ دهلی و یا کوچه‌های عجیب‌وغریب ماراکو ایستاده اید و مردم محلی شاید در حال خندیدن به شما باشند، کافی است گوشی خود را باز کنید و اپلیکیشن MAPS.ME را به‌صورت آفلاین از منطقه‌ای که در آن هستید و حتی فراتر از آن دریافت کنید. از سفر لذت ببرید!

 

 

Roadtrippers

 

کاربردی حتی برای توریست‌های پیاده

 

برای سفرهای جاده‌ای با اهلش ، چه چیزی واجب‌تر از این‌که Roadtrippers  را برای مسیریابی ( به‌ویژه جاده‌های آمریکا) و پیدا کردن هتل‌ها، جاذبه‌های گردشگری، مناطق بکر و دیگر مکان‌ها حتی برای توریست‌های بدون وسیله نقلیه بر روی گوشی خود دانلود کند.

 

 

Moven- Car Rental

 

لذت رانندگی باکیفیت در جاده‌های ناشناخته و یا در خیابان‌های متفاوت

 

بعضی از شهرها حال و هوای رانندگی کردن به آدم می‌دهند. اینکه در مقصد موردنظر بتوانید حداقل برای یک بعدازظهر ماشین کرایه کنید، کمی عجیب است و با هزینه‌ای مطابق با هزینه کل سفر خواهد بود! اپلیکیشن Moven - Car Rental کارها را آسان کرده است. آنچه این اپلیکیشن را مشهور کرده، امکان کرایه ساعتی ماشین است. بر شهر موردنظر خود را انتخاب کرده، ماشین خود را پیدا کنید و در محل تحویل بگیرید.

 

 

در انتها بخوانید:

 

اگر قصد یک سفر خارجی دارید و وقت محدودی هم دارید، حتماً از اپلیکیشن های کاربردی سفر استفاده نمایید. از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، رزرو تورهای اروپا، مسیریابی و حتی یافتن جاذبه‌های توریستی و رستوران‌ها همه و همه با اپلیکیشن های کاربردی سفر می‌توانید کار خود را راه بیندازید.

 

 منبع: theculturetrip



نظرتان را بنویسید







منو