در کدام قسمت هواپیما، خدمات بهتری دریافت می‌کنید؟




زمان خرید بلیط هواپیما، صندلی خود را کجا انتخاب کنیم؟

بلیط هواپیما و انتخاب صندلی - سام سیر

 

 

در کدام قسمت هواپیما، خدمات بهتری دریافت می‌کنید؟

 

همان‌گونه که اطلاع دارید در هر پروازی که با یک هواپیما انجام می‌شود، نکته‌ای که باید قبل از خرید بلیط هواپیما توجه کنید نوع صندلی یا جایگاه در هواپیما است و فقط یک مدل جایگاه به‌منظور نشستن وجود ندارد بلکه ازلحاظ کیفیت خدمات، صندلی‌ها و عوامل و خدمات بسیار متنوعی را دربر می‌گیرد.

 

درست است که هر مسافر سلیقه خاص خود را دارد اما در همین حال ممکن است معیار یا ویژگی خاصی برای خرید بلیط خارجی هواپیما یا رزرو صندلی به شکل هم‌زمان داشته باشد. این مسئله بسیار جالب است. چنانچه معیارهای ویژه را در نظر نگیریم می‌توانیم با توجه به خدمات و کیفیت جایگاه‌های مختلف هواپیما یکی را به‌دلخواه انتخاب کنیم و مطمئن باشید که این انتخاب بهترین انتخاب است.

 

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید بایستی درباره قسمت‌های مختلف هواپیما و ویژگی‌های جایگاه‌های مختلف آن اطلاعات داشته باشید. در این مقاله ما قسط داریم بهترین قسمت‌های هواپیما را برای شما شرح دهید؛ با ما همراه باشید.

 

خرید بلیط خارجی هواپیما - سام سیر

 

بهترین قسمت‌های هواپیما

 

هنگامی‌که شما بعد از خرید بلیط هواپیما و چک این فرودگاه، آن وارد هواپیمای خود شدید و در حال پرواز به مقصد هستید، علاوه بر اینکه ممکن است تکان‌های هواپیما برای شما آزار اذیت ایجاد کند، ترس نیز مسئله‌ای است که شما قطعاً با آن مواجه خواهید شد و همین‌طور کیفیت خدماتی که به شما ارائه می‌دهند بسیار متفاوت است. شما مطمئن باشید که قسمت‌های مختلف هواپیما خدمات متفاوتی دارد و همه جای یک هواپیما دارای خدمات و کیفیت جایگاه یکسانی نیستند، پس در هنگام خرید بلیط خارجی یا داخلی هواپیما جایگاه خود را به‌درستی انتخاب کنید.

 

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قسمتی را برای خود برگزینید که از تکان‌های کمتری برخوردار باشد و همین‌طور ازلحاظ ایمنی مطمئن‌تر باشد چونکه اضافه بر مسئله خدمات‌رسانی ممکن است به گوشی و یا لپ‌تاپ یا هر وسیله‌ای که دستتان است آسیب برساند.

 

ناگفته نماند که بایستی به این مسئله دقت کرد همان‌گونه که در ابتدای این مقاله گفتیم، بیشتر افرادی که هواپیما را به‌عنوان وسیله نقلیه سفر خود انتخاب کرده‌اند؛ سلیقه و درخواست مخصوص به خود را در خرید بلیط هواپیما و رزرو جایگاه خود و انتخاب صندلی هواپیما را دارند و علاوه بر این همان‌گونه در ابتدا گفتیم هیچ ویژگی به خصوصی نیز برای برگزیدن جایگاه خود در هواپیما ندارند.

 

 

در کدام قسمت هواپیما، خدمات بهتری دریافت می‌کنید؟

 

ولی در برخی بخش‌ها؛ کیفیت صندلی و خدمات‌رسانی بهتری نسبت به دیگر قسمت‌ها دارند. ناگفته نماند که این مسئله نیز وجود دارد که سلیقه‌های افراد در خرید بلیط خارجی یا بلیط هواپیما داخلی و رزرو صندلی در بیشتر موارد متغیر است.

 

بلیط ارزان هواپیما و انتخاب صندلی - سام سیر

 

 به‌عنوان نمونه؛ بر اساس تجربه بسیاری از مسافران هستند که در هنگام خرید بلیط هواپیما راهرو را انتخاب می‌کنند به دلیل اینکه فضای بیشتری دارند و می‌خواهند در طول سفر پاهایشان را دراز کنند و راحت‌تر بنشینند. برخی دیگر وجود دارند که می‌خواهند در طول پرواز کنار پنجره بنشینند و بیرون را نگاه کنند، این افراد هنگام خرید بلیط هواپیما صندلی کنار پنجره را انتخاب می‌کنند. برخی دیگر وجود دارند که اصلاً برایشان مهم نیست در کدام جایگاه بنشینند و هیچ صندلی‌ای برایشان فرق نمی‌کند.

 

درصورتی‌که قصد خرید بلیط ارزان هواپیما داشته باشید، معمولاً چون این پروازها حالت چارتری دارند، صندلی آن از نوع اکونومی یا اقتصادی می‌باشد.

 

همان‌گونه که مطلع هستید، زمان خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی با 3 مدل کلاس پرواز برای خدمات‌رسانی در هواپیما مواجه هستیم. این سه مدل شامل:

  1. اکونومی
  2. بیزینس کلاس
  3. فرست کلاس

 

که شما این امکان را دارید طبق خدمات این سه مدل یکی را برای پرواز خود انتخاب کنید و هنگام خرید بلیط خارجی یا بلیط هواپیما داخلی آن را مشخص کنید. در مقاله بعدی مختصری از این سه مدل پرواز برایتان شرح می‌دهیم.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما از قسمت جستجوی بلیط خارجی سایت سام سیر اقدام به استعلام قیمت کنید و با بهترین نرخ روز بلیط هواپیما خریدی مطمئن و با گارانتی قیمت را تجربه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو