مسافران در فرودگاه‌ها چه اشتباهاتی انجام می‌دهند؟ (بخش سوم)




مسافران در فرودگاه‌ها چه اشتباهاتی انجام می‌دهند؟ (بخش سوم)

بلیط هواپیما - سام سیر

 

 

مسافران در فرودگاه‌ها چه اشتباهاتی انجام می‌دهند؟ (بخش سوم)

 

در قسمت قبل این مقاله در مورد انتخاب درست فرودگاه، ترانسفر فرودگاهی و طرز صحبت کردن در فرودگاه صحبت کردیم. حال در این مقاله در مورد پوشش، خوراک و اتومبیل شخصی صحبت خواهیم کرد. پس برای راهنمایی بیشتر زمان خرید بلیط هواپیما با ما همراه باشید.

 

 

هیچ‌گاه با ماشین خود به فرودگاه نروید

 

یکی از اساسی‌ترین منابع درآمد فرودگاه‌ها کرایه پارکینگ است. افرادی که با ماشین شخصی خود به فرودگاه مراجعه می‌کنند باید از پارکینگ فرودگاه استفاده کنند و هزینه آن را برای مدتی که ماشین در پارکینگ است، پرداخت کنند. بهتر است به‌جای این کار و پرداخت هزینه سنگین از تاکسی استفاده کنید. قوانین مربوط به فرودگاه‌ها را پیش از خرید بلیط هواپیما مطالعه کنید.

 

 

اتصال به اینترنت وای فای در فرودگاه‌ها

 

در هنگام خرید بلیط خارجی هواپیما این موضوع را درنظر بگیرید که در تمام فرودگاه‌ها امکان استفاده از وای فای را نخواهید داشت. این موضوع بیشتر در فرودگاه‌های محلی و کوچک در سرتاسر دنیا دیده می‌شود. اگر قصد استفاده از اینترنت را دارید باید در کشور مقصد سیم‌کارتی تهیه‌کرده و از اینترنت آن استفاده کنید.

 

بلیط خارجی هواپیما - سام سیر

 

نکته‌هایی که پیش‌تر در مقاله به شما گفته شد در رابطه با نحوه حضور در فرودگاه و یا وسایل موردنیاز بود. این نکته در رابطه با سلامتی مسافران می‌باشد. شایان‌ذکر است که هنگام خرید بلیط هواپیما می‌توانید کمی اطلاعات خود را در مورد پرواز بالا ببرید. در این مقاله نیز به شما در این خصوص کمک خواهد شد.

 

 

از اشتباهات مهم مسافران: نوشیدن زیاد مایعات قبل از پرواز خارجی طولانی‌مدت است.

 

پیش از پرواز نباید به مقدار زیاد از مایعات سرد و گرم استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید در طول پرواز ممکن است با تلاطم‌های بسیاری روبه‌رو شوید لذا اگر معده شما پر باشد دچار حالت تهوع و یا حالات بدی خواهید شد. وقتی بلیط خارجی برای مسیرهای طولانی تهیه می‌کنید به این نکته توجه کنید و در طول پرواز به‌سلامتی خود اهمیت داده و از خوردن هر آنچه برای شما ضرر دارد دوری‌کنید. اگر دارای رژیم غذایی خاصی هستید هنگام خرید بلیط هواپیما آن را اطلاع دهید. بهترین گزینه برای شما در طول پرواز مواد مغذی مانند آجیل است.

 

بلیط ارزان هواپیما - سام سیر

 

غذاهای چرب قبل از پرواز نخورید

 

شاید فکر کنید که با پرخوری پیش از پرواز می‌توانید از هزینه‌های جانبی دیگر کم کنید اما با این کار منتظر عواقب دیگری نیز باشید. با زیادشدن ارتفاع و فشار بیشتر در کابین، بدن شما تحت تأثیر عوامل گوناگونی مانند تکان‌های شدید خواهد شد. همین‌طور به علت طولانی بودن پرواز و نشستن به‌صورت مداوم این مشکلات بیشتر بروز می‌کنند.

از زیاده‌روی پیش از پرواز و البته در طول پرواز خودداری کنید. معده‌ی خود را با تنقلات پر نکنید. یکی از مضرترین غذاها به‌ویژه در این مواقع غذاهای پرچرب و غذای فوری می‌باشد. در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما رژیم غذایی خود را مشخص کنید.

 

 

هیچ وسیله فلزی نپوشید

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام رفتن به فرودگاه آن را در نظر گرفت، انتخاب مناسب لباس می‌باشد. فلزها جزء وسایلی هستند که می‌توانند برای شما مشکل‌ساز شوند. هنگام عبور از گیت امنیتی هرگونه فلزی مانند گوشواره و ... را از خود دور کنید. زیرا دستگاه با صدای بیپ به شما هشدار خواهد داد. پیش‌ازاین کار از جواهرات، کمربند و هرگونه لوازمی که در آن فلز به‌کاررفته است، دوری‌کنید. به علت دوری جستن از این مسائل در خرید بلیط هواپیما کمی اطلاعات به دست آورید.

 

 

امنیت مجازی خود را حفظ کنید

 

رعایت موارد امنیتی در فرودگاه‌ها بسیار مهم است. به‌عنوان‌مثال اگر به وای فای فرودگاه وصل شدید، بهتر است که از شبکه‌های اجتماعی خود استفاده نکنید. این کار برای امنیت بیشتر مسافران می‌باشد. اگر هم از کافی‌نت فرودگاه استفاده کردی، درنهایت گزینه خروج را فراموش نکنید. لذا برای جلوگیری از بروز هر مشکلی باید خودتان مراقب اطلاعات شخصی باشید. این موضوع در خرید بلیط خارجی هواپیما بیشتر نشان داده می‌شود.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.



نظرتان را بنویسید







منو